Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Wydostanie się z pradawnych ruin

Posąg, który nie obrócił się - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Posąg, który nie obrócił się

Zacznij od zbadania wnętrza wieży numer 3. Powinienes zauważyć, że odnajdywanie interaktywnych ksiąg i pociąganie za przełączniki będzie doprowadzało do obracania się dużych posągów i pozwoli ci to na pozyskanie dwóch naramienników (Ancient Armlet - 2x32G). Jeden z posągów nie obróci się, ale możesz w łatwy sposób rozwiązać ten problem. Wyjdź mianowicie na zewnętrzne balkoniki wieży, skręć w lewo i zacznij doskakiwać do kolejnych belek. Docelowo powinieneś dotrzeć do niewielkiej półki i będziesz mógł zabrać brakujący naramiennik (Ancient Armlet - 32G). Powróć do pomieszczenia, w którym znajdowała się księga, złap się jednej z lin i z jej pomocą dotrzyj na wyżej położony balkonik. Wyjdź z wieży numer 3 i wybierz kładkę prowadzącą do wieży numer 1. Nie radzę łapać się żadnego z tutejszych sznurów, tylko spróbować we własnym zakresie zeskoczyć na niższy balkonik, na którym pozostawiono sztabkę (Ancient Ingot - 17G). Możesz już zeskoczyć na sam dół i raz jeszcze przeskoczyć nad przepaścią żeby opuścić lokację z wieżami.

Korzystaj z górnych belek żeby unikać wykrycia - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Korzystaj z górnych belek żeby unikać wykrycia

Zbliż się do badanej już wcześniej biblioteki [Underground Ruins - Scriptorum]. W bibliotece pojawiło się niestety w międzyczasie dwóch przeciwników, tak więc udaj się na koniec korytarza i odszukaj miejsce, w którym można wspiąć się na wyższą półkę. Pozwoli ci to dotrzeć do belek znajdujących się przy suficie, dzięki którym będziesz mógł zacząć unikać wrogów. Uwaga - Możesz też spróbować okraść strażników, ale jest to oczywiście ryzykowne. Mają oni odpowiednio trzy i dwie sakiewki (Coin Purse - 3+3+7G i Coin Purse - 3+5G). Niezależnie od tego jak się zachowałeś opuść bibliotekę [Underground Ruins - Forgotten Ruins]

Nie śpiesz się z dotarciem do górnej części ruin, bo na Twojej drodze stanie dwóch kolejnych wrogów - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry

Nie śpiesz się z dotarciem do górnej części ruin, bo na Twojej drodze stanie dwóch kolejnych wrogów. Przeciwnik z pochodnią wyruszy najprawdopodobniej w stronę biblioteki, a jego kolega będzie pilnował górnej części klatki schodowej. Możesz spróbować ominąć wrogów we własnym zakresie lub wejść do prawej wieży i w pokazanym na powyższym obrazku miejscu użyć strzały ze sznurem (Rope Arrow). Wybór takiego wariantu zachowania pozwoli ci całkowicie uniknąć zagrożenia. Uwaga - Jeśli nie masz nic przeciwko zbliżaniu się do przeciwników to możesz okraść jednego z nich z sakiewki (Coin Purse - 7G).

Nowe przejście na górnym piętrze - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Nowe przejście na górnym piętrze

Ostrożnie zbliż się do kolejnej już sali, w której przebywa wartownik z pochodnią. Postaraj się okraść tę postać z dwóch sakiewek (Coin Purse - 12+3G), a następnie odwróć jej uwagę na przykład rzuconym przedmiotem. Szybko wdrap się na skrzynię i doskocz do najniżej zawieszonej liny. Wespnij się po linie, a następnie wykonaj kolejny skok, docierając na górne balkoniki. Możesz już skorzystać z niedostępnego wcześniej przejścia, które prowadzi na zachód.

Musisz doskoczyć do interaktywnej krawędzi - Wydostanie się z pradawnych ruin | Rozdział 3 (Brudne tajemnice) | Solucja Thief - Thief - poradnik do gry
Musisz doskoczyć do interaktywnej krawędzi

Końcowa część opisywanej misji jest już bardzo liniowa i mało wymagająca. Garrett dotrze po kilku chwilach do nowej przepaści. Musisz w tym miejscu nabrać rozpędu i wykonać skok, chwytając się dzięki temu interaktywnej krawędzi. Zacznij przesuwać się tu w prawo, nigdzie po drodze nie zatrzymując się (jedna z krawędzi po chwili odpadnie). Na sam koniec wespnij się na wyższą półkę, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej, która zakończy ten rozdział.