Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Korytarz (Corridor) - koszt, porady poradnik Evil Genius

Korytarz (Corridor)

Koszt: 100 $

Korytarze to jedna z głównych części bazy. Łączą pomieszczenia, ułatwiają komunikację i rozplanowanie pomieszczeń. Prócz tego mogą służyć jako swoiste "zatrzymywacze" agentów. Kilka ślepych korytarzy z pułapkami może dać ci wiele spokoju - agenci będą wchodzić do nich zamiast do twej bazy. Tylko w korytarzach można budować gaśnice (Fire Extinguisher). Natomiast po więcej informacji na temat kamer, głośników i ochrony bazy zapraszam do działu "Budowa i ochrona bazy".

[1] Standard Door (Zwykłe drzwi) - koszt: 1500 $, energia: 2, gorąco: 0 - Evil Genius: Korytarz (Corridor) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[1] Standard Door (Zwykłe drzwi) - koszt: 1500 $, energia: 2, gorąco: 0. Są to najprostsze i najtańsze drzwi. Drzwi wstawiasz po to, aby zabronić niektórym postaciom wejścia do danych pomieszczeń, klikając podwójnie lewym lub raz prawym włączasz poziom zabezpieczenia drzwi. Jedna kropka oznacza że wszyscy otworzą drzwi, druga - tylko twoje postacie, trzecia i czwarta - tylko geniusz i najemnicy (przy czym w drugim przypadku najemnicy i podwładni rodzaju militarnego będą stać na straży przy drzwiach).

[2] *Heavy Door (Ciężkie drzwi) - koszt: 5000 $, energia: 6, gorąco: 0. Jest to silniejsza wersja zwykłych drzwi. Ciężkie drzwi będzie trudniej zniszczyć lub otworzyć twoim przeciwnikom.

[3] *Filed Barrier Door (Drzwi z polem siłowym) - koszt: 8000 $, energia: 7, gorąco: 0. Jest to najbardziej wytrzymała, lecz też najdroższa wersja drzwi.

[4] Fire Extinquisher (Gaśnica) - koszt: 3000 $, energia: 0, gorąco: 0. Gaśnice służą do gaszenia pożarów spowodowanych wybuchami lub atakami przeciwników. Mogą być one obsługiwany tylko przez lokajów (Valet). Nie zapomnij umieścić gaśnic w swojej bazie, gdyż ogień palących się obiektów przenosi się na inne i w ten sposób możesz np. stracić wszystkie szafki w swoich koszarach.

[5] Security Camera (Kamera) - koszt: 3000 $, energia: 1, gorąco: 0. Kamery służą do monitorowania korytarzy i pomieszczeń oraz informowaniu podwładnych zasiadających za stanowiskami ochrony o intruzach w bazie. Po więcej informacji zapraszam do działu "Budowa i ochrona bazy".

[6] *Zoom Lens Camera (Wydajniejsza kamera) - koszt: 6000 $, energia: 3, gorąco: 0. Spełnia taką samą funkcję jak powyższa kamera, jednak ma większy zasięg widoku.

[7] Loudspeaker (Głośnik) - koszt: 3000 $, energia: 1, gorąco: 0. Głośniki umieszczone w pomieszczeniach służą do wzywania podwładnych, aby udali się np. w miejsce, w którym znajduje się intruz. Po więcej informacji zapraszam do działu "Budowa i ochrona bazy".

[8] *Heavy Duty Loudspeaker (Donośny głośnik) - koszt: 6000 $, energia: 3, gorąco: 0. Głośniki te mają większy zasięg niż opisane powyżej.

[9] *Radio Loudspeaker (Głośnik radiowy) - koszt: 5000 $, energia: 3, gorąco: 0. Głośniki te mają większy zasięg niż zwykłe (choć mniejszy niż donośniejsze), ale ich dźwięk może przechodzić przez ściany i drzwi.