Evil Genius: Podwładni - opisy 1
Aktualizacja:
Przy opisach podwładnych zostały umieszczone statystyki dotyczące działań na świecie, są one trzy: kradzież - jak podwładny jest dobry w kradzieży pieniędzy, spiskowanie - jak podwładny jest dobry w odkrywaniu aktów niesławy i zdrowie - jak podwładny jest wytrzymały. Statystyki te opisywane są sześcioma poziomami: Incapable (niemożliwy do wykonania), Terrible (beznadziejny), Poor (słaby), Fair (średni), Good (dobry) i Excellent (wyśmienity).
A - Construction Worker (Robotnik)
![]() | Podstawowi podwładni - odzyskujesz ich najłatwiej, jednak nie oznacza to, że są bezużyteczni. Jako jedyni potrafią podkładać materiały wybuchowe, aby robić miejsca w skale na nowe pomieszczenia i też jako jedyni mogą je budować. Jako jedyni mogą także przesłuchiwać złapanych zakładników i wydobywać informacje służące do transformacji w bardziej zaawansowany rodzaj podwładnego. Robotnik nie posiada żadnych specjalnych umiejętności. Robotnicy powodują najmniej "gorąca" w regionach. Gdy włączysz czerwony alarm, robotnicy uzbroją się w pistolety. Kradzież: beznadziejny Spiskowanie: beznadziejny Zdrowie: słaby |
B - Guard (Strażnik)
![]() | Strażnicy są podstawową jednostką, jeśli chodzi o obronę bazy. Uzbrajają się w karabiny, jeśli oczywiście w zbrojowni postawiłeś stojak z karabinami. Kradną dwa razy szybciej i też powodują dwa razy więcej "gorąca" niż robotnicy. Potrafią także chronić innych podwładnych podczas wykonywania misji, jednak ta umiejętność nie jest zbyt zaawansowana. Kradzież: średni Spiskowanie: beznadziejny Zdrowie: dobry |
C - Technician (Technik)
![]() | Technicy to jedyni podwładni zdolni naprawiać uszkodzone obiekty - np. zniszczone przez agentów, a także przegrzane generatory. Naprawiają także zepsute przez agentów drzwi. Generują tylko odrobinę więcej "gorąca" niż robotnicy, spiskują cztery razy lepiej i redukują czas misji maksymalnie o 10%. Technik może także prowadzić badania. Kradzież: beznadziejny Spiskowanie: średni Zdrowie: średni |
D - Valet (Lokaj)
![]() | Lokaje to podwładni specjalizujący się w cywilnych działaniach. Mogą obsługiwać obiekty w hotelach, aby turyści mieli co robić i nie wchodzili do twojej bazy. To także jedyne jednostki zdolne ugasić pożar - tylko oni potrafią obsługiwać gaśnice. Jeśli przeciwnik ma oznaczenie osłabienia (Weaken Tag), to lokaje będą go zatrzymywać przez czyszczenie ubrania i polerowanie butów (wtedy spada uwaga wrogów). Zdolni są odprowadzać podwładnych lub najemników do baraków, by wypoczęli (mowa o tych, których uwaga lub spryt spadła do zera). Nie są zdolni kraść ani spiskować, jednak ich obecność w regionie zmniejsza "gorąco" - dwóch lokajów zmniejsza "gorąco" generowane przez jednego robotnika, a także o 10% "gorąco" powodowane przez wykonanie misji. Kradzież: niemożliwe do wykonania Spiskowanie: niemożliwe do wykonania Zdrowie: średni |
E - Mercenary (Żołnierz najemny)
![]() | Podobnie jak strażnicy, żołnierze najemni lepiej: kradną (trzy razy lepiej od zwykłego robotnika), spiskują (trzy razy lepiej). Powodują też trzy razy więcej "gorąca" w regionie, w którym przebywają, jednak znacznie lepiej od strażników ochraniają innych podwładnych podczas wykonywania misji. Są świetni w obronie, ponieważ zdolni są wyposażać się w ciężkie karabiny maszynowe (musisz oczywiście włączyć żółty lub czerwony alarm, a także wybudować w zbrojowni stojak z ciężkimi karabinami). Kradzież: dobry Spiskowanie: beznadziejny Zdrowie: dobry |
F - Scientist (Naukowiec)
![]() | Naukowcy są wykorzystywani przede wszystkim do prowadzenia badań. Poza tym nie mają wiele funkcji w bazie - sprawdzają się jednak bardzo dobrze na świecie, ponieważ spiskują sześć razy lepiej od robotników, i potrafią o 20% zmniejszyć czas misji. Kradną także lepiej od robotników, lecz różnica jest na tyle minimalna, że nie jest to warte zachodu - lepiej wykorzystywać w tym celu militarnych podwładnych. Kradzież: słaby Spiskowanie: wyśmienity Zdrowie: średni |
0
Komentarze czytelników
katrin20 Legend

Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista

Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.