Evil Genius: Szpital (Infirmary) - koszt, porady
Aktualizacja:
Szpital (Infirmary)
Koszt: 300 $
Kolejne pomieszczenie mające na celu regenerację współczynnika - w tym przypadku jest to zdrowie (Health). Nie potrzeba ci wielkiego szpitala, jednak dobrze by było umieścić zegar (Time Cock) w tym pomieszczeniu i ustawić go na pierwszy zielony kwadrat, gdyż większość urządzeń wymaga obsługi. Szpital, choć posiada pewne obiekty generujące "gorąco", lepiej postawić przy wejściu do bazy, bo tam najczęściej (w walce z agentami i super-agentami) twoi podwładni będą tracić zdrowie. Wszystkie maszyny nie mogą regenerować zdrowia więcej niż jednej osoby w tym samym czasie. Szpital będzie udostępniony wtedy, kiedy jeden z twoich podwładnych odniesie jakieś rany (ale nie najemnik lub geniusz).
![[1] Pharmacy Booth (Kabina szpitalna) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 0 - Evil Genius: Szpital (Infirmary) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/336/704553921.jpg)
[1] Pharmacy Booth (Kabina szpitalna) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 0. W najwolniejszym tempie regeneruje zdrowie, nie potrzebuje obsługi.
[2] *Examination Chair (Krzesło chirurgiczne) - koszt: 10 000 $, energia: 0, gorąco: 0. Szybciej od kabiny regeneruje zdrowie, jednak potrzebna jest tutaj obsługa jednej osoby.
[3] * Auto-Surgeon (Auto-Chirurg) - koszt: 15 000 $, energia: 10, gorąco: 2. Regeneruje w takim samym tempie co krzesło, jednak nie potrzeba tu obsługi.
[4] *X-Ray Machine (Komora rentgenowska) - koszt: 15 000 $, energia: 3, gorąco: 2. Najszybciej regeneruje zdrowie, potrzebna obsługa jednej osoby.
0
- Evil Genius - poradnik do gry
- Evil Genius: Poradnik do gry
- Evil Genius: Pomieszczenia
- Evil Genius: Korytarz (Corridor) - koszt, porady
- Evil Genius: Skarbiec (Strongroom) - koszt, porady
- Evil Genius: Koszary (Barracks) - koszt, porady
- Evil Genius: Stołówka (Mess Hall) - koszt, porady
- Evil Genius: Świetlica (Staff Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Pokój kontrolny (Control Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Zbrojownia (Armory) - koszt, porady
- Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Laboratorium (Laboratory) - koszt, porady
- Evil Genius: Archiwa (Archives) - koszt, porady
- Evil Genius: Szpital (Infirmary) - koszt, porady
- Evil Genius: Prywatna siedziba (Inner Sanctum) - koszt, porady
- Evil Genius: Elektrownia (Power Plant) - koszt, porady
- Evil Genius: Chłodnia (Freezer) - koszt, porady
- Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Bar (Lounge) - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Hol (Lobby) - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Kasyno (Casino) - koszt, porady
- Evil Genius: Pomieszczenia
- Evil Genius: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend
Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista
Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
