Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Australia - misje, porady poradnik Evil Genius

Liczba misji: 6

Liczba paneli: 3

Ryzyko: 1 - Evil Genius: Australia - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Acquire some Doomsday Device Data (1)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 7 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 4 - "Masterplan Machination"

Potrzebni podwładni: 4 żołnierzy najemnych

Misja polega na wykradzeniu danych z laboratorium, które zostało niedawno przeniesione do Australii po to, by badania były bardziej bezpieczne. Jednak nie cały personel, a w szczególności strażnicy i ochrona, są na miejscu. Kradzież pozwoli przygotować Dzień Zagłady, w którym przejmiesz świat.

Burn National Park (2)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 10

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 10 strażników

Misja polega na spaleniu australijskiego parku naturalnego im. Darwina, który corocznie ściąga setki tysięcy turystów.

Eye Spy (3)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 6 robotników, 1 technik

Misja polega na kradzieży soczewek z nowo wynalezionego, rewolucyjnego teleskopu. Gapienie się w gwiazdy to naprawdę strata czasu - lepiej sprawdźmy, do czego innego możemy wykorzystać tą technologię.

Recruit The Great Mesmero (4)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: 300 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 1 robotnik

Misja ta polega na rekrutacji Mesmero - niesamowitego hipnotyzera, zdolnego złamać nawet najtwardsze umysły i przejąć nad nimi kontrolę.

Spinning Around (5)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 3 - "Better Living Through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 2 techników, 2 strażników

Misja polega na kradzieży urządzenia (Centrifuge), które znajduje się w jednym z laboratoriów położonym na wyspach niedaleko Australii. To pozwoli na rozpoczęcie badań naukowych.

Steal the Electromagnetic Flux Transponder (6)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 9 - "Doomsday Beacons"

Potrzebni podwładni: 5 mówców, 5 żołnierzy najemnych

Misja polega na kradzieży nowoczesnego urządzenia komunikacyjnego, wynalezionego niedawno przez laboratoria organizacji S.A.B.R.E. Posłuży ono do budowy satelity.