Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Evil Intentions 2, Wyspa 1 Rozdział 1 solucja poradnik Evil Genius

Cel 4: Złap i uwięź pokojówkę, która dostała się na wyspę. (Reports indicate that trained civilians are holidaying on the island. Capture and imprison a maid in a security holding cell.)

I tu zaczyna się pewna ciekawa część gry. Masz już możliwość wysyłania podwładnych w świat, ale na razie jesteś objęty "ochroną" z racji niedawnego rozpoczęcia gry. Można to wykorzystać do całkowicie bezpiecznego zdobycia dużej sumy pieniędzy, np. 2 mln dolarów. Po prostu teraz na wyspie nie pojawi się żaden agent, dopóki nie wykonasz czwartego celu misji. Jeśli chcesz się trudzić normalną drogą, to przeczytaj poniższe wskazówki, lecz ich nie używaj. Jednak osobiście polecam nie łapać pokojówki i zdobyć wpierw dużo pieniędzy.

Jak to zrobić? Na początku musisz upewnić się, że masz bardzo dużo podwładnych - jak pewnie pamiętasz, by to osiągnąć potrzeba ci dużo szafek w koszarach. "Uzbieraj" ich kilkudziesięciu - 40 do 50. Wyślij po grupie do dwóch obszarów pokazanych na poniższym obrazku - są to najlepsze regiony, gdzie możesz zdobywać pieniądze: Mid West i Middle East (stosunek kasy do niebezpieczeństwa wynosi 9 do 7).

 

Zostaw 5-10 robotników w bazie na wyspie, natomiast resztę wyślij do wskazanych przez strzałki regionów - Evil Genius: Evil Intentions 2, Wyspa 1 Rozdział 1 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Zostaw 5-10 robotników w bazie na wyspie, natomiast resztę wyślij do wskazanych przez strzałki regionów. Wybierz opcję "Stealing", aby podwładni zaczęli kraść pieniądze z dwóch regionów. Teraz możesz zostawić komputer na godzinę lub dwie i poczekać, aż uzbiera się pokaźna ilość gotówki - 1 do 2 lub więcej milionów dolarów. Co najlepsze - jeśli oczywiście nie włączyłeś pauzy - gra normalnie działa w tle. Możesz więc wykonywać inne czynności na komputerze, a pieniądze same się będą zbierały. Niestety, nie masz dostępu do wszystkich pomieszczeń i obiektów. Wykorzystaj natomiast te, które masz - będą to trzy czynności.

Pierwsza to rozbudowanie pomieszczenia kontrolnego. Buduj kolejne banki pamięci i panele kontrolne, a jak zbliżysz się do limitu energii (musisz wykorzystywać 18 jednostek energii), to uzyskasz dostęp do elektrowni (Power Plant). Postaw w niej kilka - z 5,6 - generatorów. Pamiętaj, że są one wielkie, zajmują 3x3 kratek w pomieszczeniu. Zostaw też odpowiednio dużo miejsca, aby podwładni mogli podejść do generatorów, jeśli te zostaną uszkodzone. Nie jest to wymagane, jednak bardzo ci się przyda, jeśli generatory się przegrzeją.

Drugą sprawą jest postawienie hoteli. Możesz się pytać, po co potrzebne są hotele geniuszowi zła. Chodzi o turystów, którzy przybywają na wyspę na wakacje. Jeśli tacy turyści nie będą mieli co robić, to zaczną wchodzić do twojej bazy. Jeśli wystraszą się czegoś - np. wejdą do twojej zbrojowni - to uciekną z wyspy i zaalarmują władze. Możesz już wtedy przygotowywać się na wizytę agentów. Jednak jeśli wybudujesz hotele i w odpowiedni sposób zapewnisz "rozrywkę" dla turystów, to nie będą oni buszowali w twej bazie. Jeśli wystarczy ci pieniędzy, to najlepiej wybuduj trzy hotele, ewentualnie dwa. Turyści bowiem jeśli wejdą do jednego hotelu, to po pewnym czasie z niego wyjdą i będą nadal zwiedzać wyspę. Dobrym pomysłem więc będzie postawienie hoteli w kluczowych punktach tak, aby turysta chodził z jednego hotelu do drugiego (hotel przyciąga uwagę turysty tak samo jak wejście do twojej bazy). Na początku do dyspozycji masz Hotel Lounge (bar) i Hotel Lobby (hol). Jeśli masz pieniądze, to nie zapomnij też postawić tam różnych przedmiotów - wedle uznania.

Trzecią sprawą jest postawienie zbrojowni (Armory) - i znów decyzję pozostawiam tobie, czy będą dwie (jedna dla więźniów, druga dla podwładnych zajmujących się bezpieczeństwem bazy), czy też jedna. Wybuduj kilka cel więziennych (Holding Cell), aby mieć gdzie łapać więźniów.

Gdy już wszystko będzie gotowe, możesz złapać pokojówkę - jednak jeszcze nie musisz tego robić. Jeśli chcesz jak najbardziej wykorzystać możliwości, jakie daje ci fakt, że na razie agenci do ciebie nie przybywają, to włącz mapę świata i spójrz na nią. Zobaczysz cztery misje, które możesz wykonać (po więcej informacji patrz do działu misje):

North Arica - Ear Plug

Polynesia - Fishy Buisness

The Indian Subcontinent - Forging Ahead

West Coast - Steal the Library Blueprints

Wysyłaj 10 lub więcej robotników do każdego z regionów (po kolei), przed każdą misją zapisując grę i wgrywając ją, jeśli ci się nie uda. Razem z robotnikami wysyłaj także swojego najemnika - dzięki temu on zdobędzie doświadczenie (szybciej będzie mógł używać specjalnych umiejętności), a ty będziesz miał większe szanse na zaliczenie misji. Jedna z misji daje ci możliwość wybudowania archiwów (Archives) - pomieszczenia, w którym podwładni odzyskują spryt (Smarts). Możesz tam wybudować ze dwie ławki do czytania.

Gdy wykonasz te misje, nie musisz jeszcze łapać pokojówki. Są jeszcze inne misje, do których wystarczą tylko i wyłącznie robotnicy. Musisz jednak najpierw je odkryć, wyślij ludzi do odpowiednich regionów, wybierz opcję "Plotting", a gdy ukażą się cele misji - sprawdź, które wymagają tylko robotników. Miej jednak na uwadze, że na niektóre misje będziesz musiał wysyłać nawet kilkudziesięciu robotników - aby mieć pewność, że dana misja się powiedzie (nie zapomnij też o najemniku). Lista misji znajduje się poniżej (po więcej informacji na temat tych misji zapraszam do działu Misje):

Cuba - Missile Crisis

Cuba - Steal El Presidente's Painting

Middle East - Oil Leak

North China - And Another Ming

Siberia - Mammoth Task

West Coast - Golden Opportunity

W miarę wykonywania kolejnych misji twoja zła sława będzie rosnąć, przez co będziesz mógł rekrutować coraz więcej robotników. Po każdej misji zerkaj więc na ekran rekrutacji i jeśli limit się zwiększył - klikaj na odpowiednią strzałkę, by nowi robotnicy się rekrutowali.

Ostatnią rzeczą, którą możesz zrobić, to odkryć inne cele misji. Wyślij po 1 robotniku do każdego z regionów i wybierz opcję "Plotting". Powinieneś odkryć 26 misji (zakładając, że wymienione wcześniej 10 już wykonałeś). Teraz z powrotem rozkaż robotnikom wracać na wyspę.

Dobrze - to wszystko co mogłeś zrobić - Evil Genius: Evil Intentions 2, Wyspa 1 Rozdział 1 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Dobrze - to wszystko co mogłeś zrobić. Kliknij prawym przyciskiem na pokojówkę błąkającą się po wyspie i kliknij na ikonkę kajdanek. Upewnij się wcześniej że masz wybudowaną zbrojownię (Armory) z przynajmniej jedną celą (Holding Cell). Jeśli nie wiesz gdzie jest pokojówka, to popatrz na mapę - cel oznaczony jest różową kropką. Gdy pokojówka zbliży się do twojej bazy, podwładni powinni ją ogłuszyć i wtrącić do więzienia.

Cel 5: Przesłuchaj pokojówkę, by wydobyć z niej informacje . (The civilian maid could yield useful information to your man. Interrogate her to train up an advanced minion.)

Gdy już będzie siedziała w klatce, wtedy kliknij prawym przyciskiem na klatkę, kliknij na ikonkę przesłuchania (zaznaczona na powyższym obrazku kursorem), a potem PRAWYM przyciskiem na krzesło do przesłuchań (Interrogation Chair) - Evil Genius: Evil Intentions 2, Wyspa 1 Rozdział 1 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Gdy już będzie siedziała w klatce, wtedy kliknij prawym przyciskiem na klatkę, kliknij na ikonkę przesłuchania (zaznaczona na powyższym obrazku kursorem), a potem PRAWYM przyciskiem na krzesło do przesłuchań (Interrogation Chair). Po chwili przyjdzie jakiś robotnik, wyjmie pokojówkę, posadzi ją na krzesło i zacznie ją przesłuchiwać. Gdy skończy, zamieni się w lokaja (Valet). To zakończy pierwszy rozdział.