Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Southeast Asia - misje, porady poradnik Evil Genius

Liczba misji: 7

Liczba paneli: 4

Ryzyko: 2 - Evil Genius: Southeast Asia - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Blackmail a Seat on A.N.V.I.L. Council (1)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 1 dyplomata

Misja polega na wykorzystaniu zdobytych informacji od przesłuchanego dyplomaty do szantażowania głównego ministra Singapuru. Dzięki temu minister z chęcią udostępni miejsce w konsulacie A.N.V.I.L. dla naszego dyplomaty.

Capture Martial Arts Master (2)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"

Potrzebni podwładni: 8 strażników

Misja polega na uprowadzeniu mistrza sztuk walki (Martial Artist), który - choć stary i pełen alkoholu - posiada nadal ogromną wiedzę, jeśli chodzi o wszelkie możliwości samoobrony. Ta wiedza na pewno nam się przyda. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Chairman Group (3)

Ryzyko: 5

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 4 lokajów, 3 strażników, 2 naukowców

Misja polega na zdobyciu i zniszczeniu czerwonej książeczki przewodniczącego Tao Lu-Wana, pełnej cennych i złotych komunistycznych myśli i haseł. Przewodniczący bez swej książki będzie wręcz upośledzony podczas wygłaszania wszelkich przemówień.

Ming the Worthless (4)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 lokajów, 4 żołnierzy najemnych

Misja polega na zdobyciu trzeciej wazy z dynastii Ming. Ta jest przetrzymywana w ośrodku badawczym, gdzie znajduje się także jeden nasz człowiek. Włam się do ośrodka i zdobądź wazę.

Philandering Panda (5)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 4 strażników, 3 żołnierzy najemnych, 1 naukowiec

Misja polega na dostaniu się do miejsca, gdzie przechowywany jest Chi-Chi - miś panda, jedyny męski osobnik z tego gatunku, odpowiedzialny za jego podtrzymywanie. Ciekawe, jaką minę będą mieli opiekunowie pandy, jeśli zastaną swojego podopiecznego wykastrowanego.

Recruit Mercenary Scientist (6)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 lokajów, 2 mówców

Misja polega na zdobyciu zaufania naukowca, którego projekty są ciągle modyfikowane przez władze. Pozwólmy mu popracować nad czymś, co spełni jego ambicje - czyli nad rozpracowaniem Kodeksu Wiedzy.

Support Rogue General (7)

Ryzyko: 6

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana złej sławy: 15

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 lokajów, 4 żołnierzy najemnych, 4 fizyków kwantowych, 4 playboyów, 3 strzelców wyborowych

Misja polega na dostarczeniu pomocy finansowej generałowi w Chinach, który zbiera właśnie armię, by obalić komunistyczne rządy w kraju. Nie uda mu się na pewno, lecz z naszą pomocą chaos w państwie będzie o wiele większy.