Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Szpital (Infirmary) - koszt, porady poradnik Evil Genius

Szpital (Infirmary)

Koszt: 300 $

Kolejne pomieszczenie mające na celu regenerację współczynnika - w tym przypadku jest to zdrowie (Health). Nie potrzeba ci wielkiego szpitala, jednak dobrze by było umieścić zegar (Time Cock) w tym pomieszczeniu i ustawić go na pierwszy zielony kwadrat, gdyż większość urządzeń wymaga obsługi. Szpital, choć posiada pewne obiekty generujące "gorąco", lepiej postawić przy wejściu do bazy, bo tam najczęściej (w walce z agentami i super-agentami) twoi podwładni będą tracić zdrowie. Wszystkie maszyny nie mogą regenerować zdrowia więcej niż jednej osoby w tym samym czasie. Szpital będzie udostępniony wtedy, kiedy jeden z twoich podwładnych odniesie jakieś rany (ale nie najemnik lub geniusz).

[1] Pharmacy Booth (Kabina szpitalna) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 0 - Evil Genius: Szpital (Infirmary) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[1] Pharmacy Booth (Kabina szpitalna) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 0. W najwolniejszym tempie regeneruje zdrowie, nie potrzebuje obsługi.

[2] *Examination Chair (Krzesło chirurgiczne) - koszt: 10 000 $, energia: 0, gorąco: 0. Szybciej od kabiny regeneruje zdrowie, jednak potrzebna jest tutaj obsługa jednej osoby.

[3] * Auto-Surgeon (Auto-Chirurg) - koszt: 15 000 $, energia: 10, gorąco: 2. Regeneruje w takim samym tempie co krzesło, jednak nie potrzeba tu obsługi.

[4] *X-Ray Machine (Komora rentgenowska) - koszt: 15 000 $, energia: 3, gorąco: 2. Najszybciej regeneruje zdrowie, potrzebna obsługa jednej osoby.