Evil Genius: Siberia - misje, porady

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Liczba misji: 7

Liczba paneli: 2

Ryzyko: 3 - Evil Genius: Siberia - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Bribe Mercenary Scientist (1)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 lokajów, 2 mówców

Misja polega na pozyskaniu zaufania rosyjskiego naukowca, który stracił swoje zaufanie do komunizmu po tym, jak jego żona znalazła się w więzieniu. Za obietnicę pomocy zgodzi się rozpracować dla nas Kodeks Wiedzy.

Capture Marksman Specialist (2)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"

Potrzebni podwładni: 8 strażników

Misja polega na porwaniu instruktora strzelców wyborowych (Marksman) z bazy wojskowej w głębi Rosji. H.A.M.M.E.R. znany jest z wyjątkowych snajperów, posiadających niesamowitą celność i wytrzymałość, a wiedza takiego instruktora na pewno okaże się bardzo cenna. Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Henchman: Ivan (3)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: 75 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 1 robotnik

Misja polega na zwerbowaniu do słusznej sprawy Red Ivana - najemnika po zęby uzbrojonego we wszelkiej maści śmiercionośną broń. Ivan szczególnie lubi używać swojej wielkiej bazooki i jest idealny do eliminowania dużych grup wrogów na otwartych przestrzeniach.

Mammoth Task (4)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 8 robotników

Misja polega na zmodyfikowaniu genów mamuta, którego chcą odtworzyć rosyjscy naukowcy i archeologowie, dzięki nowo wynalezionej genetycznej maszynie. Nowe mamuty będą o wiele bardziej agresywne niż ich krewni - na pewno zrobią porządny chaos w laboratorium.

Steal Codex of Knowledge (5)

Ryzyko: 7

Czas potrzebny na ukończenie: 7 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 5 strażników, 2 żołnierzy najemnych

Misja polega na kradzieży niezwykle ważnego urządzenia - przepotężnego zbioru informacji naukowych noszącego kryptonim "Kodeks Wiedzy". Jest to urządzenie niezbędne do przygotowania dnia zagłady.

Steal Mr Snuggles (6)

Ryzyko: 6

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 6 strażników, 3 dyplomatów

Misja polega na przybyciu do wioski Nowosibirsk i odwiedzeniu rodziny super-agentki Kateriny Frostonovy. Potem trzeba będzie ukraść jakiś przedmiot , do którego agentka jest bardzo przywiązana.

Vodka Plot (7)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta 3 sekundy

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 10 techników, 3 żołnierzy najemnych

Misja polega na zniszczeniu fabryk produkujących wódkę marki Czerwony Władiwostok, najbardziej znaną i najbardziej cenioną. Brak wódki spowoduje chaos w państwie, gdyż nawet premier nigdzie się nie rusza bez butelki swojego ulubionego trunku.

Podobało się?

0

Evil Genius

1 października 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2005-02-04
17:09

katrin20 Legend

katrin20
👍

Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D

Komentarz: katrin20
2005-02-08
23:39

Mad_Angel Legionista

Mad_Angel
😈

Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]

Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>

Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D

Komentarz: Mad_Angel
2005-02-08
23:40

Stranger Konsul

Stranger
😜

a to zes sie POPiSal znajomoscia polityki ;)

Komentarz: Stranger
2005-02-10
01:19

zanonimizowany76076 Generał

Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)

Komentarz: zanonimizowany76076

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl