Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady poradnik Evil Genius

Obiekty na wyspie

Koszt: nie dotyczy

Prócz bazy można postawić niektóre obiekty na zewnątrz. Osobno spełniają funkcje, opisane dokładniej przy każdym przedmiocie.

[1] Topside Shack (Chata) - koszt: 50 000 $, energia: 0, gorąco: 0 - Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[1] Topside Shack (Chata) - koszt: 50 000 $, energia: 0, gorąco: 0. Jest to mała chatka, w której można wybudować dowolne pomieszczenie. Na początku służy jako skarbiec. Można tu umieszczać korytarze z zamkniętymi drzwiami i / lub pułapkami, przydaje się także do wykonania niektórych celów misji.

[2] Hotel Hub (Budynek hotelowy) - koszt: 100 000 $, energia: 0, gorąco: 0. Hotele służą do ściągania turystów, którzy będą w nich przebywać zamiast penetrować twoją bazę. Po więcej informacji patrz do następnych rozdziałów oraz do rozdziału "Agenci, super-agenci i turyści".

[3] Hotel Wing (Skrzydło hotelowe) - koszt: 50 000 $, energia: 0, gorąco: 0. Rozbudowuje hotel o dodatkowe miejsce. Po więcej informacji patrz do następnych rozdziałów oraz do rozdziału "Agenci, super-agenci i turyści".

[4] Evil Base Entrance (Wejście do bazy) - koszt: 1500 $, energia: 0, gorąco: 0 - Evil Genius: Obiekty na wyspie - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[4] Evil Base Entrance (Wejście do bazy) - koszt: 1500 $, energia: 0, gorąco: 0. Podstawowe wejście do bazy, zaczynasz na pierwszej wyspie z takim jednym.

[5] Camouflaged Door (Zakamuflowane drzwi) - koszt: 15 000 $, energia: 5, gorąco: 0. Kamufluje wejście do bazy, można także ustawić poziom bezpieczeństwa jak w zwykłych drzwiach. Polecam ustawić na pierwszy poziom, to wtedy agenci w ogóle nie będą się tymi drzwiami interesować (nie tyczy się to turystów).

[6] Outdoor Sentry Gun (Działko obronne) - koszt: 10 000 $, energia: 7, gorąco: 10. Bardzo chętnie atakowane przez agentów, pozwala osłabiać lub zabijać przeciwników z oznaczeniami (odpowiednio - ogłuszenia i zabicia). Aby wydłużyć czas istnienia działka, zanim nie zostanie zniszczone przez agentów, możesz używać najemników do jego ochrony.

[7] Disguised Sentry Gun (Zakamuflowane działko obronne) - koszt: 20 000 $, energia: 10, gorąco: 2. O wiele lepsze od powyższego, gdyż jest zakamuflowane. O wiele mniejsza szansa, że agenci odkryją takie działko i zniszczą.

[8] Outdoor Security Kamera (Kamera) - koszt: 5000 $, energia: 2, gorąco: 1. Spełnia tą samą funkcję co kamera w bazie (patrz opis korytarza), lecz stawia się ją na zewnątrz. Uważaj, gdyż generuje "gorąco" i wrodzy agenci mogą ją zniszczyć.

[9] Disguised Camera (Zakamuflowana kamera) - koszt: 10 000 $, energia: 2, gorąco: 0. To samo co powyżej, jednak nie generuje "gorąca", gdyż jest zakamuflowana.