Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Head of the Underworld 2, Wyspa 1 Rozdział 2 solucja poradnik Evil Genius

 

Cel 2: Sprowadź do bazy Armanda Krishmana - przywódcę świata przestępczego w Indiach. (Rumor has if that all of Indian Subcontinent is controlled by one man - Armand Krishman. He has many nefarious plots and intrigues, mostly concerning corruption of local government officials. Track him down and encourage him to come to bend to our way of thinking.)

Cel 3: Sprowadź do bazy Marvina de Lukę - przywódcę świata przestępczego w Ameryce Północnej. (Marvin de Luca the nefarious Mafia don of all North America is a powerful man, but too much hubris. He must be made to respect true power and authority.)

Cel 4: Sprowadź do bazy Leia Ying Loa - przywódcę świata przestępczego w Chinach. (The inscrutable Lei Ying Lo is the undisputed head of organized crime across China and Southeast Asia. Track him down and send out a party to show him we mean business.)

Tu musisz po prostu wykonać trzy misje, wcześniej trenując odpowiednią liczbę podwładnych wszystkich dostępnych rodzajów - Evil Genius: Head of the Underworld 2, Wyspa 1 Rozdział 2 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Tu musisz po prostu wykonać trzy misje, wcześniej trenując odpowiednią liczbę podwładnych wszystkich dostępnych rodzajów. Wytrenuj i wyślij więcej podwładnych, niż minimalna wymagana liczba, gdyż wtedy twoje szanse na zaliczenie misji zwiększają się. Jednak w bazie zostawiaj zawsze przynajmniej jednego z techników, strażników i lokajów, aby mogli oni trenować innych robotników. Oto lista misji, które musisz wykonać.

North China - Oriental Crime Lord

The Indian Subcontinent - Indian Crime Lord

West Coast - American Crime Lord

Dobrym pomysłem jest wysyłanie na misję nie tylko podwładnych jednego rodzaju, ale także i innych - np. strażnicy będą ochraniać lokajów, ci natomiast będą zmniejszać "gorąco", czyli prawdopodobieństwa wykrycia cię przez władze. Technicy natomiast przyspieszą wykonywanie misji.

Cel 5: Nikita Leonov sam przybył na wyspę, jednak odmawia posłuszeństwa. Musisz go potorturować w kuchennym mikserze - wtedy od razu wyrazi chęć współpracy. (Nikita Leonov, the notorious butcher of St. Petersburg has arrived here on your very island, but he is refusing to acknowledge your authority. A good battering in the Mess Hall Counter's Big Mixing Bowl should bring him round to your way of thinking.)

To nie będzie trudne - Evil Genius: Head of the Underworld 2, Wyspa 1 Rozdział 2 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

To nie będzie trudne. Po pierwsze upewnij się, że masz wybudowaną stołówkę (Mess Hall) oraz kuchnię z mikserem (Mess Hall Counter / Mixer), która kosztuje 15,000 $. Poszukaj na mapie różowej kropki, czyli Nikity Leonova - jest on widoczny na lewym obrazku powyżej. Musisz nadać mu ikonkę kajdanek - czyli złapania. Nie jest twardy, najemnik spokojnie sobie z nim poradzi, a z pomocą innych podwładnych to już na pewno. Gdy tylko Nikita zostanie zabrany do więzienia, wtedy zrób z nim tak jak przesłuchiwałeś pokojówkę - jednak teraz, zamiast klikać prawym przyciskiem myszy na krzesło przesłuchań, kliknij na kuchnię z mikserem (prawy obrazek powyżej). Gdy tylko "karuzela" się skończy, Nikita grzecznie pójdzie i zasiądzie do stołu konferencyjnego w siedzibie twojego geniusza.

Cel 6: Sprowadź do bazy Nigela Ewinga. Nie będzie to proste, gdyż zadaje się on tylko ze znanymi przestępcami. Dlatego też musisz wpierw zdobyć odpowiednio wysoką złą sławę. (Nigel Ewing, the CIA agent, has since gone rouge and is now the ruler of all criminal activities on the African continent. He was last seen cruising off down the Nile with a vast shipment of arms and a veritable army of loyal tribesmen. He won't be easy to find and makes a point of only seeing seriously connected Criminals. If you aren't notorious enough, you'll never find him!)

No cóż, to także nie będzie trudne. Wystarczy ze wykonasz odpowiednią liczbę aktów niesławy. Twoja zła sława (Notoriety) musi wynosić przynajmniej 70 punktów, a by Nigel Ewign pojawił się na mapie, na północy Afryki (Middle East - International Arms Crime Lord). Wykonaj tę misję, a zostanie ci ostatni już przywódca przestępczy. Pamiętaj, aby wysłać więcej podwładnych i różnego rodzaju, niż wymaga tego misja.

Cel 7: Bob 'Barking' Caine, ostatni z ważnych przywódców przestępczych, nie chce poddać się bez walki. Wysyła na twoją wyspę swoich podwładnych - pokonaj ich wszystkich, a to przekona go, aby do ciebie dołączył. (Bob 'Barking' Caine, the respected organized crime boss from the East End of London is the last of the major crime bosses. He isn't going down without a fight, reports indicate that fighters loal to his cause will be landing on our shores very shortly. We must show him who is boss, crush his men and bring him to heel!)

To także nie będzie trudne, choć czasochłonne na pewno - Evil Genius: Head of the Underworld 2, Wyspa 1 Rozdział 2 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

To także nie będzie trudne, choć czasochłonne na pewno. Na wyspę przybędą trzy lub cztery sześcioosobowe grupy podwładnych przeciwnika. Musisz je wszystkie wykończyć. Sam najemnik może nie dać sobie rady, choć przy odrobinie szczęścia - jeśli dana grupa rozdzieli się i nie będą wszyscy atakować razem - jest to możliwe. Jeśli nie - wykorzystaj podwładnych. W krytycznych sytuacjach włącz czerwony alarm, wtedy strażnicy uzbroją się w karabiny, a robotnicy w pistolety i pokonanie przeciwników będzie o wiele prostsze. Tak czy inaczej, gdy wszystkie grupy będą pokonane, Bob Caine spuści z tonu i sam przyjdzie do prywatnej siedziby. Wtedy możesz obejrzeć spotkanie i cieszyć się z tego, że zakończyłeś już drugi rozdział.