Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Europe - misje, porady poradnik Evil Genius

Liczba misji: 15

Liczba paneli: 5

Ryzyko: 0 - Evil Genius: Europe - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Abduct Spin-Doctor (1)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 25

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 6 robotników

Misja ta polega na uprowadzeniu pewnego człowieka, o którym niedawno dowiedzieli się nasi podwładni. Jest to ekspert od negocjacji, lecz za jego usługi trzeba płacić. My natomiast go po prostu porwiemy - po przesłuchaniu dostaniesz mówcę (Spin-Doctor). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Administer Steroids to Pamplona Bulls (2)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 2 żołnierzy najemnych, 6 naukowców

Misja polega na zepsuciu corocznego "rajdu byków" w Pamplonie w Hiszpanii. Dodamy sterydów do pokarmu dla byków, które będą gonić młodych ludzi. Ci natomiast nie będą wiedzieli, że w tym roku już przed bykami nie uciekną.

Fool the Press (3)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 3 - "Better Living Through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 2 lokajów

Misja polega na włamaniu się do biura gazety londyńskiej i podmienieniu tekstów. Dzięki temu cały świat dowie się, że to ty ukradłeś maszynę laboratoryjną z Japonii.

Grab the Garibaldi Crown Jewels (4)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 6 żołnierzy najemnych, 6 mówców

Misja polega na kradzieży rodzinnych klejnotów rodziny Garibaldich. Te świecidełka idealnie będą pasować do naszego skarbca.

Henchman: The Matron (5)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: 75 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 1 robotnik

Misja polega na zwerbowaniu nowego najemnika - Matrony , niepozornej babci i szalonej psychopatki, lubującej się w elektrycznych torturach.

Kidnap Quantum Physicist (6)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 8 techników

Misja polega na złapaniu fizyka kwantowego (Quantum Physicist), który został odznaczony za swoje odkrycia nagrodą Nobla i zamierza teraz ją odebrać. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Maximum Impact (7)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 3 - "Better Living Through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 2 techników, 2 strażników

Misja polega na kradzieży ze skandynawskiego laboratorium urządzenia nowej generacji (Impact Stress Analyzer). To pozwoli na rozpoczęcie badań naukowych.

Monkey Magic (8)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: 300 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 2 techników, 2 biochemików

Misja polega na porwaniu naukowca, który jest... małpą . Jest całkowicie uczłowieczony, a przy tym obdarzony niezwykłym talentem i zręcznością. Pomoże nam w naszych badaniach - wystarczy że będzie miał wystarczająco dużo cygar i bananów.

Royal Rumble (9)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 7 lokajów, 3 mówców

Misja polega na skompromitowaniu księżniczki jednej z królewskich rodzin, poprzez dodanie narkotyków do jej napojów i umieszczeniu kilku ciekawych zabawek w jej ogrodzie. Do tego zwołać należy paparazzich - i tak kolejna królewska rodzina znajdzie się na nagłówkach brukowców.

Seize a Biochemist (10)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 8 techników

Misja polega na uprowadzeniu biochemika (Biochemist) z laboratorium z Grenlandii, który posiada niesamowite umiejętności i wiedzę, jeśli chodzi o genetyczne modyfikacje. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Seize Military Sniper (11)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 strażników, 1 żołnierz najemny

Misja polega na złapaniu jednego ze snajperów, którzy zostali wysłani razem z resztą sił policyjnych by uwolnić zakładników. Po przesłuchaniu snajpera otrzymasz strzelca wyborowego (Marksman). Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Snatch Riviera Playboy (12)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 8 lokajów

Misja polega na złapaniu jednego z uroczych i czarujących łajdaków, jakich we Włoszech jest pełno. Tacy ludzie, przystojni, obdarzeni niezwykłym darem przekonywania, mogą pozwolić nam szkolić naszych własnych playboyów - po przesłuchaniu więźnia zdobędziesz jednego z nich (Playboy). Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Steal Prototype Automatic Decoder (13)

Ryzyko: 7

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana złej sławy: 15

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 lokajów, 4 żołnierzy najemnych, 4 mówców, 4 playboyów, 3 mistrzów sztuk walki

Misja polega na kradzieży maszyny dekodującej , która pozwoli złamać szyfry nałożone na korespondencję przewodniczącego organizacji S.A.B.R.E.

Uber-Loot: Arthur's Excalibur (14)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 5 - "Loot and Pillage"

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 6 strażników

Misja ta polega na kradzieży legendarnego miecza Króla Artura - Ekskalibura. Odkryty został on niedawno przez pewnego robotnika, a obecnie w miejscu odkrycia pracują archeologowie pod ochroną policji. Takiej okazji nie można przegapić. Jest to jeden z sześciu niezwykle cennych przedmiotów (Uber-Loot).

Uber-Loot: Eiffel Tower (15)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 6 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 5 - "Loot and Pillage"

Potrzebni podwładni: 4 techników, 4 lokajów

Misja ta polega na zmniejszeniu wieży Eiffela nowo wynalezionym promieniem zmniejszającym. Potem zabierz zmniejszoną wersję do swojej bazy. Jest to jeden z sześciu niezwykle cennych przedmiotów (Uber-Loot).