Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Loot and Pillage 2, Wyspa 1 Rozdział 5 solucja poradnik Evil Genius

Opcjonalny Cel 2: Zdobądź maszynę klonującą z Antarktyki i użyj jej, by stworzyć klon swojego geniusza. Potem podprowadź klon, by został zabity przez specjalnego zabójcę, co zmniejszy "gorąco" w każdym regionie. Pamiętaj, ze jeśli klon zostanie zabity przez kogoś innego, niż specjalistę, to wtedy ubytek "gorąca" będzie znacznie mniejszy. (Intercepted messages indicate that a research station in Antarctica has managed to develop a working cloning machine. This device could be very useful, especially as the island has recently become the target of specialists seeking to assassinate the Evil Genius... Steal the machine, then make the Evil Genius interact with it to create a clone. If this clone is assassinated by one of the specialists, you'll be rewarded with a large drop in heat across the globe. You can create up to 5 clones, but if they die at the hands of anyone other than the specialists, you'll suffer a small notoriety penalty.)

Na dobry początek musisz ukraść maszynę służącą do klonowania, wykonaj więc misję Antarctica - Steal the Cloning Chamber. Zauważ, że misja dostępna jest dopiero wtedy, gdy posiadasz 160 punktów złej sławy, ale to już powinieneś mieć osiągnięte. Gdy zdobędziesz maszynę klonującą, postaw ją w laboratorium i wybierz swojego geniusza, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszki na maszynę.

Geniusz wejdzie do pierwszej komory, a po chwili jakiś robotnik do drugiej - Evil Genius: Loot and Pillage 2, Wyspa 1 Rozdział 5 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Geniusz wejdzie do pierwszej komory, a po chwili jakiś robotnik do drugiej. Gdy tylko klon będzie gotowy, poszukaj na mapie pojedynczej agentki, przedstawionej na obrazku poniżej. Podprowadź klon tak, aby tylko agentka mogła go zabić - niech nie zrobi tego żaden inny przeciwnik. Gdy tylko klon będzie martwy, opcjonalny cel zostanie wykonany. Warto wiedzieć, że klony możesz tworzyć tylko na pierwszej wyspie.

Im dalej będziesz zdobywał złą sławę, by dotrzeć do upragnionych 200 punktów, na pewno dojdziesz i do 175 - Evil Genius: Loot and Pillage 2, Wyspa 1 Rozdział 5 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Im dalej będziesz zdobywał złą sławę, by dotrzeć do upragnionych 200 punktów, na pewno dojdziesz i do 175. Wtedy będziesz mógł wybrać trzeciego już najemnika. Prócz wcześniejszych (Red Ivana , The Matron , Dr Neurocide ), dojdzie trójka nowych, więc do wyboru będziesz miał razem pięciu najemników. Oto ich lista:

Cuba - Recruit Montezuma

Polynesia - Recruit The Butcher

South America - Recruit Moko

Gdy wybierzesz najemnika, dobrym pomysłem będzie postarać się o wszystkie rodzaje podwładnych. Choć do każdego podwładnego dostępne są dwie misje, tu masz tylko jedną do wyboru - trudniejszą. Dostęp do łatwiejszych uzyskasz dopiero wtedy, gdy będziesz miał 220 punktów złej sławy, więc na razie o tym zapomnij. Warto wiedzieć, że misje te przynoszą ci niezwykle dużo "gorąca" (aż 35 punktów), wykorzystuj więc klony do jego zmniejszania w sposób opisany przed chwilą. Poniżej znajduje się lista regionów i misji:

Mid West - Abduct Quantum Physicist - fizyk kwantowy (Quantum Physicist)

Middle East - Capture Diplomatic Envoy- dyplomata (Diplomat)

Siberia - Capture Marksman Specialist - strzelec wyborowy (Marksman)

South America - Kidnap a Biochemist - biochemik (Biochemist)

Southeast Asia - Capture Martial Arts Master - mistrz sztuk walki (Marksman)

West Coast - Seize Hollywood Playboy - playboy (Playboy)

Po przeniesieniu na nową wyspę, będziesz musiał (niestety) wszystko zbudować od nowa. Dlatego upewnij się, że masz ponad dwa miliony dolarów na koncie, zanim wyruszysz na wyspę. Może to potrwać trochę, lecz zapewniam, że jest niezbędne.

Druga rzecz to badania naukowe - po więcej informacji zapraszam do działu "Badania naukowe" - gdy już będziesz wiedział jak się odkrywa nowe przedmioty, to spróbuj wynaleźć jak najwięcej przedmiotów. Jednak kilka będzie ci bardzo potrzebnych na drugiej wyspie. Dlatego na początku wynajdź Analizator zmęczenia materiału (Impact Stress Analyzer) oraz Centryfugę (Centrifuge). Mając trzy maszyny służące do badań wykonaj misję Australia - Eye Spy, dzięki czemu zdobędziesz soczewki. Przeprowadzając na nich badania będziesz mógł odkryć strefę nauki multimedialnej (Multimedia Educational Zone)- a następnie zbiornik z chemikaliami (Biotank). Wybuduj Kabinę Szpitalną (Infirmary Booth) - to będzie składnik dla ostatniego, bardzo przydatnego odkrycia - Krzesła chirurgicznego (Examination Chair).

Warto wiedzieć, że po osiągnięciu 180 punktów złej sławy pojawi się drugi super-agent, Jet Chan , z organizacji A.N.V.I.L. Nie przybędzie on jednak na wyspę (chyba, że osiągniesz coś ponad 205 punktów złej sławy, czego unikaj). Gdy już będzie kasa i 200 punktów złej sławy, włącz ekran mapy świata. Pojawi się na środku, na dole, przycisk "New island". Zapisz grę i kliknij na niego. Twoi podwładni zaczną pakować wszystkie zdobyte przedmioty, a także biec do któregoś lądowiska helikoptera lub do portu. Poczekaj w bezpiecznym miejscu, aż nikogo już na wyspie nie będzie - wtedy swoim geniuszem zła podejść do lądowiska helikoptera lub do portu (uważaj, żeby agenci cię nie zabili!) i kliknij na któryś z nich, a następnie na "Yes". Obejrzyj animację - gratulacje! Właśnie lecisz na swoją kolejną wyspę z wulkanem.