Evil Genius: Laboratorium (Laboratory) - koszt, porady
Aktualizacja:
Laboratorium (Laboratory)
Koszt: 400 $
Do tego pomieszczenia uzyskujesz dostęp dopiero po zakończeniu rozdziału trzeciego - "Better Living through Chemistry". Zanim rozpoczniesz jakiekolwiek badania, pozwól złodziejom ukraść fałszywą maszynę. W przeciwieństwie do innych pomieszczeń, wszystkie wymienione poniżej przedmioty mogą być postawione tylko raz. Nie można mieć np. dwóch laserów. Po więcej informacji na temat badań zapraszam do działu "Badania naukowe". Zaleca się budowanie laboratorium raczej w głębi bazy, gdyż obiekty w nim są drogie i generują dużo "gorąca", a poza tym naukowi podwładni muszą mieć spokój jeśli chcesz by badania posuwały się do przodu.
![[1] Fake Research Machine (Fałszywa maszyna laboratoryjna) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 5 - Evil Genius: Laboratorium (Laboratory) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/336/704449765.jpg)
[1] Fake Research Machine (Fałszywa maszyna laboratoryjna) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 5. Fałszywa maszyna, którą musisz podstawić złodziejom wysłanym przez rząd w celu odzyskania maszyny laboratoryjnej.
[2] Research Machine (Maszyna laboratoryjna) - koszt: 100 000 $, energia: 6, gorąco: 10. Główna maszyna, bez niej nie można prowadzić badań.
[3] Databank (Bank danych) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 2. Bank z informacjami, podobnie jak maszyna laboratoryjna, niezbędny do prowadzenia badań.
[4] Laser (Laser) - koszt: 50 000 $, energia: 5, gorąco: 2. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, może być ukradzione lub odkryte drogą badań naukowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom zdrowie (Health).
[5] Centrifuge (Centryfuga) - koszt: 50 000 $, energia: 5, gorąco: 2. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, może być ukradzione lub odkryte drogą badań naukowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom uwagę (Attention).
[6] Impact Stress Analyzer (Analizator zmęczenia materiału) - koszt: 50 000 $, energia: 5, gorąco: 2. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, może być ukradzione lub odkryte drogą badań naukowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom zdrowie (Health).
[7] *Biotank (Zbiornik z chemikaliami) - koszt: 50 000 $, energia: 10, gorąco: 2. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, może być odkryte tylko drogą badań naukowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom spryt (Smarts).
[8] Environmental Chamber (Komora środowiskowa) - koszt: 100 000 $, energia: 12, gorąco: 5. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, dostępne dopiero po przeniesieniu na drugą wyspę. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom zdrowie (Health).
[9] AI Supercomputer (Superkomputer) - koszt: 100 000 $, energia: 12, gorąco: 5. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, dostępne dopiero po przeniesieniu na drugą wyspę. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom uwagę (Attention).
[10] Greenhouse (Cieplarnia) - koszt: 100 000 $, energia: 0, gorąco: 12. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, dostępne dopiero po przeniesieniu na drugą wyspę. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom uwagę (Attention).
0
- Evil Genius - poradnik do gry
- Evil Genius: Poradnik do gry
- Evil Genius: Pomieszczenia
- Evil Genius: Korytarz (Corridor) - koszt, porady
- Evil Genius: Skarbiec (Strongroom) - koszt, porady
- Evil Genius: Koszary (Barracks) - koszt, porady
- Evil Genius: Stołówka (Mess Hall) - koszt, porady
- Evil Genius: Świetlica (Staff Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Pokój kontrolny (Control Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Zbrojownia (Armory) - koszt, porady
- Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady
- Evil Genius: Laboratorium (Laboratory) - koszt, porady
- Evil Genius: Archiwa (Archives) - koszt, porady
- Evil Genius: Szpital (Infirmary) - koszt, porady
- Evil Genius: Prywatna siedziba (Inner Sanctum) - koszt, porady
- Evil Genius: Elektrownia (Power Plant) - koszt, porady
- Evil Genius: Chłodnia (Freezer) - koszt, porady
- Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Bar (Lounge) - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Hol (Lobby) - koszt, porady
- Evil Genius: Hotel - Kasyno (Casino) - koszt, porady
- Evil Genius: Pomieszczenia
- Evil Genius: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend
Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista
Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
