W kierunku Bioshocka 2

Sukces Bioshocka nie pozostawiał żadnych wątpliwości – będzie sequel. Gra została już oficjalnie zapowiedziana, ale póki co jakichkolwiek konkretów odnośnie jej samej brak.

Filip Grabski

Sukces Bioshocka nie pozostawiał żadnych wątpliwości – będzie sequel. Gra została już oficjalnie zapowiedziana, ale póki co jakichkolwiek konkretów odnośnie jej samej brak.

Problem przy innowacyjnych i oryginalnych grach wygląda podobnie – jak ma wyglądać sequel by nie zawieść graczy? Rozwiązaniem tego problemu nie będzie się już zajmował główny projektant części pierwszej – Ken Levine. Pałeczkę głównodowodzącego przejął „creative director” nowopowstałego studia 2K Marin – Jordan Thomas.

W wywiadzie przeprowadzonym dla serwisu Next-gen padło kilka słów odnośnie kierunku, jaki może obrać Bioshock 2. „Bardzo podoba mi się pomysł, by gracze mogli tworzyć dynamiczne konstrukcje podlegające prawom fizyki – śmiercionośne maszyny Rube’a Goldberga! ”(Rube Goldberg to nagrodzony Pulitzerem amerykański rysownik, znany z konstruowania przemyślnych, wieloczęściowych maszyn wykonujących jakąś prostą czynność). „Przebłyski kreatywności graczy są lepiej wyrażane dzięki narzędziom, które podłączają się jedno do drugiego. Bioshock był w tym niezły, ale chciałbym w przyszłości położyć na to większy nacisk – może dać graczowi możliwość zabierania mocy postaciom zamieszkującym świat gry? Albo dać możliwość zmiany ich zachowania w stopniu większym, niż tylko wywoływanie walki między nimi?

Czy są to konkretne pomysły dla Bioshocka 2 czy też Jordan Thomas po prostu głośno myśli – jedno jest pewne, jest on właściwą osobą na właściwym miejscu. Garść informacji o grze – jak zwykle w Encyklopedii.

BioShock 2

BioShock 2

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 9 lutego 2010

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.4

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl