Evil Genius: Rozpoczęcie gry - porady na start
Aktualizacja:
Rozpoczęcie gry składa się dwóch czynności - wyboru poziomu trudności (trzy możliwości) oraz geniusza zła, którym będziemy kierować. Ma to wpływ na dalszą rozgrywkę, choć i tak więcej zależy od strategii, a ta jest taka sama w każdym przypadku. Każdy geniusz ma też innego osobistego podwładnego, opisy geniuszy znajdują się dalej w tym rozdziale. Co do poziomów trudności, to pamiętaj, że ceny pomieszczeń wynoszą tyle samo, na "łatwym", "normalnym" i "trudnym". Na każdym poziomie trudności dostajesz też taką samą ilość kasy - 250,000 dolarów. Każdy z geniuszy dostaje na początku innego najemnika - po szerszy opis najemników i ich umiejętności zapraszam do rozdziału "Najemnicy".
Poziom Trudności
Łatwy: ceny wszystkiego prócz pomieszczeń są tańsze o 20%, mało turystów odwiedza wyspę, agenci i super-agenci są słabsi;
Normalny: ceny są wyśrodkowane, więcej turystów odwiedza wyspę, normalna wytrzymałość i siła agentów i super-agentów;
Trudny: ceny skaczą do góry o 20%, mnóstwo turystów odwiedza wyspę, agenci i super-agenci są niezwykle silni i wytrzymali.
Wybór Geniusza Zła i jego podwładnego
Maximilian: Dobry geniusz dla początkujących. Jego umiejętność zmniejsza ilość pieniędzy, jaka potrzebna jest do prowadzenia badań. Jeśli zabije podwładnego na oczach innych, odzyskują oni 5 punktów każdego ze współczynników. Posiada średnie koło wpływu wokół siebie - jeśli zbliży się do podwładnych, będą oni w zwykłych tempie odzyskiwać współczynniki (lojalność i uwagę). Jego najemnikiem jest Jubei .
Alexis: Lojalność podwładnych wobec tej kobiety spada o 20% wolniej. Ma o wiele większe koło wpływu wokół siebie niż Maximilian, lecz lojalność i uwaga podwładnych odzyskuje się 40% wolniej. Jeśli zabije podwładnego na oczach innych, odzyskują oni 10 punktów każdego ze współczynników. Jej najemnik to Eli Barracuda .
Shen Yu: Dzięki jego kontaktom, agenci spędzają o 10% mniej czasu na wyspie. Ma małe koło wpływu, ale szybkość regeneracji lojalności i uwagi podwładnych jest potrójnie większa od tej Maximiliana. Jeśli zabije podwładnego na oczach innych, odzyskują oni 7 punktów każdego ze współczynników. Jego najemnik to Lord Kane .
Po wyborze geniusza zostaniesz przeniesiony na pierwszą wyspę. Jeśli zaś chodzi o najemników, to ich dokładny opis znajduje się w dziale "Najemnicy".
0
- Evil Genius - poradnik do gry
- Evil Genius: Poradnik do gry
- Evil Genius: Podstawy rozgrywki
- Evil Genius: Rozpoczęcie gry - porady na start
- Evil Genius: Sterowanie - wyspa
- Evil Genius: Sterowanie - świat
- Evil Genius: Sterowanie - pozostałe opcje
- Evil Genius: Baza - budowa, ochrona
- Evil Genius: Turyści, agenci, super-agenci
- Evil Genius: Badania naukowe
- Evil Genius: Pułapki
- Evil Genius: Pułapki - wszystkie, opis
- Evil Genius: Pomieszczenia, obiekty
- Evil Genius: Podstawy rozgrywki
- Evil Genius: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend
Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista
Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
