Evil Genius: Mid West - misje, porady
Aktualizacja:
Liczba misji: 8
Liczba paneli: 2

Abduct Quantum Physicist (1)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 techników, 1 naukowiec
Misja polega na uprowadzeniu fizyka kwantowego (Quantum Physicist) ze Strefy 51. Zadanie może być trudne, a dziedzina nauki niebezpieczna, jednak jest to nam absolutnie potrzebne do realizacji naszych niecnych planów. Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Infiltrate Dirk Master's Gym (2)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 10 - "Satellite Construction"
Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 żołnierzy najemnych, 1 playboy, 2 biochemików
Misja ta polega na infiltracji siłowni super-agenta Dirka Mastersa i kradzieży jego ręcznika . Po przebadaniu potu super-agenta nasi naukowcy będą wiedzieli, co czyni go niezniszczalnym i spróbują wynaleźć kontr-specyfik.
Kidnap Militia Leader (3)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 25
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"
Potrzebni podwładni: 6 robotników
Misja ta polega na wprowadzeniu w pułapkę pewnego najemnika, samozwańczego bojownika o wolność i prawo, który nie raz pokrzyżował ci już plany. Zabicie go nie dałoby ci żadnej złej sławy, bo najemnik pracuje dla siebie, nie dla rządu - lepiej go porwać i przesłuchać. Otrzymasz wtedy żołnierza najemnego (Mercenary). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Sabotage Jet-Pack Flight Test (4)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 10
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 3 mówców, 3 żołnierzy najemnych, 3 naukowców
Misja ta polega na sabotowaniu startu nowego wynalazku organizacji P.A.T.RI.O.T. - plecaka odrzutowego . Tuż przed startem ukradnijmy paliwo, a potem wyłówmy prototyp z morza i zabierzmy do bazy jako trofeum.
Steal the Gyroscopic Plasma Inducer (5)
Ryzyko: 5
Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 9 - "Doomsday Beacons"
Potrzebni podwładni: 3 mówców, 3 żołnierzy najemnych, 3 naukowców, 1 dyplomata, 1 biochemik
Misja ta polega na kradzieży nowoczesnego urządzenia stworzonego w laboratoriach organizacji P.A.T.R.I.O.T., a opartego na technologii obcych. Jest to żyroskopowy induktor plazmowy - zdobądź urządzenie, gdyż jest ono potrzebne do budowy satelity.
Take Spin-Doctor Hostage (6)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 25
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"
Potrzebni podwładni: 1 lokaj, 4 robotników
Misja ta polega na uprowadzeniu pewnego znanego amerykańskiego mówcy. Ten człowiek został obdarzony niezwykłym darem przemawiania, ale jego wiedza mogłaby się przydać także twoim podwładnym. Porwij go i przesłuchaj, a otrzymasz mówcę (Spin-Doctor). Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Takeover the Wyotech Advanced Polymers (7)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund
Otrzymywane "gorąco": 30
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"
Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 żołnierzy najemnych, 2 fizyków kwantowych
Misja ta polega włamaniu się do fabryki Wyotech i kradzieży ich wynalazku - niezwykle wytrzymałych i kowalnych polimerów . Materiały będą po kradzieży składowane w chłodni.
Well Suited (8)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 5 robotników, 5 techników
Misja ta polega na kradzieży projektów specjalnego kombinezonu dla astronautów, który przyda się nam, kiedy będziemy wysyłać naszych podwładnych w przestrzeń kosmiczną.
0
- Evil Genius - poradnik do gry
- Evil Genius: Poradnik do gry
- Evil Genius: Misje
- Evil Genius: Misje - wstęp, porady
- Evil Genius: Antarctica - misje, porady
- Evil Genius: Australia - misje, porady
- Evil Genius: Central Asia - misje, porady
- Evil Genius: Central Russia - misje, porady
- Evil Genius: Cuba - misje, porady
- Evil Genius: East Coast - misje, porady
- Evil Genius: Eastern Bloc - misje, porady
- Evil Genius: Europe - misje, porady
- Evil Genius: Mid West - misje, porady
- Evil Genius: Middle East - misje, porady
- Evil Genius: North Africa - misje, porady
- Evil Genius: North China - misje, porady
- Evil Genius: Pacific Allies - misje, porady
- Evil Genius: Polynesia - misje, porady
- Evil Genius: Siberia - misje, porady
- Evil Genius: South America - misje, porady
- Evil Genius: Southeast Asia - misje, porady
- Evil Genius: Southern Africa - misje, porady
- Evil Genius: The Indian Subcontinent - misje, porady
- Evil Genius: West Coast - misje, porady
- Evil Genius: Misje
- Evil Genius: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend
Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista
Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
