Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady poradnik Evil Genius

Sala treningowa (Training Room)

Koszt: 250 $

Sala treningowa to drugi sposób na pozyskanie podwładnych bardziej zaawansowanego typu. Pierwszy to misje związane z uprowadzaniem i przesłuchiwaniem postaci, i w taki sposób zawsze będziesz musiał zdobyć podwładnego jakiegoś rodzaju po raz pierwszy. Jednak później, posiadając np. jednego biochemika, uzyskasz odpowiedni sprzęt do sali treningowej. Gdy go postawisz, będziesz mógł zwiększyć liczbę biochemików, poprzez fakt, że biochemik wyszkoli naukowców na biochemików. Po więcej informacji na ten temat zapraszam do działu "Podwładni". Prócz poniższych obiektów można wstawić także labirynt dla myszy (Mouse Maze), przedmiot podnoszący uwagę (Attention) podwładnych. Nie wydziela "gorąca", nie potrzebuje energii i kosztuje 3000 $. Jeśli zaś chodzi o przedmioty trenujące, to zasada dla wszystkich jest taka sama - potrzeba dwóch podwładnych, z czego jeden będzie trenerem, a drugi trenowanym. Do trenowania podwładnych pierwszych dwóch rodzajów nie potrzeba dużo miejsca. Natomiast na drugiej wyspie potrzebował będziesz już większej sali treningowej. Sala treningowa jest dostępna po ukończeniu rozdziału 1. Wraz z pozyskiwaniem nowych podwładnych będziesz uzyskiwał dostęp do kolejnych obiektów, które wstawisz do sali treningowej.

[1] School Desk (Szkone biurko) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 1 - Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[1] School Desk (Szkone biurko) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 1. Szkoli robotników na lokajów.

[2] Training Punchbag (Kukła treningowa) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 2. Szkoli robotników na strażników.

[3] Chalkboard (Tablica) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 1. Szkoli techników na naukowców.

[4] Laboratory Workshop (Warsztat laboratoryjny) - koszt: 10 000 $, energia: 0, gorąco: 1. Szkoli robotników na techników.

[5] TV Studio (Studio telewizyjne) - koszt: 10 000 $, energia: 5, gorąco: 3. Szkoli lokajów na mówców.

[6] Heavy Shooting Range (Strzelnica z ciężką bronią) - koszt: 10 000 $, energia: 0, gorąco: 10. Szkoli strażników na żołnierzy najemnych.

[7] Electron Microscope (Mikroskop elektronowy) - koszt: 20 000 $, energia: 5, gorąco: 5 - Evil Genius: Sala treningowa (Training Room) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[7] Electron Microscope (Mikroskop elektronowy) - koszt: 20 000 $, energia: 5, gorąco: 5. Szkoli naukowców na fizyków kwantowych.

[8] Biochemical Training Worktop (Laboratoryjny warsztat biochemiczny) - koszt: 20 000 $, energia: 3, gorąco: 5. Szkoli naukowców na biochemików.

[9] Diplomat Trainer (Trener dyplomatów) - koszt: 20 000 $, energia: 5, gorąco: 5. Szkoli mówców na dyplomatów.

[10] Playboy Trainer (Trener playboyów) - koszt: 20 000 $, energia: 0, gorąco: 5. Szkoli mówców na plyboyów.

[11] Dojo (Dojo) - koszt: 20 000 $, energia: 0, gorąco: 5. Szkoli żołnierzy najemnych na mistrzów sztuk walki.

[12] Shooting Range (Strzelnica) - koszt: 20 000 $, energia: 0, gorąco: 5. Szkoli żołnierzy najemnych na strzelców wyborowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom zdrowie (Health).