Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Misje - wstęp, porady poradnik Evil Genius

Ostatni rozdział poradnika poświęcony jest misjom. Inaczej nazywane są aktami niesławy ("Acts of Infamy"). To jedyny sposób na przynoszenie ci złej sławy ("Notoriety"). Zła sława potrzebna jest w niektórych celach misji, im więcej jej masz tym nowi najemnicy będą chcieli się do ciebie przyłączyć. Jedyna wada złej sławy to fakt, że im masz jej więcej, tym nowi super-agenci będą wysyłani w celu unieszkodliwienia twojego złego geniusza. Po więcej informacji zapraszam także do działu "Sterowanie na wyspie". Wszystkie misje zostały opisane według poniższego schematu.

Angielska nazwa misji (numer na mapie w nawiasie)

Ryzyko: poziom trudności misji. Im wyższe ryzyko, tym trudniej misję wykonać i łatwiej giną twoi podwładni podczas jej wykonywania. Militarni podwładni mają to do siebie, że potrafią chronić innych podwładnych przed zagrożeniem.

Czas potrzebny na ukończenie: podany w minutach i / lub sekundach. Można go zmniejszyć wysyłając dodatkowo na misję podwładnych typu naukowego.

Otrzymywane "gorąco": po lekturze poprzednich działów powinieneś już wiedzieć, co to takiego jest "gorąco". Tutaj liczba oznacza "gorąco" które uzyskasz po wykonaniu danej misji - można je zmniejszyć wysyłając dodatkowo na misję podwładnych typu cywilnego.

Otrzymywana zła sława: liczba punktów złej sławy jakie otrzymasz po wykonaniu misji.

Dostępność: co trzeba osiągnąć, aby dana misja była możliwa do odkrycia i wykonania. Kilka misji odkrytych jest już na początku, większość wystarczy odkryć. Niektóre będą dostępne po uzyskaniu odpowiedniej liczby punktów złej sławy (220, 250 i 300), a jeszcze inne związane są z głównymi lub pobocznymi celami rozdziałów, albo będą dostępne dopiero po ich ukończeniu. W obu ostatnich przypadkach został podany numer i nazwa rozdziału.

Potrzebni podwładni: lista potrzebnych podwładnych - liczba i rodzaj. Oczywiście na misje lepiej wysyłać więcej podwładnych i różnego typu, aby szybko ukończyć misję, chronić podwładnych i wywołać mniej "gorąca".

Opis: Krótki opis misji wyjaśniający o co w niej chodzi. Do tego grubym kolorem zaznaczone są możliwe technologie do zdobycia (pozwalające budować nowe pomieszczenia lub stawiać nowe obiekty), a także podwładni zaawansowanych rodzajów. Zielonym - cenne łupy (każdy z takich łupów ma wokół siebie koło, jeśli twoi podwładni znajdą się w jego zasięgu, to będą regenerować się im statystyki), a niebieskim - imiona najemników, jeśli misja dotyczy ich rekrutacji.