Gry, na których premierę czekam lub gry po premierze, w które chcę zagrać.
Gry do tej listy możesz dodać na stronach serwisu, tam gdzie znajduje się opcja “Czekasz?”, lub przy grach po premierze wybierając przycisk “Oceń”.
Lista gier które obserwujesz i na których temat możesz dostawać powiadomienia na maila lub notyfikacji push.
Gry do listy powiadomień możesz dodać wybierając ikonę “Obserwuj grę” (oko) na stronie Encyklopedii Gier lub przy materiale o grze.
Powiadomienia o grach są ulepszane i obecnie mogą nie działać poprawnie.
Lista gier, które oceniłeś i ocena jaką wystawiłeś.
Gry możesz oceniać w Encyklopedii Gier, przy materiałach o grach i na forum. Dla jednej gry na wybraną platformę możesz wystawić tylko jedną ocenę, kolejne oceny gry dla wersji na konkretną platformę, uaktualniają twoją poprzednią ocenę.
Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia
Heroes of Might and Magic III: The Restoration of ErathiaNa tej liście znajdziesz Twoje recenzje gier z ocenami, które zostały wybrane przez redakcję. Jeżeli podczas oceniania gry opiszesz swoje wrażenia i opinię, pojawia się ona w formie postu na forum i jeżeli zostanie wybrana przez redakcję, staje się minirecenzją, opublikowaną na karcie ocen w Encyklopedii Gier.
30 lipca 2021 - Recenzja Gry
The Ascent
Technologiczne arcydzieło, które efektami kryje biedę mechaniki. Oglądając piękne eksplozje, zalane światłem ulice i niezwykłe krajobrazy łatwo zapomnieć o powtarzalności, pozornej RPG-owości i jednostajnym tempie gry. Niestety, każdą postacią gra się tak samo, loot jest mocno kontrolowany przez to gdzie i jak wypada, więc i za każdym razem rozgrywka jest bardzo do siebie podobna.
26 maja 2021 - Recenzja Gry
Biomutant
Gra ma wiele świetnych pomysłów, ale żadnego z nich nie rozwija w interesujący sposób. Pochwalić trzeba światotworzenie i klimat, ale sama narracja niestety jest już skopana. Narrator okazał się być nieco pójściem na łatwiznę, gra opowiada nam co robimy, co dzieje się w świecie gry, zamiast nam to pokazywać. Podobnie walka - niby mamy sporo ataków i możliwości, ale od strony mechaniki przypomina to gry z ery PS2. Wrogowie słabo reaguję na zadawanie im obrażeń, ciosom brakuje "siły" a samym starciom jakiegoś pazura. Tym samym nie dziwię się szerokiej skali ocen.
29 kwietnia 2021 - Recenzja Gry
Call of Duty: Black Ops - Cold War
Najlepsza kampania fabularna od lat, ale Cold War w dół ciągnie archaiczny tryb multiplayer, który nie tylko nie ma takich opcji poruszania się jak futurystyczne odsłony, ale też pozbawiony jest ulepszeń z Modern Warfare z 2019 roku. Dziwne.
9 kwietnia 2021 - Recenzja Gry
Outriders
Dla mnie to jedna z tych gier, które pomimo sporej powtarzalności i denerwującej liniowości, pod koniec podobały mi się bardziej niż na początku. Kampania, o dziwo, ma całkiem rozsądną fabułę, ale jest niepotrzebnie rozciągnięta. W okolicach 10 godziny zaczyna się wszystko dłużyć, zbyt dużo walk jest do siebie podobnych. Dopiero po dobiciu do wyższych stopni trudności (tak od 9) i samych w sobie trudniejszych questów gra zaczyna plusować.
26 listopada 2020 - Recenzja Gry
Gears of War: Ultimate Edition
Dzięki Series X przechodzę od początku całą serię. Niestety, pierwsza część się nieco zestarzała a Ultimate Edition, choć wyraźnie ładniejsza od oryginału, wprowadza też nowe błędy oraz nie naprawia tragicznej AI towarzyszy. Do tego gra "dziwnie chodzi" - trudno mi to ująć w konkretach, ale po 60 fpsach w Gears 5, Ultimate Edition wydaje się mocno "haczyć".
21 września 2020 - Recenzja Gry
Hades
Najlepszy roguelite na rynku, gdzie gameplay jest perfekcyjnie zszyty z fabułą. Do tego twórcy pokazali, jak należy prowadzić grę w early accessie. Po 60 godzinach gry nadal zbieram szczękę z podłogi.
28 października 2019 - Recenzja Gry
The Outer Worlds
NAJLEPSZY MOD DO FALLOUTA NEW VEGASDzisiaj skończone, doświadczenie... dziwne. Na pewno jedna z gorszych/bardziej rozczarowujacych gier Obsidianu.Jasne, jest lepsza od Fallouta 4, ale Obsidian zrobił swoją składankę "greatest hits"... tyle, że bez wielu dobrych kawałków.Gra jest bardzo łatwa. Na hardzie od około 12 levelu gry zrobiło się nudnawo. Niestety, gra ukazuje wszystkie swoje atuty w pierwszej godzinie - rozwój postaci i drużyny nie prowadzi do odblokowania kolejnych mechanik. System rozwoju postaci i perków jest ogólnie dość prosty i łatwy do złamania - z czasem niewiele jest testów w rozmowach, których nie dałem rady przeklikać. Niestety, za dużo jest tu skrótów, co prowadzi, że wiele questów wręcz psujemy perswazją czy kłamaniem. [Jasne, jest jeszcze megawysoki stopień trudności, ale nie tyle jest on trudny, co męczący - brakuje czegoś ponad hard, ale bez głupotek jak permadeath towarzysza-debila]Gra jest też krótka. Szczerze, zrobiłem ją w 13 godzin na hardzie, z 26 levelem na koniec. Dlaczego tak szybko? Bo Obsidian zrobił grę szalenie podobną do New Vegas/Fallouta 3/Fallouta 4. Konstrukcja questów jest czytelna, same questy, nawet jak obudowane jakąś fabułką, są bardzo proste pod względem wykonania. W kwestii "czytelności" - mamy dwie strony konfliktu? Spokojnie, na pewno JAKOŚ da się ich przekonać, by współpracowali. Masz kogoś odnaleźć? Spokojnie, na pewno jest tu jakiś prosty twist (np. że synek jest naprawdę dorosłym facetem), dwa testy perswazji dalej i hop! quest wykonany. Jeśli wiemy, co robimy, to grę możemy przebiec, bo nie stawia ona wyzwań "intelektualnych" (z braku innego słowa). Nie ma tu nagle zagadki, która wymaga kompletnie innego podejścia... czy dungeonu, który zmienia zasady walki; przeciwników, którzy wymagają nowego podejścia, pułapek w dialogach, gdy test [perswazji] wypala nam jakoś w twarz, bo kliknęliśmy kompletnie debilną kwestię.Co do pewnej monotonii - perki w Falloucie New Vegas były znacznie ciekawsze, ustawiały one jakoś postać w świecie a nie tylko sprowadzały się do walki. Rozwój w The Outer Worlds to praktycznie tylko munchkinowe skille - tu więcej dmg, tam więcej armora, tu większy pasek spowolnienia... Są ciekawsze opcje, jak totalnie OP +50% xp od zabójstw towarzyszy, ale właśnie - znowu perk zmienia ilość a nie "jakość".Zacząłem grać drugą postacią i doświadczenie jest w 80% takie same. Fabuła ostatecznie rozchodzi się na kilka ścieżek, co jest jedyną zaletą.Outer Worldsy wydają się grą zrobioną bardzo niskim kosztem, co zalatuje totalną konwersją New Vegasa niż pełnoprawną grą nowej generacji.Z plusów formuła nadal działa, gra wciąga, choć śmiałem się, gdy zobaczyłem, że wiele planet na mapie to rzecz, której nigdy nie zwiedzimy :D Ciągle liczyłem na to, że trafimy na jakąś większą planetę, po której będzie się można poszwendać. Niestety, to Monarch jest TĄ lokacją - i ukazuje ona główny problem gry - za dużo walki, która jest dokładnie taka sama w pierwszych jak i ostatnich minutach.Ostatni boss wręcz żałosny.
22 października 2019 - Recenzja Gry
Disco Elysium
Najlepsza prawdziwa gra RPG od lat. W tym sensie "prawdziwa", że pozwala faktycznie odegrać postać na różne sposoby a wybory mają znaczenie. Udana na wielu poziomach: rewelacyjna fabuła, kapitalnie napisana, ambitna, dowcipna. Bez systemu walki, ale nie oznacza to, że nie ma w niej emocji.Dałbym dychę, ale jeszcze się wstrzymam.
7 października 2019 - Recenzja Gry
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Nadrabiam z opóźnieniem, ale potwierdzam. Zelda to absolutna rewelacja w standardzie otwartych światów. W czasach, gdy Ubisoft tłucze swoje schematy, Breath of the Wild udowadnia, że mniej znaczy więcej. Żadna z mechanik nie jest przesadnie skomplikowana, ale w synergii dają elegancki efekt. Grę, która z jednej strony budzi emocje fantastycznie wykreowanym światem i atmosferą a z drugiej wciąga eksploracją i mnóstwem mądrej zawartości. Od czasu Skyrima otwarty świat nie był zrobiony tak dobrze. Ocena o 0,5 punkta w dół za zagadki z żyroskopem.
20 września 2019 - Recenzja Gry
Tom Clancy's The Division 2
Gra Ubisoftu klasy B. Technologicznie petarda, czuć wielomilionowy budżet. Świetna mechanika strzelania, sympatyczny ragdoll. Niestety, gra wykrzacza się w swoich założeniach. Monotonna, powtarzalna i w sumie - bezsensowna. Sprawdziłem bardzo późny endgame i gra się dokładnie tak samo, jak na pierwszym levelu. Karabin jest tylko pomarańczowy, ale w sumie działa to tak samo. Looter shooter, gdzie nie ma zabawy w lootowaniu. To ci dopiero. Division 2 poradziłoby sobie lepiej jako liniowa, lub półotwarta przygoda, bez cyferek i udawanych mechanik postępu.
20 września 2019 - Recenzja Gry
Borderlands 3
Rewelacja. Borderlandsy 3 są najlepszą grą z serii i najlepszym looter shooterem w jaki grałem. Trójka, wbrew krytyce, robi niemal wszystko lepiej od swojego rewelacyjnego poprzednika z 2012 roku. Poprawiony model strzelania, mocniejsze nastawienie na eksplorację map, podkręcony loot, kapitalna grafika i projekt planet, rozbudowany system rozwoju postaci. Wymieniać tu można długo, bo kto spędził w Borderlandsach 2 kilkaset godzin, ten doceni wszelkie mniejsze i większe zmiany.
9 września 2019 - Recenzja Gry
Children of Morta
Świetna, ale zdecydowanie za krótka. Zamknąłem całość w około 12 godzin, nie ma nowej gry plus ani żadnego w pełni losowego, nieskończonego trybu.
12 sierpnia 2019 - Recenzja Gry
Battlefield V
Opinia po 200h.To z pewnością nie jest najlepszy Battlefield, choć ma szansę stać się Battlefieldem prawie tak dobrym jak czwórka.Zgodzę się z zarzutami, że coś nie pykło jeśli chodzi o zawartość - zarówno na start jak i rozwój w kolejnych miesiącach.Zdecydowanie błędem (z perspektywy multi), było skupienie się na dodatkowej, niemieckiej minikampanii w czasie, gdy do gry nie wychodziły żadne istotne aktualizacje do klasycznych trybów. W 10 miesięcy od premiery dostaliśmy tak naprawdę mapy:PanzerstormMercuryMaritęAl Sundan (ale tu nadal bez wsparcia dla wielu trybów).Firestorm (co dla kogo, niech będzie).Dla porównania, Battlefield 4 dostał dodatki, każdy z czterema mapami w:grudniu 2013marcu 2014kwietniu 2014 (!)lipcu 2014grudniu 2014Jednym słowem, do wakacji po premierze mieliśmy 16 nowych map (!!!).Tak, były one płatne, ale szybko taniały, więc nawet z opóźnieniem dostawaliśmy dostęp do mnóstwa nowych aren.Poza tym, błędem jest brak serwerów kontrolowanych przez społeczność.Stała rotacja map jest wkurzająca na całego. Brakuje mi tych serwerów, gdzie grało się na kilka tysięcy ticketów jeden maraton, czy też serwerów z dobranymi specjalnie mapami.No jak widzę Aerodrome w rotacji BFV to mam ochotę natychmiast wyjść, ale wiem, że za chwilę będzie Arras (moja ulubiona). I w koło Macieju.I tu kluczowa dla BF-a V będzie jesień, z planowanymi dużymi dodatkami, nowymi frakcjami, uzbrojeniem. Trzymam kciuki, żeby się udało, bo gameplayowo (nie licząc gliczy) w piątkę gra mi się naprawdę dobrze.
1 listopada 2018 - Recenzja Gry
Thronebreaker: The Witcher Tales
Szlag, wygasła sesja i moja recka poszła do kosza. Teraz w skrócie, bo moim zdaniem gra jest TYLKO w porządku.Zarzuty:1) fabuła.Serio.Materiał umęczony do granic możliwości, trochę jak z Grą o tron. Gdy zdrada i ludzka podłość wpisana jest w każdy najdrobniejszy wątek, tak przestaje być to wnikliwą analizą natury człowieka tylko zajechaną konwencją. W Mahakamie przewracałem już oczami na każdy fabularny twist. Koncepcja słuchowiska fajna.2) ogólna prostota.Grę można przejść jednym deckiem opartym na bardzo prostych synergiach. Spodziewałem się, że z czasem gra odblokuje nam opcje tworzenia kompletnie nowych talii. Nic takiego nie ma miejsca.Do tego konstrukcja map - eksploracja jest bardzo iluzoryczna, bo każdy rozdział to w sumie tunel z niewielkimi odnogami. Tak naprawdę gra mogłaby być serią fabularnych walk przeplatanych scenkami.3) zarządzenie zasobami.Kolejny dowód na to, że nieraz projektanci CDP Red nie wiedzą co robią. Wszystkiego jest za dużo. Początkowo gra roztacza wizję, że funduszy nie starczy nam na wszystko. Spokojnie - starczy z nadwyżką. Rekrutów w połowie gry miałem już kilkuset. Jaki więc jest sens trudnej decyzji, gdy tych rekrutów mam poświęcić dwóch albo trzech? Rozwój obozu ma przede wszystkim znaczenie do zdobywania ulepszonych wersji kart, które przeważnie są OP. Jak się to zauważy, to gra przechodzi się praktycznie sama. Ten zarzut nawiązuje do poprzedniego punktu - oparcie całej gry na jednej talii prowadzi szybko do morderczych synergii, na które AI nie ma odpowiedzi. Pułapki, ogień, przerzucanie wrogów między rzędami plus zasypanie za sprawą rozkazów swojej strony planszy mnóstwem jednostek wygrywa wszystkie fabularne starcia. Niegdyś koncepcją Gwinta było zarządzanie wojskami, aby na koniec mięc więcej punktów po swojej stronie. Teraz nacisk jest na usuwanie i modyfikowanie układu planszy. Przez to wyniki 120 do 0 nie są rzadkie.Gra z czasem staje się tylko łatwiejsza.Inne przykłady pewnego nieogarnięcia ze strony CDP:1) Gwint zmieniany w podstawach po raz któryś od czasu zamkniętej bety;2) rozwój postaci w Wiedźminie 3;3) nowa gra plus w Wiedźminie 3.Jeśli miałbym wymienić plusy to:-niektóre cholernie trudne zagadki;-grafika na poziomie map (gdyby tylko były naprawdę nieliniowe...);-gdy widzę niektóre talie przeciwników, to bym chciał nimi zagrać i je jakoś usprawnić ;)-fabularne karcianki to rzadkość i doceniam ambicję.
1 czerwca 2018 - Recenzja Gry
Assassin's Creed Origins
Ostatecznie - zawód. Na plus klimat, miejscówki, przywiązanie do szczegółów. Na minus postacie, dialogi, fabuła, powtarzalność, walka. W konflikcie Horizon kontra Origins zdecydowanie wybieram stronę Zero Dawn.
20 marca 2017 - Recenzja Gry
Sniper Elite 4
Wczoraj skończyłem. Seria rozwija się niby powoli, ale czwórka do tej pory najlepsza.
28 lutego 2017 - Recenzja Gry
Torment: Tides of Numenera
Po latach niezliczonych przesunięć premiery Torment: Tides of Numenera w końcu trafił na rynek. Czy warto było tyle czekać? Absolutnie tak!
15 listopada 2016 - Recenzja Gry
Tyranny
W oczekiwaniu na sequel Pillars of Eternity oferuje grę Tyranny, gdzie wcielamy się w role złego bohatera. Sklecony naprędce RPG zaskakuje mnogością mechanik i pomysłów, ale nie wszystkie można nazwać udanymi.
6 czerwca 2016 - Recenzja Gry
Pathfinder Adventures
Rewelacja. Na razie najlepiej wydane 25 euro w tym roku. Krew i wino czeka na lepsze czasy :)
17 maja 2016 - Recenzja Gry
Homefront: The Revolution
Nowy Homefront nie jest tak rewolucyjny, jak sugerowałby to jego podtytuł. Chyba, że chodzi o rewolucję w samej koncepcji serii, bo ta, z liniowego shootera przeobraziła się w produkt podobny do ostatnich odsłon cyklu Far Cry.
27 lutego 2016 - Recenzja Gry
Grim Dawn
Długo musieliśmy czekać na nową grę twórców znakomitego Titan Questa, ale po wielu latach ciężkiej pracy studiu Crate Entertainment udało się sfinalizować swój projekt. Grim Dawn to zaskakująco dobry hack-and-slash i świetny fundament pod dalszy rozwój.
16 lutego 2016 - Recenzja Gry
Pillars of Eternity: The White March Part II
Obsidian serwuje fanom klasycznych RPG drugi dodatek do swojego przeboju i mocno usprawnia przy tym mechanikę rozgrywki, ale nie wszystko w White March part II zagrało jak należy.
9 listopada 2015 - Recenzja Gry
Call of Duty: Black Ops III
Treyarch miał 3 lata na przesiadkę podserii Black Ops na nową generację. Jak udał się skok do cyberpunkowej przyszłości w Black Ops III?
23 października 2015 - Recenzja Gry
Sword Coast Legends
Powrót do świata znanego z Baldur's Gate czy Neverwinter Nights powinien być wielkim wydarzeniem dla fanów RPG. Nic z tego, w zamian mamy wielkie rozczarowanie.
25 sierpnia 2015 - Recenzja Gry
Pillars of Eternity: The White March Part I
Pillars of Eternity to jedna z najlepszych gier RPG ostatnich lat, w kapitalny sposób odświeżające klasykę gatunku. Pierwszy z planowanych dodatków do tej produkcji nie pozostawia wątpliwości, że studio Obsidian jest w wysokiej formie.
26 czerwca 2015 - Recenzja Gry
Fallout Shelter
Gra jest wciągająca, ale spodziewałem się jednak głębszej mechaniki. Gra szybko wystrzeliwuje się z niespodzianek - brak nowych zagrożeń (dosłownie 3 - karaluchy, bandziory i pożar); brak jakichś minidecyzji, które pozwalałyby wykorzystać umiejętności naszych mieszkańców (to już coś takiego było w parszywym klikaczu The Oregon Trail - wstyd przyznać, że grałem :D); brak minigierek; szkoda, że postacie jedynie robią to, co im się powie, więc nici z podziwiania życia Krypty. Lepiej by to wyglądało, gdyby ludzikom ustawiałoby się system zmianowy w pracy a w wolnym czasie, niezależnie od nas, dochodziłoby do romansów, rozwijaliby swoje umiejętności na siłce czy w barze, a od poziomu zadowolenia zależałyby różne wydarzenia. Może czasem trzeba byłoby wydalić kogoś z Krypty, bo wprowadzał zamęt w ekipie z elektrowni?Cholera wie, czy twórcy będą w ogóle grę aktualizować, dodawać do niej nowe opcje, pomieszczenia, zadania. Pomysł na to zasługuje, bo w obecnej formie to gra na 3-4 dni.Zdecydowanie najfajniejsze jest otwierania pudełeczek z kartami a że gra rozdaje ich nawet kilka dziennie to nie ma potrzeby płacić prawdziwą kasą. Za to duży plus.
