Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Antarctica - misje, porady poradnik Evil Genius

Liczba misji: 5

Liczba paneli: 1

Ryzyko: 3 - Evil Genius: Antarctica - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Coerce Mercenary Scientist (1)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 lokajów, 2 mówców

Misja polega na przekonaniu pewnego utalentowanego naukowca, że przesiadywanie nad nudnymi projektami w oddalonym laboratorium na lodowych pustkowiach nie ma sensu. Naukowiec pomoże nam rozpracować Kodeks Wiedzy.

Coming in from the Cold (2)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 3 robotników, 3 techników

Misja ta polega na zdobyciu czegoś, co zostało ostatnio odkryte w stacji badawczej na Antarktyce. Twoi podwładni przechwycili wiadomość, że stacja domaga się większej ochrony z racji znaleziska . Należy się pospieszyć i wykraść je przed przybyciem posiłków.

Icy Reception (3)

Ryzyko: 6

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 4 lokajów, 1 mówca

Misja polega na zniszczeniu lodołamaczy, które służą do niszczenia lodowców (by te nie popłynęły na zamieszkane ziemie i nie narobiły zniszczeń) Jeśli lodołamaczy nie będzie, to wielkie bryły lodu na pewno narobią sporo namieszania.

Snatch Science Specialist (4)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 25

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 6 robotników

Misja ta polega na uprowadzeniu naukowca z niestrzeżonego laboratorium gdzieś na Antarktyce. Jego wiedza na pewno okaże się niezbędna, gdyż sami technicy do badań nie wystarczą. Po przesłuchaniu go otrzymasz naukowca (Scientist). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Steal the Cloning Chamber (5)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: 160 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 8 robotników, 3 techników, 3 strażników

Misja ta polega na kradzieży najnowocześniejszego wynalazku, który powstał zupełnie przypadkiem - urządzenia klonującego . Musimy działać szybko i pospieszyć się z kradzieżą maszyny, a później zobaczyć, do jakich niecnych celów może nam ona posłużyć.