Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Eastern Bloc - misje, porady poradnik Evil Genius

Liczba misji: 7

Liczba paneli: 6

Ryzyko: 1 - Evil Genius: Eastern Bloc - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Esprit de Corpse (1)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 2 żołnierzy najemnych, 2 mówców, 2 naukowców

Misja polega na dodaniu chemikaliów do ciała zmarłego przed dwudziestoma pięcioma laty towarzysza Dimitra Potrovkina. Jutro odbędzie się rocznica jego śmierci - dodane specyfiki sprawią, że ciało pod wpływem powietrza po prostu się rozpuści. Zepsucie uroczystości wprowadzi chaos, który organizacji H.A.M.M.E.R. trudno będzie opanować.

Kidnap Diplomatic Envoy (2)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 lokajów, 1 mówca

Misja polega na złapaniu w pułapkę utalentowanego dyplomaty (Diplomat), który obecnie jest na jakimś ważnym spotkaniu. Jego wiedza przyda się w szkoleniu naszych dyplomatów. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Obtain Ancient Throne (3)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 8 lokajów, 8 techników, 8 strażników

Misja polega na wyłowieniu z życia towarzysza Dimitra Potrovkian nieznanych dla większości ludzi faktów. Wielki komunistyczny bohater tak naprawdę pod koniec swego życia stał się prawdziwym kapitalistą, w domu miał nawet tron , na którym zwykł siedzieć. Ukradnijmy ten tron i wprowadźmy trochę zmian do historii komunizmu.

Plant an Agent on H.A.M.M.E.R. Council (4)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 1 dyplomata

Misja polega na wykorzystaniu kodów zdobytych od przesłuchiwanego dyplomaty, by włamać się do bazy danych w Jugosławii i dodać jedno do liczby miejsc w konsulacie- oczywiście dla naszego dyplomaty.

Raid War Museum (5)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 8 robotników, 3 żołnierzy najemnych, 3 naukowców

Misja polega na włamaniu się do polskiego muzeum i kradzieży starej armaty - pamiątki z wygranej przez Rosjan z wojskami Napoleona wojny.

Soviet Sugar Rush (6)

Ryzyko: 8

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana złej sławy: 15

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 lokajów, 4 żołnierzy najemnych, 4 mówców, 4 dyplomatów, 3 mistrzów sztuk walki

Misja polega na dostarczeniu na ubogi rynek państw komunistycznych ton cukierków i hektolitrów coli. Ludzie, nie znający smaku cukru, rzucą się na towar, co wywoła mnóstwo zamieszek. Ten chaos będzie dla organizacji H.A.M.M.E.R. trudny do powstrzymania.

Steal Oil from ESKO Oil Refinery (7)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 żołnierzy najemnych, 2 fizyków kwantowych

Misja polega na kradzieży oleju z rafinerii ESKO na Ukrainie. Nasi podwładni włamią się do głównego komputera i zmienią adres dostawy: z rosyjskich portów kosmicznych na naszą wyspę.