Evil Genius: Global Chaos 2, Wyspa 2 Rozdział 7 solucja
Aktualizacja:
Cel 7: Umieść dyplomatę w sowieckiej radzie ministrów. (Plant a diplomat in the Soviet cabinet.)
Cel 8: Umieść dyplomatę w brytyjskim konsulacie, znajdującym się w Indiach. (Plant the diplomat at the British Consule at Bangalore, in the Indian Subcontinent)
Cel 9: Wyślij dyplomatę, by infiltrował rząd Singapuru. (Send a diplomat to infiltrate the Singaporean government.)
Cel 10: Wyślij dyplomatę do Urugwaju na miejsce tego, którego zlikwidowaliśmy. (Send a diplomat back to Uruguay in place of the one we liquidated.)
Cel 11: Umieść dyplomatę w senacie USA. (Install a diplomat into the US Senate.)
Masz do wykonania pięć misji, a do każdej potrzebny jest jeden dyplomata. Jednak polecam wysyłać więcej niż jednego, a także jakichś naukowych i zbrojnych podwładnych (do zmniejszania czasu misji oraz do ochrony dyplomatów). Jeśli nie widzisz misji, to musisz najpierw je odkryć - wyślij więc podwładnych w region i wybierz opcję "Plotting", uważając jednocześnie na super-agentów i siły policyjne, które mogą się pojawiać, wtedy od razu się chowaj - "Hiding". Poniżej znajduje się lista misji do wykonania:
East Coast - Bribe a Place on the P.A.T.R.I.O.T. Council
Eastern Bloc - Plant an Agent on H.A.M.M.E.R. Council
South America - Infiltrate and Coerce S.M.A.S.H.
Southeast Asia - Blackmail a Seat on A.N.V.I.L. Council
The Indian Subcontinent - Swindle a Seat on the S.A.B.R.E. Council
Po wykonaniu tych misji poczekaj aż "gorąco" spadnie do zera lub przynajmniej do poziomu, kiedy na wyspę przybywać będą agenci-detektywi. Wtedy rozpocznij kradzież materiałów. Musisz zdobyć 25 skrzynek z materiałami, najlepiej z jednego regionu zdobądź wszystkie (lepiej jest mieć bardzo wysokie "gorąco" w jednym regionie niż wysokie we wszystkich). Poniżej masz pięć miejsc, z których możesz czerpać materiały (musisz po prostu wykonać jedną z tych misji dwadzieścia pięć razy):
Central Asia - Infiltrate A.N.V.I.L's Top-Secret Ore Mine
Eastern Bloc - Steal Oil from ESKO Oil refinery
Mid West - Takeover the Wyotech Advanced Polymers
South America - Infiltrate A.N.V.I.L's Top-Secret Ore Mine
Southern Africa - Buyout De Lageers Diamond Mining Inc

Materiały będą składowane w chłodni, jak przedstawia to obrazek powyżej. Jeśli zdecydujesz się wykonać jakąś misję, to poślij tam więcej podwładnych, aby "starczyło" ich na dwudziestopięciokrotne powtórzenie misji. W międzyczasie pilnuj wejść do bazy i miej w pogotowiu najemników. Nie pozwól, by uzbrojony skład żołnierzy przybył na wyspę i zabijał z daleka twoich podwładnych, którzy będą próbowali przenieś materiały z lotniska do wnętrza bazy. Nie zapominaj o specjalnych umiejętnościach najemników, które mogą się okazać niezwykle pomocne. Możesz nawet dobudować drugie wejście do portu, aby podwładni mieli krótką drogę do bazy. W międzyczasie, gdy materiały będą składowane w chłodni, buduj kolejne części rakiety (musisz wpierw wybudować rusztowanie). Poniższy obrazek przedstawia kilka części w liście po lewej oraz rusztowanie na górze:

Niewątpliwie twoje punkty złej sławy zaczną się zwiększać. Po pierwsze, po dojściu do 250 punktów uzyskasz dostęp do szeregu nowych misji - jedna z nich pozwoli zdobyć kasyno (Casino) do hotelu (Southern Africa - Gambling Pay-Off). Potem, gdy osiągniesz 290 punktów, nowy super-agent zacznie cię ścigać - Dirk Masters . Wreszcie, po osiągnięciu 300 punktów dostaniesz dostęp do kolejnych, najtrudniejszych i przynoszących najwięcej złej sławy i korzyści misji. Będziesz mógł także wybrać po raz ostatni "drugiego" najemnika - będą to ci sami, spośród których wybierałeś osiągając 75 i 175 punktów złej sławy, jednak dołączy do nich także Mesmero (Australia ). Jego polecam wybrać. Gdy ten rozdział zostanie zakończony, przejdziesz do dwóch następnych od razu (opisanych oczywiście po kolei).
Komentarze czytelników
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
