Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Central Russia - misje, porady poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Liczba misji: 8

Liczba paneli: 5

Ryzyko: 3 - Evil Genius: Central Russia - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Hack into Automated Defense Network (1)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 10 techników

Misja polega na pogorszeniu stosunków między organizacjami P.A.T.R.I.O.T. i H.A.M.M.E.R. Włam się do bazy z silosami rakietowymi i zmodyfikuj czujniki tak, by nawet stado ptaków uruchamiało proces wystrzeliwania rakiet.

Lure the Cosmonaut (2)

Ryzyko: 8

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 9 - "Doomsday Beacons"

Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 naukowców, 2 mistrzów sztuk walki

Misja polega na włamaniu się do komputerów zarządzającymi lotami kosmicznymi i zmiany punktu docelowego z portu kosmicznego na naszą wyspę. Dzięki temu przybędzie do nas niezwykle utalentowany i dysponujący ogromną wiedzą kosmonauta, który posłuży informacjami dotyczącymi budowy satelity. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Raid Secret Submarine Pens (3)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 2 robotników, 2 lokajów, 2 strażników, 2 techników

Misja polega na sabotowaniu systemu nawigacyjnego nowych łodzi podwodnych z nuklearnym napędem, które H.A.M.M.E.R. będzie niedługo testować. Gdy łodzie wypłyną, zmienią kurs na USA - co powinno przypomnieć czasy zimnej wojny i wywołać sporo zamieszania.

Sound of Music (4)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 6 robotników, 4 techników

Misja polega na wywołaniu buntu w głębi Rosji, by sprowokować policję do użycia nowego wynalazku , wykorzystującego fale dźwiękowe do pacyfikowania tłumów. Gdy tylko wynalazek się pojawi, ukradniemy go sprzed oczu władz.

Steal the Second Cursed Totem Pole Section (5)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: 135 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 strażników

Misja polega na pozyskaniu drugiej części zaklętego totemu, która znajduje się w Azerbejdżanie. Element ten po zdobyciu zostanie dostarczony do archiwów.

Take Guard Hostage (6)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 1 - "Evil Intentions"

Potrzebni podwładni: 2 robotników

Misja polega na uprowadzeniu twojego byłego podwładnego, który teraz pracuje jako strażnik. Normalnie najlepiej byłoby go zabić, jednak lepiej uprowadzić go i przesłuchać. Gdy go przesłuchasz, otrzymasz strażnika (Guard). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Take Scientist Hostage (7)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 25

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 2 techników, 4 robotników

Misja ta polega na uprowadzeniu naukowca z laboratorium w Rosji. Przed budynkiem trwa właśnie pikieta zorganizowana przez greenpeacowców. To doskonała okazja na porwanie, gdyż ochrona laboratorium zajęta jest czym innym. Złap i przesłuchaj cel, a otrzymasz naukowca (Scientist). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Uber-Loot: Arc of the Covenant (8)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 6 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 5 - "Loot and Pillage"

Potrzebni podwładni: 8 strażników

Misja ta polega na kradzieży odkrytego przypadkiem artefaktu , czyli Arki Przymierza. Ten legendarny, a nawet mityczny przedmiot, odkryto burząc skały w poszukiwaniu nowych miejsc na silosy rakietowe. Zanim grupa archeologów przyjedzie do Rosji, Arka Przymierza powinna już być twoja. Jest to jeden z sześciu niezwykle cennych przedmiotów (Uber-Loot).