Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: The Indian Subcontinent - misje, porady poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Liczba misji: 5

Liczba paneli: 3

Ryzyko: 1 - Evil Genius: The Indian Subcontinent - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Forging Ahead (1)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: misja dostępna już na początku

Potrzebni podwładni: 3 robotników

Misja polega na uwolnieniu Bruce'a "Dinga" McGrawa, znanego złoczyńcy, uwięzionego przez siły S.A.B.R.E. Wpadł przez własną głupotę, ale uwolnisz go dla siebie - dla otrzymania złej sławy.

Grab Priceless Model (2)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 10

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 8 mówców

Misja polega na kradzieży modelu jednego ze statków Cezara. Nie wiadomo jak model dostał się do Indii, lecz nie jest to ważne - to niezwykle smakowity kąsek, którego nie możemy przegapić.

Indian Crime Lord (3)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 5

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: jeden z celów misji rozdziału 2 - "Head of the Underworld"

Potrzebni podwładni: 5 lokajów

Misja polega na odnalezieniu i sprowadzeniu na wyspę jednego z bossów świata przestępczego, czyli Armanda Krishmana.

In the Drink (4)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 2 lokajów, 1 technik, 1 strażnik

Misja polega na zniszczeniu ogromnego transportu herbaty, który opuszcza właśnie Indie i kieruje się do Wielkiej Brytanii. Brytyjczycy bardzo lubią herbatę, więc jej brak mogą naprawdę dotkliwie odczuć.

Swindle a Seat on the S.A.B.R.E. Council (5)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 1 dyplomata

Misja polega na wykorzystaniu zdobytych od przesłuchanego dyplomaty informacji o pewnym kontakcie, który zna sposób na sfałszowanie wyników wyborów - tak, aby do konsulatu S.A.B.R.E. po zbliżających się wyborach trafił nasz dyplomata.