Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Southern Africa - misje, porady poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Liczba misji: 6

Liczba paneli: 4

Ryzyko: 0 - Evil Genius: Southern Africa - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Buyout De Lageers Diamond Mining Inc (1)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 żołnierzy najemnych, 2 fizyków kwantowych

Misja ta polega na zawitaniu do kopalni diamentów De Laagersa i wykupienie jej siłą. Dzięki temu będziemy mogli wykraść naenergetyzowane diamenty , które posłużą do konstrukcji rakiety. Materiały po zdobyciu będą składowane w chłodni.

Destroy Diamond Mine (2)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 10

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 6 robotników, 6 techników

Misja polega na sabotażu kopalni diamentów, która należy do niejakiego De Laagersa. Współpracuje on z organizacją S.A.B.R.E. - zawalenie kopalni powinno być wystarczającą nauczką i przykładem.

Employ Mercenary Scientist (3)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 lokajów, 2 mówców

Misja polega na zatrudnieniu naukowca, któremu ostatnio S.A.B.R.E. odcięło fundusze na badania. Jego rozgoryczenie i nasze "pomocne" dłonie w postaci pieniążków pozwolą przekonać naukowca, aby pomógł nam rozpracować Kodeks Wiedzy.

Gambling Pay Off (4)

Ryzyko: 1

Czas potrebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 2 strażników

Misja polega na zniszczeniu dokumentacji o hotelach z kasynami na wybrzeżach Afryki. S.M.A.S.H. dokonało rewizji w związku z podejrzeniem o handel narkotykami. Jeśli zniszczymy te dokumenty, to właściciele kasyn w podziękowaniu sprzedadzą nam licencje i bez przeszkód będziemy mogli budować kasyna i na naszej wyspie (Casino).

General Disarray (5)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 2 strażników

Misja polega na uratowaniu generała Mbotha, przywódcy gangu, którego ścigają siły antyterrorystyczne S.A.B.R.E.

Pilfer Giant Diamond (6)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 10 lokajów, 3 strażników

Misja polega na dostaniu się na aukcję i podbiciu ceny diamentów do granic możliwości. Diamenty te będą prezentem dla żony szefa organizacji S.A.B.R.E. Jak tylko przewodniczący wyda wszystkie swoje pieniądze, włamiemy się do jego domu i ukradniemy diamenty.