11 maja 2015 - Recenzja Gry
Wolfenstein: The Old Blood
Początek jest dość drętwy, ale później się rozkręca. Dla mnie ostatecznie dodatek nawet nieco lepszy od podstawowego The New Order.
2 kwietnia 2015 - Recenzja Gry
Battlefield Hardline
Battlefield: Hardline to jedna z najtrudniejszych gier do ocenienia. Jak bowiem podejść do gry, która łączy w sobie sprzeczne rozwiązania. Dobre pomysły mieszają się tu z okropnościami na każdym kroku.
26 marca 2015 - Recenzja Gry
Pillars of Eternity
Tym razem pieniądze z Kickstartera nie zostały zmarnowane. Piekielnie doświadczony zespół stworzył klasyczne RPG, które stanowi naturalne rozwinięcie pomysłów z Baldur's Gate i Planescape: Torment.
29 grudnia 2014 - Recenzja Gry
Rayman Legends
Rewelacja. Dobrze spędzone święta :>
12 grudnia 2014 - Recenzja Gry
Crysis 3
Najsłabsza część serii. Co z tego, że grafika to majstersztyk, gdy strzelaniny wypadają znacznie gorzej niż w jedynce i dwójce, do tego przeszkadza koszmarnie nadęta fabuła i przerysowane postacie. Co więcej, kampania jest szokująco krótka (gdzieś 50 procent tego co w Crysis 2). Z perspektywy czasu - naprawdę średnie zakończenie dobrej serii.
18 listopada 2014 - Recenzja Gry
Legend of Grimrock II
Absurdalnie dobra gra. Przyznam, że gram na łatwym stopniu trudności, bo skakanie wokół potworków sprawia mi średnią satysfakcję, ale dzięki temu raczej mogę skupić się na eksploracji i zagadkach. A te są pierwszorzędne. Cieszy półotwarty świat, klimat niczym z 94 roku, ale przy oprawie z XXI wieku. Ci ludzie niech zarabiają ile wlezie... I niech zrobią następnym razem coś w stylu Might and Magic VI, z miastami, fabułą i ogromnym otwartym światem :)
29 października 2014 - Recenzja Gry
Jagged Alliance: Flashback
Fani serii Jagged Alliance od 1999 roku czekają na powrót turowego symulatora partyzanta. Niestety, najnowsza część, ufundowana na Kickstarterze, to kompletny niewypał.
30 czerwca 2014 - Recenzja Gry
Sniper Elite III: Afrika
Sniper Elite III stara się połączyć elementy skradanki i strzelaniny rzucając nas na mniej znany front II wojny światowej. Sprawdzamy, czy północna Afryka to strzał w dziesiątkę.
16 czerwca 2014 - Recenzja Gry
Enemy Front
Fani Medal of Honor i pierwszych Call of Duty długo czekali na powrót strzelanek w realiach II wojny światowej. Niestety, Enemy Front nie jest do końca tym, czego oczekiwaliśmy.
8 listopada 2013 - Recenzja Gry
Battlefield 4
Battlefield 4 nie jest grą idealną, ale w swojej kategorii multiplayerowych strzelanin nie ma sobie równych.
5 listopada 2013 - Recenzja Gry
Call of Duty: Ghosts
Call of Duty: Ghosts stawia na sprawdzoną formułę, dorzucając niewielkie ilości nowości. Nie da się jednak nie zauważyć powiększającej się z roku na rok przepaści w stosunku do konkurencji.
