Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Laboratorium (Laboratory) - koszt, porady poradnik Evil Genius

Laboratorium (Laboratory)

Koszt: 400 $

Do tego pomieszczenia uzyskujesz dostęp dopiero po zakończeniu rozdziału trzeciego - "Better Living through Chemistry". Zanim rozpoczniesz jakiekolwiek badania, pozwól złodziejom ukraść fałszywą maszynę. W przeciwieństwie do innych pomieszczeń, wszystkie wymienione poniżej przedmioty mogą być postawione tylko raz. Nie można mieć np. dwóch laserów. Po więcej informacji na temat badań zapraszam do działu "Badania naukowe". Zaleca się budowanie laboratorium raczej w głębi bazy, gdyż obiekty w nim są drogie i generują dużo "gorąca", a poza tym naukowi podwładni muszą mieć spokój jeśli chcesz by badania posuwały się do przodu.

[1] Fake Research Machine (Fałszywa maszyna laboratoryjna) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 5 - Evil Genius: Laboratorium (Laboratory) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[1] Fake Research Machine (Fałszywa maszyna laboratoryjna) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 5. Fałszywa maszyna, którą musisz podstawić złodziejom wysłanym przez rząd w celu odzyskania maszyny laboratoryjnej.

[2] Research Machine (Maszyna laboratoryjna) - koszt: 100 000 $, energia: 6, gorąco: 10. Główna maszyna, bez niej nie można prowadzić badań.

[3] Databank (Bank danych) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 2. Bank z informacjami, podobnie jak maszyna laboratoryjna, niezbędny do prowadzenia badań.

[4] Laser (Laser) - koszt: 50 000 $, energia: 5, gorąco: 2. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, może być ukradzione lub odkryte drogą badań naukowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom zdrowie (Health).

[5] Centrifuge (Centryfuga) - koszt: 50 000 $, energia: 5, gorąco: 2. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, może być ukradzione lub odkryte drogą badań naukowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom uwagę (Attention).

[6] Impact Stress Analyzer (Analizator zmęczenia materiału) - koszt: 50 000 $, energia: 5, gorąco: 2. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, może być ukradzione lub odkryte drogą badań naukowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom zdrowie (Health).

[7] *Biotank (Zbiornik z chemikaliami) - koszt: 50 000 $, energia: 10, gorąco: 2. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, może być odkryte tylko drogą badań naukowych. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom spryt (Smarts).

[8] Environmental Chamber (Komora środowiskowa) - koszt: 100 000 $, energia: 12, gorąco: 5. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, dostępne dopiero po przeniesieniu na drugą wyspę. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom zdrowie (Health).

[9] AI Supercomputer (Superkomputer) - koszt: 100 000 $, energia: 12, gorąco: 5. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, dostępne dopiero po przeniesieniu na drugą wyspę. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom uwagę (Attention).

[10] Greenhouse (Cieplarnia) - koszt: 100 000 $, energia: 0, gorąco: 12. Jedno z narzędzi laboratoryjnych, dostępne dopiero po przeniesieniu na drugą wyspę. Poza tym może służyć jako narzędzie tortur zabierające ofiarom uwagę (Attention).