Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: East Coast - misje, porady poradnik Evil Genius

Liczba misji: 7

Liczba paneli: 6

Ryzyko: 9 - Evil Genius: East Coast - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Assassinate Mr. President (1)

Ryzyko: 9

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana złej sławy: 15

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 lokajów, 4 żołnierzy najemnych, 4 mówców, 4 dyplomatów, 3 strzelców wyborowych

Misja polega na przedostaniu się do hali, gdzie prezydent będzie wygłaszał przemówienie i postrzelenie go strzałką ze specyfikami halucynogennymi. Prezydent nie tylko zrobi z siebie idiotę - to zagranie pokaże, że moglibyśmy go zabić, jeśli tylko mielibyśmy takie życzenie.

Bribe a Place on the P.A.T.R.I.O.T. Council (2)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 1 dyplomata

Misja polega na przekupieniu senatora stanu Illinois, który w notowaniach niezwykle spadł przez niefortunne decyzje. Jednak nadal może być użyteczny przy wprowadzeniu naszego dyplomaty do konsulatu P.A.T.R.I.O.T. i chętnie zgodzi się na łapówkę.

Cause National Power Cut (3)

Ryzyko: 6

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 10 strażników, 5 lokajów

Misja polega na wpuszczeniu wirusa komputerowego do głównego komputera tak, aby prąd wysiadł na wschodnim wybrzeżu. To spowoduje chaos i panikę.

Obliterate Nashville (4)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 10

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 8 naukowców

Misja polega - tym razem - na dokonaniu dobrego uczynku. Zniszczmy centrum muzyki country w Nashville, aby ludzkość nie musiała już wysłuchiwać tych nieznośnych brzdęków.

Pop Star Faces (5)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 6 robotników, 4 lokajów, 3 mówców

Misja polega na dokonaniu egzekucji (i to na scenie) na członkach nowego zespołu muzycznego - "The Orsons", który zdobywa coraz większą popularność w Ameryce.

Recruit Eli Barracuda (6)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: 225 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 1 robotnik

Misja polega na zwerbowaniu Eliego Barracudę - znanego ze swej celności zabójcę i wodza gangów w Nowym Jorku.

Uber-Loot: Million Dollar Bill (7)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 7 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 5 - "Loot and Pillage"

Potrzebni podwładni: 8 lokajów

Misja polega na kradzieży niezwykle cennego przedmiotu - jedynego na świecie banknotu wartego milion dolarów, z twarzą obecnego prezydenta, który kazał go sobie wydrukować. Jest to jeden z sześciu niezwykle cennych przedmiotów (Uber-Loot).