2 maja 2013 - Recenzja Gry
Far Cry 3: Blood Dragon
Ubisoft najpierw wszystkich wkręcił primaaprilisowym kawałem, aby kilka dni później potwierdzić prace nad najbardziej absurdalnym dodatkiem wszech czasów. Niestety, Far Cry 3: Blood Dragon nieco kwasi puentę całego dowcipu.
26 marca 2013 - Recenzja Gry
Battlefield 3: End Game
Na dzień przed oficjalną zapowiedzią Battlefielda 4 DICE dostarcza jedno z najlepszych rozszerzeń do Battlefielda 3. Motocykle, duże mapy, tryb Zdobądź Flagę – End Game to godne zakończenie serii płatnych dodatków.
18 marca 2013 - Recenzja Gry
Sniper: Ghost Warrior 2
CI Games starało się reklamować Sniper: Ghost Warrior 2 jako grę z kategorii AAA. Niestety, deweloper mocno przeszacował swoje umiejętności i oddał strzał co najwyżej w stopę.
4 marca 2013 - Recenzja Gry
Call of Duty: Black Ops II - Revolution
Rewolucja w Call of Duty? Dobre sobie, to „tylko” pierwszy z czterech dodatków do Black Ops II. Czy miłośnicy multiplayera i trybu Zombie mają tu czego szukać?
17 grudnia 2012 - Recenzja Gry
Battlefield 3: Aftermath
Dogrywka, czyli najnowszy dodatek do gry Battlefield 3 rzuca nas w zniszczony kataklizmem Teheran. Jaki poziom reprezentują cztery nowe mapy, uzupełnione o kuszę i postapokaliptyczne wersje pojazdów?
21 listopada 2012 - Recenzja Gry
Far Cry 3
Far Cry 3 to dowód na to, że Ubisoft wyciągnął wnioski po nieco rozczarowującej "dwójce". Nowe dzieło studia z Montrealu jest świetne w każdym aspekcie: singlu, co-opie i trybie multiplayer, co udowadnia też nasza recenzja.
13 listopada 2012 - Recenzja Gry
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops II miał zadatki na najbardziej innowacyjną część serii. Nieliniowa kampania, dopracowany multi, powrót zombie - czy wszystko poszło po myśli Treyarchu?
19 września 2012 - Recenzja Gry
Battlefield 3: Armored Kill
Siły pancerne miały być ukłonem w stronę tych fanów gry Battlefield 3, którzy uwielbiają starcia z udziałem czołgów na wielkich mapach. Eksperyment ten trudno jednak zaliczyć do wybitnie udanych.
24 sierpnia 2012 - Recenzja Gry
Jagged Alliance: Crossfire
Remake kultowego Jagged Alliance 2 spotkał się z dość chłodnym przyjęciem. Kilka miesięcy po premierze Back in Action testujemy samodzielny dodatek - Crossfire. W ogniu krzyżowym cierpimy jak nigdy wcześniej.
20 czerwca 2012 - Recenzja Gry
Battlefield 3: Close Quarters
Battlefield 3: Walka w zwarciu to dodatek stawiający na starcia piechoty na małym obszarze. Pomysł był bardzo ciekawy, ale fani podstawki nie popełnią błędu, omijając Walkę w zwarciu szerokim łukiem.
12 czerwca 2012 - Recenzja Gry
Game of Thrones
Gra o tron to drugie podejście twórców gier komputerowych do uniwersum wykreowanego przez George'a R. R. Martina. Jak studio Cyanide poradziło sobie z konwencją produkcji RPG?
28 maja 2012 - Recenzja Gry
Call of Duty: Modern Warfare 3 - Collection 1
Call of Duty: Modern Warfare 3 - Kolekcja 1 to pierwszy dodatek do najnowszej odsłony bestsellerowej strzelaniny. Czy cztery nowe mapy do trybu wieloosobowego i dwie operacje specjalne to dobry zakup dla fanów serii?
24 maja 2012 - Recenzja Gry
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
Drużyna Duchów powraca, aby znowu poustawiać nacjonalistów i terrorystów do pionu. Czy osłabienie elementów taktycznych na rzecz filmowości wyszło Ghost Recon: Future Soldier na dobre?