Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe zadania | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pozostałe zadania

Bicky the Bomber

Boomer - jeden zły ruch i boom - Pozostałe zadania | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Boomer - jeden zły ruch i boom

W tawernie na piętrze kurtyzana Bonnie została uwieziona w pokoju z wybuchającym szkieletem który ostrzega cię że jeśli tylko podejdziesz to wybuchnie. Jeśli wybierzesz drugą opcję to szkielet nie wybuchnie i będziesz mógł na spokojnie użyć zaklęcia teleportacji, by przenieść go do przedpokoju gdzie kreatura ta wybuchnie, a misja zostanie zakończona. Jeśli wybierzesz pierwszą opcję to dostaniesz cechę "Śmiały", jednakże dziewczyna zginie i nie dostaniesz doświadczenia za misję.

An A-mount of healing magic

Ranne zwierzę - możesz spróbować pomóc lub nie - Pozostałe zadania | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Ranne zwierzę - możesz spróbować pomóc lub nie

Na zachód od Srebrengo Jaru spotkasz Bjorna, którego wierzchowiec został ranny. Możesz pomóc eskortować Bjorna i zostawić wierzchowca lub najpierw spróbować go uleczyć. Do wykonania leczenia będziesz potrzebował silnego źródła magii leczniczej.

Można do tego wykorzystać krwawy kamień, który możesz znaleźć w biurze Loica po wykonaniu zadania "The Initation". Stracisz wtedy jeden z pokoi w swojej domowej lokacji.

Po uleczeniu (bądź odmówieniu leczenia) zwierzaka będziesz musiał eskortować ich do wioski. Jeśli podczas umrze mężczyzna to kobieta zostanie tam nowym kowalem. Jeśli umrze wierzchowiec to Bjorn zostanie kowalem, ale będzie smutny z powodu straty. Jeśli zginie kobieta to stanie się to samo co wyżej. Jeśli wszyscy przeżyją to będą szczęśliwi.

The Angry Troll

Na południowym zachodzie lasu spotkasz trolla, który chce od ciebie myto za przejście zniszczonego mostu. Jak go dobrze wypytasz dowiesz się tez gdzie król trolli ma kryjówkę. Na koniec możesz z nim walczyć lub zapłacić myto.

The Captive in the Crystals

W Hiberheimie, w lodowej części krainy na wschodzie znaleźć można zamrożonego trolla. Rzuć na niego zaklęcie ognia by go rozmrozić. Zostaniesz jednak wtedy zaatakowany przez dwa bałwany. Jak na bałwany przystało, roztapiają się pod wpływem ognia.

Zamrożony troll - Pozostałe zadania | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Zamrożony troll

Po ich pokonaniu troll poprosi cię o przyniesienie mu zwoju teleportacyjnego. Możesz się zgodzić lub z nim walczyć. Jeśli zgodzisz się przynieść mu zwój to znajdziesz go u jednej z grupek kultystów która włóczy się po tej krainie.

Na północy można znaleźć zamrożonego zywiołaka lodu. Jeśli się go rozmrozi i pomoże mu w walce to ten powie ci że możesz otrzymać pierścień zimy za pomocą tajemniczego medalionu. Wystarczy że założy się go na środku komnaty skarbów Boreasa. Medalion możesz znaleźć w skrzyni koło uwiezionej studni z zadania: "The Wishing Brother".

Na południu znajdziesz uwiezionego żywiołaka ziemi. Po uratowaniu go ten odejdzie szczęśliwy.

Beauty and the Beast

Pod wyjściem ze Srebrnego Jaru spotykasz trolla Fumble'a który prosi cię byś pomógł znaleźć mu dziewczynę. Wróć do wioski i znajdź kobietę o imieniu Ruby, która jest kurtyzaną i opowiedz jej o samotnym trollu. Pamiętaj by zacząć rozmowę tą postacią, która posiada ponad 2000 złota, ponieważ Ruby będzie potrzebowała takiej zapłaty za swoje usługi. Kiedy jej zapłacisz, ta poleci do trolla. Odwiedź ich, by odebrać nagrodę.

Roy's Menagere's

Na wschodzie, za wioska goblinów w lesie Luculla znajdziesz Roya który prowadzi zwierzęta do wioski gdzie mają być przerobione na mięso. Zadanie polega na tym by do tego nie dopuścić. Możesz przekonać Roya, by wypuścił zwierzęta, możesz je od niego kupić lub po prostu zabić go.

Po wykonaniu jednej z tych decyzji zwierzęta są twoje i możesz zadecydować czy te powinny wrócić do Cyseal lub podążyć w nieznane. Do tej ostatniej decyzji potrzebujesz umiejętności która pozwala rozmawiać ze zwierzętami.