Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Pokój kontrolny (Control Room) - koszt, porady poradnik Evil Genius

Pokój kontrolny (Control Room)

Koszt: 500 $

Jest to jedno z najważniejszych pomieszczeń. Służy ono do komunikacji i zbierania informacji. Bez niego nie masz co marzyć o podboju świata. Tu gromadzone są dane o ilości pieniędzy w danym regionie, o siłach bezpieczeństwa, oraz o misjach. Upewnij się że pokój kontrolny jest zawsze obsługiwany przez podwładnych, budując zegar (Time Clock) i ustawiając suwak na zielony kwadrat. Jest to najlepsze miejsce, aby w nim stał geniusz (a także zdobyte łupy), gdyż dzięki temu regeneruje statystyki podwładnych. Pokój kontrolny buduj w głębi bazy, aby żaden agent czy super-agent nie dostał się do niego. Na pierwszej wyspie wystarczy pokój kontrolny na tyle duży, by pomieścił sześć paneli kontrolnych i kilka banków pamięci. Dopiero na drugiej wyspie będziesz tu wstawiał zajmujące więcej miejsca obiekty. Pamiętaj także, że to pomieszczenie wykorzystuje bardzo dużo energii (gdy dojdziesz do osiemnastu jednostek, będziesz mógł zbudować elektrownię, a w niej generatory).

[1] Control Panel (Panel kontrolny) - koszt: 10 000 $, energia: 2, gorąco: 1 - Evil Genius: Pokój kontrolny (Control Room) - koszt, porady - Evil Genius - poradnik do gry

[1] Control Panel (Panel kontrolny) - koszt: 10 000 $, energia: 2, gorąco: 1. Zbiera informacje o świecie, musi obsługiwać go dwóch podwładnych.

[2] Memory Bank (Bank pamięci) - koszt: 7500 $, energia: 1, gorąco: 1. Przechowuje informacje (w opisie pomieszczenia zostało podane, jakiego typu są to informacje) wtedy, gdy nikt nie obsługuje paneli kontrolnych. Im więcej masz banków pamięci, tym dłużej informacje będą przechowane.

[3] *Communications Array (Macierz komunikacyjny) - koszt: 50 000 $, energia: 8, gorąco: 5. Sprawia, że mniej agentów odwiedza twoją wyspę. Możesz mieć tylko jedno urządzenie tego typu.

[4] *Stock Market Watchdog (Obserwator giełdy) - koszt: 25 000 $, energia: 15, gorąco: 2. Zmniejsza o 20% czas potrzebny na kradzież. Możesz mieć tylko jedno urządzenie tego typu. Po zbudowaniu tego urządzenia uzyskujesz dostęp do jednego z opcjonalnych celów misji, więcej o nich w opisie rozdziału 6.

[5] *Control Station (Stacja kontrolna) - koszt: 25 000 $, energia: 5, gorąco: 3. Spełnia tą samą funkcję co panel kontrolny, ale zajmuje mniej miejsca i potrzebuje tylko jednego podwładnego do obsługi.

[6] *Schematics Station (Stacja schematyczna) - koszt: 25 000 $, energia: 13, gorąco: 2. Sprawi, że mniej czasu potrzebne jest technikom na naprawę uszkodzonych obiektów w twojej bazie. Możesz mieć tylko jedno urządzenie tego typu.

[7] *Big Screen (Wielki ekran) - koszt: 50 000 $, energia: 3, gorąco: 5. Odzyskuje kilku podwładnym naraz uwagę (Attention).