Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Take Over the World, Wyspa 2 Rozdział 12 solucja poradnik Evil Genius

Tutaj masz tylko jeden, ostatni już cel misji w ostatnim rozdziale.

Cel 1: Złóż rakietę w całość. Nie pozwól by siły sprawiedliwości przeszkodziły ci w tym. (Assemble the rocket in preparation for launch. This is a long process, and the forces of justice aren't going to stand idly by while you do it. Keep the agents at bay until the rocket is ready for launch.)

1 - Evil Genius: Take Over the World, Wyspa 2 Rozdział 12 solucja - Evil Genius - poradnik do gry
Lewy górny obrazek przedstawia okienko w prawym górnym rogu ekranu, w którym będzie odliczał się czas - Evil Genius: Take Over the World, Wyspa 2 Rozdział 12 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Lewy górny obrazek przedstawia okienko w prawym górnym rogu ekranu, w którym będzie odliczał się czas. Prawy natomiast przedstawia ostatniego super-agenta, Johna Steele'a , który na pewno zjawi się na twojej wyspie. Jeśli zamierzasz od razu zakończyć grę, to wtrąć go do więzienia i poczekaj aż odliczanie się skończy.

Jeśli natomiast zamierzasz sobie jeszcze pograć, np. wykonać nie zaliczone akty niesławy czy nadal prowadzić badania naukowe, albo pobawić się pułapkami, to wtedy złap super-agenta, uwięź go i potraktuj mikserem.

Musisz przeczekać dwanaście minut. W tym czasie na wyspę wyląduje sporo agentów (żołnierzy), ale ponieważ twoi dyplomaci siedzą w konsulatach każdej z organizacji, to agenci będą się nawzajem wybijać. Jeśli posiadasz kilka wejść do bazy, to skasuj korytarze prowadzące i zostaw jedno (jeśli chcesz skasować kawałek całego korytarza, to podziel korytarz na odpowiednie kawałki wstawiając drzwi, bowiem samych wyjść z bazy nie można kasować).

W końcu odliczanie dobiegnie końca. Po chwili będą zapalać się zielone lampki oznaczające aktywność kolejnych podsystemów rakiety (tabelka będzie z prawej strony ekranu, taka sama jak tutaj po lewej). Kiedy zaświeci się napis "All systems go", wtedy będziesz mógł wcisnąć przycisk "Launch".

Wciśnięcie oznacza zakończenie gry, dlatego zastanów się czy wszystko już zrobiłeś, np. czy posiadasz na tyle wysoką złą sławę, aby świat nazywał cię złowrogim geniuszem ("Evil Genius", potrzeba 480 punktów). Jeśli już nic cię na tym świecie nie trzyma, kliknij na czerwony przycisk i oglądaj najpierw animację otwarcia włazu na szczycie wulkanu, start rakiety a potem to, co zrobiłeś ze światem. Gratulacje! Zniszczyłeś świat i stałeś się prawdziwym złowrogim geniuszem! Aha... i pamiętaj że są trzy różne końcowe animacje w zależności od tego, jakie urządzenie do zagłady świata wybrałeś (spójrz do rozdziału 6 - "Road to Doomsday").