Evil Genius: The Indian Subcontinent - misje, porady
Aktualizacja:
Liczba misji: 5
Liczba paneli: 3

Forging Ahead (1)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: misja dostępna już na początku
Potrzebni podwładni: 3 robotników
Misja polega na uwolnieniu Bruce'a "Dinga" McGrawa, znanego złoczyńcy, uwięzionego przez siły S.A.B.R.E. Wpadł przez własną głupotę, ale uwolnisz go dla siebie - dla otrzymania złej sławy.
Grab Priceless Model (2)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 10
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 8 mówców
Misja polega na kradzieży modelu jednego ze statków Cezara. Nie wiadomo jak model dostał się do Indii, lecz nie jest to ważne - to niezwykle smakowity kąsek, którego nie możemy przegapić.
Indian Crime Lord (3)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty
Otrzymywane "gorąco": 5
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: jeden z celów misji rozdziału 2 - "Head of the Underworld"
Potrzebni podwładni: 5 lokajów
Misja polega na odnalezieniu i sprowadzeniu na wyspę jednego z bossów świata przestępczego, czyli Armanda Krishmana.
In the Drink (4)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 2 lokajów, 1 technik, 1 strażnik
Misja polega na zniszczeniu ogromnego transportu herbaty, który opuszcza właśnie Indie i kieruje się do Wielkiej Brytanii. Brytyjczycy bardzo lubią herbatę, więc jej brak mogą naprawdę dotkliwie odczuć.
Swindle a Seat on the S.A.B.R.E. Council (5)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"
Potrzebni podwładni: 1 dyplomata
Misja polega na wykorzystaniu zdobytych od przesłuchanego dyplomaty informacji o pewnym kontakcie, który zna sposób na sfałszowanie wyników wyborów - tak, aby do konsulatu S.A.B.R.E. po zbliżających się wyborach trafił nasz dyplomata.
0
- Evil Genius - poradnik do gry
- Evil Genius: Poradnik do gry
- Evil Genius: Misje
- Evil Genius: Misje - wstęp, porady
- Evil Genius: Antarctica - misje, porady
- Evil Genius: Australia - misje, porady
- Evil Genius: Central Asia - misje, porady
- Evil Genius: Central Russia - misje, porady
- Evil Genius: Cuba - misje, porady
- Evil Genius: East Coast - misje, porady
- Evil Genius: Eastern Bloc - misje, porady
- Evil Genius: Europe - misje, porady
- Evil Genius: Mid West - misje, porady
- Evil Genius: Middle East - misje, porady
- Evil Genius: North Africa - misje, porady
- Evil Genius: North China - misje, porady
- Evil Genius: Pacific Allies - misje, porady
- Evil Genius: Polynesia - misje, porady
- Evil Genius: Siberia - misje, porady
- Evil Genius: South America - misje, porady
- Evil Genius: Southeast Asia - misje, porady
- Evil Genius: Southern Africa - misje, porady
- Evil Genius: The Indian Subcontinent - misje, porady
- Evil Genius: West Coast - misje, porady
- Evil Genius: Misje
- Evil Genius: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend

Rewelacyjny poradnik :) bardzo obszerny i dokładniy... nieźle się napracowałeś... super robota ;D
Mad_Angel Legionista

Z pomocą tego poradnika bez żadnych przeszkód wybudujesz niezwyciężone imperium zła, a także uchronisz się przed organizacjami reprezentującymi prawo i sprawiedliwość[/i]
Czyli wcielamy sie w lidera partii SLD ;] i poradnik ma nam w tym pomoc
Ja to bym tak szczerze wolal zajac sie tymi w czerwono=bialych krawatach i tymi "prprodzinnymi" :>
Dosc zartow. Kolejny profesjonalnie wykonany poradnik zasili Encyklopedie Gier :D. Good for me :D
zanonimizowany76076 Generał
Potrójnie większy :) i 'bardziej dużejszy' ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.