Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Evil Intentions 1, Wyspa 1 Rozdział 1 solucja poradnik Evil Genius

Jeśli już przedarłeś się przez tony informacji dotyczących sterowania grą, możesz wreszcie ją rozpocząć. Generalnie gra podzielona jest na dwie wyspy, a te posiadają własne cele misji - główne i opcjonalne. Nie zapominaj oglądać filmów objaśniających niektóre kwestie w grze. Zaglądaj też do encyklopedii.

Na początku obejrzyj filmy i kliknij na okno z celami misji. Jest ich kilka, a wszystkie należą do pierwszego "rozdziału" o nazwie Evil Intentions. Nie spiesz się jednak - na razie, w tej początkowej fazie, jesteś bezpieczny. Dlatego o wiele lepiej spokojnie planować ruchy, a nie spieszyć się - szybkie wykonanie celów misji nic nie da.

Po pierwsze, wybuduj korytarz oraz drugie wejście do bazy, tuż naprzeciwko lądowiska dla helikoptera (budynek z literą H na dachu). Dzięki temu, gdy będziesz wysyłał swoich podwładnych w świat (którzy najpierw muszą dobiec właśnie do helikoptera) znacznie szybciej. Inna sprawa, że w ten sposób zmniejszasz bezpieczeństwo własnej bazy, a raz zbudowanych wejść nie możesz zniszczyć. Wybór należy do ciebie.

Poprowadź także długi korytarz w sam środek góry. Najlepiej budować część pomieszczeń blisko wyjść z bazy, a inne - cenniejsze - w głębi. W ten sposób agenci, którzy będą nawiedzać twą wyspę, będą chodzić w pierwszej kolejności po pomieszczeniach, które nie wzbudzą żadnych podejrzeń co do twoich złowrogich działań.

Po drugie, jak tylko wydasz odpowiednie rozkazy, otwórz okno rekrutacji i zwiększ liczbę robotników z trzech do pięciu. Poniżej znajdują się trzy pierwsze cele, które trzeba wykonać:

Cel 1: Zbuduj Koszary, a w nich przynajmniej jedno łóżko i szafkę. (Ensure a healthy minion force by building Barracks. You'll need at least one Bunk Bed and Locker.)

Cel 2: Zbuduj Pokój Kontrolny oraz przynajmniej jeden panel kontrolny i bank pamięci. (Before you can send minions around the world to carry out Acts of Infamy, you need to construct a Control Room to help filter information. Make sure you have at least one Control Console and one Memory Bank.)

Cel 3: Zabij czterech ciekawskich agentów. (It seems you are under scrutiny even before you begin. Somewhere on the island are some pesky investigators, tipped off of your arrival. Eliminate them!)

Na razie nie próbuj budować żadnych pułapek. Gdy już korytarz będzie ukończony, musisz zająć się zbudowaniem koszar (Barracks). Najlepiej w budowie pozostawić wgłębienia, jak pokazane na obrazku. Wstawisz tam szafki (Locker) w miejsca oznaczone czarnymi kropkami. Oczywiście poniższy obrazek to tylko przykład sposobu - jak i gdzie wybudujesz swoje koszary, zależy to tylko i wyłącznie od ciebie.

Oprócz szafek potrzebne ci będą także łóżka - Evil Genius: Evil Intentions 1, Wyspa 1 Rozdział 1 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Oprócz szafek potrzebne ci będą także łóżka. Wystarczą cztery, możesz postawić więcej, jednak to szafki spełniają główną rolę, gdyż na początku gry 1 szafka równa się 1 podwładnemu więcej (tzn. i tak musisz go sam zamówić, jednak dzięki stawianiu szafek zwiększasz ogólny maksymalny limit swoich podwładnych). Teraz pamiętaj o zamawianiu nowych robotników i stawianiu nowych szafek. Potrzebne ich ci będzie 20-30. Nowych podwładnych będziesz mógł rekrutować także przez zwiększanie swojej złej sławy (Notoriety), jednak na razie pozostają ci tylko szafki.

To załatwia pierwszy cel. Czas na kolejny. Znajdź na mapie cztery czerwone kropki i najedź zna nie ekranem. Zobaczysz czterech agentów. Wybierz swojego najemnika i rozkaż mu zabić przeciwników. Sam spokojnie sobie z wrogami poradzi. Możesz jednak zrobić co innego - spróbować wykorzystać agentów, aby zabili chociaż jednego z twoich podwładnych. Dzięki temu będziesz mógł wybudować szpital (Infirmary). Gdy zabijesz agentów, uzyskasz dostęp do kolejnego pomieszczenia - chłodni (Freezer). Agenci widoczni są na poniższym obrazku:

Tym sposobem dwa cele misji powinieneś mieć już z głowy - Evil Genius: Evil Intentions 1, Wyspa 1 Rozdział 1 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Tym sposobem dwa cele misji powinieneś mieć już z głowy. Czas na trzeci - wybudowanie pomieszczenia kontrolnego (Control Room). Zbuduj je w głębi góry, na końcu długiego korytarza, który poradziłem na początku zbudować. Dobuduj tu także drugi skarbiec, a gdy będzie gotowy, poprzedni zniszcz - nie chcesz przecież, aby agenci ukradli ci złoto ze słabo strzeżonego skarbca na zewnątrz bazy. Złoto automatycznie przeniesie się do nowego skarbca. Zanim jednak będziesz mógł zniszczyć poprzedni, musisz w nowym umieścić przynajmniej jedną półkę na teczki (Briefcase Rack). Przykład rozmieszczenia pomieszczeń został przedstawiony na poniższym obrazku:

Teraz w pomieszczeniu kontrolnym zbuduj kilka paneli kontrolnych (Control Panel) i banków pamięci (Memory Bank) - Evil Genius: Evil Intentions 1, Wyspa 1 Rozdział 1 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Teraz w pomieszczeniu kontrolnym zbuduj kilka paneli kontrolnych (Control Panel) i banków pamięci (Memory Bank). Dzięki temu wykonasz ostatni cel misji. Pamiętaj, żeby w miarę trwania gry dobudowywać szafki oraz zwiększać liczbę swoich podwładnych. Dojdzie ci czwarty cel misji: