Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady
Aktualizacja:
Sala treningowa (Training Room)
Koszt: 250 $
Sala treningowa to drugi sposób na pozyskanie podwładnych bardziej zaawansowanego typu. Pierwszy to misje związane z uprowadzaniem i przesłuchiwaniem postaci, i w taki sposób zawsze będziesz musiał zdobyć podwładnego jakiegoś rodzaju po raz pierwszy. Jednak później, posiadając np. jednego biochemika, uzyskasz odpowiedni sprzęt do sali treningowej. Gdy go postawisz, będziesz mógł zwiększyć liczbę biochemików, poprzez fakt, że biochemik wyszkoli naukowców na biochemików. Po więcej informacji na ten temat zapraszam do działu "Podwładni". Prócz poniższych obiektów można wstawić także labirynt dla myszy (Mouse Maze), przedmiot podnoszący uwagę (Attention) podwładnych. Nie wydziela "gorąca", nie potrzebuje energii i kosztuje 3000 $. Jeśli zaś chodzi o przedmioty trenujące, to zasada dla wszystkich jest taka sama - potrzeba dwóch podwładnych, z czego jeden będzie trenerem, a drugi trenowanym. Do trenowania podwładnych pierwszych dwóch rodzajów nie potrzeba dużo miejsca. Natomiast na drugiej wyspie potrzebował będziesz już większej sali treningowej. Sala treningowa jest dostępna po ukończeniu rozdziału 1. Wraz z pozyskiwaniem nowych podwładnych będziesz uzyskiwał dostęp do kolejnych obiektów, które wstawisz do sali treningowej.
![[1] School Desk (Szkone biurko) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 1 - Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/336/704384234.jpg)
[1] School Desk (Szkone biurko) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 1. Szkoli robotników na lokajów.
[2] Training Punchbag (Kukła treningowa) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 2. Szkoli robotników na strażników.
[3] Chalkboard (Tablica) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 1. Szkoli techników na naukowców.
[4] Laboratory Workshop (Warsztat laboratoryjny) - koszt: 10 000 $, energia: 0, gorąco: 1. Szkoli robotników na techników.
[5] TV Studio (Studio telewizyjne) - koszt: 10 000 $, energia: 5, gorąco: 3. Szkoli lokajów na mówców.
[6] Heavy Shooting Range (Strzelnica z ciężką bronią) - koszt: 10 000 $, energia: 0, gorąco: 10. Szkoli strażników na żołnierzy najemnych.
![[7] Electron Microscope (Mikroskop elektronowy) - koszt: 20 000 $, energia: 5, gorąco: 5 - Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/336/704384250.jpg)
[7] Electron Microscope (Mikroskop elektronowy) - koszt: 20 000 $, energia: 5, gorąco: 5. Szkoli naukowców na fizyków kwantowych.
[8] Biochemical Training Worktop (Laboratoryjny warsztat biochemiczny) - koszt: 20 000 $, energia: 3, gorąco: 5. Szkoli naukowców na biochemików.
[9] Diplomat Trainer (Trener dyplomatów) - koszt: 20 000 $, energia: 5, gorąco: 5. Szkoli mówców na dyplomatów.
[10] Playboy Trainer (Trener playboyów) - koszt: 20 000 $, energia: 0, gorąco: 5. Szkoli mówców na plyboyów.
[11] Dojo (Dojo) - koszt: 20 000 $, energia: 0, gorąco: 5. Szkoli żołnierzy najemnych na mistrzów sztuk walki.
[12] Shooting Range (Strzelnica) - koszt: 20 000 $, energia: 0, gorąco: 5. Szkoli żołnierzy najemnych na strzelców wyborowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom zdrowie (Health).
0
- Evil Genius - poradnik do gry
- Evil Genius: Poradnik do gry
- Evil Genius: Pomieszczenia
- Evil Genius: Korytarz (Corridor) - koszt, porady
- Evil Genius: Skarbiec (Strongroom) - koszt, porady
- Evil Genius: Koszary (Barracks) - koszt, porady
- Evil Genius: Stołówka (Mess Hall) - koszt, porady
- Evil Genius: Świetlica (Staff Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Pokój kontrolny (Control Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Zbrojownia (Armory) - koszt, porady
- Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Laboratorium (Laboratory) - koszt, porady
- Evil Genius: Archiwa (Archives) - koszt, porady
- Evil Genius: Szpital (Infirmary) - koszt, porady
- Evil Genius: Prywatna siedziba (Inner Sanctum) - koszt, porady
- Evil Genius: Elektrownia (Power Plant) - koszt, porady
- Evil Genius: Chłodnia (Freezer) - koszt, porady
- Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Bar (Lounge) - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Hol (Lobby) - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Kasyno (Casino) - koszt, porady
- Evil Genius: Pomieszczenia
- Evil Genius: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend
Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista
Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
