Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tworzenie postaci w Divinity Grzech Pierworodny | Drużyna poradnik Divinity: Grzech Pierworodny

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Jak w niemal każdej grze RPG zaczynasz rozgrywkę od stworzenia postaci dopasowując jej wygląd oraz klasę postaci i wstępne umiejętności/atrybuty. W Divinity nie ma bezpośredniego podziału na klasy - jest to tylko pewna sugestia twórców w jakim kierunku rozwijać postać, lecz jest to całkowicie zależne tylko od gracza. Od tego jaką klasę postaci wybierzesz zależeć będzie jej początkowe wyposażenie oraz umiejętności i atrybuty, które jednakże możesz zmodyfikować używając "Customize" w okienku tworzenia postaci.

Ekran tworzenia postaci - Tworzenie postaci w Divinity Grzech Pierworodny | Drużyna - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Ekran tworzenia postaci

Na początek tworzysz dwóch bohaterów głównych. Już w tym momencie zdecyduj, czy będziesz wolał grać większą drużyną (maks. 4 osoby) czy zostaniesz jednak przy owej wstępnej parze. W takim przypadku należy wybrać talent "Lone Wolf" (Samotny wilk), dzięki czemu postać ma więcej punktów zdrowia oraz jest szybsza (więcej AP) i dostaje dodatkowy punkt podczas zdobywania poziomu.

Najbardziej efektywna drużyna powinna zawierać dwóch magów władających ogniem i ziemią jeden, oraz wodą i powietrzem drugi. Patrząc przez pryzmat możliwych do dołączenia dwojga sojuszników - Jahan jest magiem wody, a Madora jest wojowniczką. Także trzymając się tego założenia jeden z tworzonych bohaterów powinien specjalizować się w magii ognia i ziemi, a drugi według własnego upodobania, jednak najlepiej jeśli klasy postaci nie będą bardzo zbliżone, dlatego dobrym wyborem jest czarnoksiężnik, łucznik, łotrzyk, ewentualnie druga jednostka walcząca wręcz wraz z dodatkową specjalizacją.

Już na początku załóż, która z postaci będzie zajmować się dodatkowymi umiejętnościami (jak Crafting, Blacksmithing czy Loremaster - identyfikacja). Oczywiście nie musisz żadnej postaci uczyć tych umiejętności, jednak dobrze jeśli jedna postać je posiada - lub możesz rozłożyć specjalizacje w umiejętnościach na poszczególnych bohaterów. Preferowane jest jednak, aby jedna mniej rozbudowywana postać (dobry do tego jest chociażby łucznik, któremu nie musisz rozbudowywać innych umiejętności poza specjalizacją w łuku/kuszy oraz Expert Marksman) ponieważ odzież oraz talenty poprawiają najczęściej te umiejętności grupowo. Jedna postać dobrze jeśli zostanie liderem (umiejętność Leadership). Umiejętność ta rozbudowana do maksimum daje bardzo mocne buffy dla wszystkich postaci wokół niej. Jednakże tworzenie dwóch liderów mija się z celem - buffy z tej umiejętności nie kumulują się.

Wszystkie umiejętności poza specjalizacjami we władaniu broniami oraz obroną można rozwinąć do maksymalnego piątego poziomu. Tak więc cała nadwyżka, gdy postać jest rozwinięta w swej specjalizacji, powinna trafić do owych dwóch kategorii. Chyba że zdecydujesz się na przyznanie postaci dodatkowej specjalizacji.