Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Road to Doomsday 1, Wyspa 2 Rozdział 6 solucja poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Witaj na drugiej wyspie! Masz na razie tylko 800,000 $ jednak nie martw się - po prostu reszta złota nie zmieściła się w małym skarbcu w chatce. Do tego będziesz miał obok wszystkie zdobyte przedmioty. Musisz więc wybudować nowy, większy skarbiec - właściwie to musisz od nowa postawić całą bazę! Zejdzie ci na to ponad milion dolarów, na początku zatrzymaj grę, zaprojektuj długi korytarz z jednym wejściem. Nie polecam robić więcej niż jednego wejścia do bazy.

Na końcu korytarza postaw skarbiec i potem wznów grę. Teraz stawiaj kolejne pomieszczenia, aż wybudujesz całą bazę - nie zapomnij o generatorach, aby w pewnej chwili cała baza nie została w ciemnościach. Ważną rolę spełnia też laboratorium i trzy nowe urządzenia służące do badań. Na dobry początek spójrz na opcjonalne cele misji:

Opcjonalny Cel 1: Złap Marianę Mambę i torturuj ją za pomocą krzesła chirurgicznego. (Careful observation of Mariana Mamba has revealed how much she relies on her looks to achieve her goals. If we can strap her to an Infirmary Chair, our scientists can administer some treatment that will nullify her main weapon for good.)

Ten cel został umieszczony z tego powodu, że w zależności jakie masz maszyny do badań naukowych i czy masz już krzesło chirurgiczne czy nie zależy to, czy szybko będziesz mógł się pozbyć super-agentki. Dlatego też pisałem o tym w poprzednim rozdziale - tam, a także do rozdziału "Badania naukowe" patrz po więcej szczegółów. Jeśli masz, to wybuduj szpital (Infirmary) i postaw w nim krzesło chirurgiczne (Examination Chair), a gdy złapiesz super-agentkę - użyj krzesła do tortur. Po tym pozbędziesz się jej - pamiętaj jednak, tylko biochemik może się nią zająć. Czas spojrzeć na główne cele misji:

Cel 1: Po wybudowaniu laboratorium ukradnij Kodeks Wiedzy z placówki na Syberii. (Once a laboratory has been built, the Codex of Knowledge can be stolen from a Siberian research lab. Analyze the Codex, then combine it with a top-tier of laboratory to unlock one of three potential Doomsday Devices.)

Cel 2: Nasi naukowcy nie potrafią zbadać Kodeksu Wiedzy - przekonaj jednego ze światowej sławy naukowców, by zrobili to za ciebie. (The Codex of Knowledge is beyond the comprehension of your science minions. Persuade a mercenary scientist to come to the island and unlock the Codex's potential. Each word alliance has a disaffected scientist who can be approached.)

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie