Świeże informacje na temat nowej gry Techlandu - Dead Island

Wrocławska firma Techland (m.in. Chrome, Call of Juarez) podczas ubiegłorocznych targów E3 zapowiedziała grę na PC zatytułowaną Dead Island. Ma to być przedstawiony z perspektywy pierwszej osoby survival horror, w którym zmierzymy się z tłumem wygłodniałych zombie. Od tamtej pory sprawa ucichła, a deweloperzy skoncentrowali się na tworzeniu innej gry, Warhound.

Artur Falkowski

Wrocławska firma Techland (m.in. Chrome, Call of Juarez) podczas ubiegłorocznych targów E3 zapowiedziała grę na PC zatytułowaną Dead Island. Ma to być przedstawiony z perspektywy pierwszej osoby survival horror, w którym zmierzymy się z tłumem wygłodniałych zombie. Od tamtej pory sprawa ucichła, a deweloperzy skoncentrowali się na tworzeniu innej gry, Warhound. Teraz jednak postanowili przypomnieć o zapowiedzianym rok temu projekcie i przedstawili kilka nowych faktów, zapowiadając przy okazji konsolową wersję gry przeznaczoną na X360.

Świeże informacje na temat nowej gry Techlandu - Dead Island - ilustracja #1

W Dead Island wcielimy się w rolę bohatera cudem ocalałego z katastrofy awionetki, w której leciał wraz ze swoją żoną na wymarzone wakacje. Jak się okaże, kobieta gdzieś zniknęła. Mężczyzna wyruszy na poszukiwania, nie spodziewając się nawet, jakie niebezpieczeństwa kryją się na tajemniczej wyspie, na której się znalazł.

Świeże informacje na temat nowej gry Techlandu - Dead Island - ilustracja #2

Gra, według zapowiedzi twórców, ma mieć nieliniową fabułę i pozwalać na dużą interakcję z otoczeniem. Bohater będzie mógł wykorzystać jako broń niemal wszystko, co mu wpadnie w ręce. Jak w większości gier tego typu, spora część starć odbywać się będzie w zwarciu. Techland obiecuje realistycznie oddaną walkę wręcz, przekonujące reakcje przeciwników i zaawansowany model obrażeń pozwalający na wizualizację uszkodzeń skóry, mięśni i kości. Ciekawym aspektem rozgrywki może okazać się także możliwość wykorzystania symulacji fizyki cieczy, gazów oraz elektryczności w celu zastawiania pułapek na wciąż napierających nieumarłych.

Świeże informacje na temat nowej gry Techlandu - Dead Island - ilustracja #3

Istotną rolę w grze będą odgrywać bohaterowie niezależni. Ich zachowania będą zależeć od naszych czynów. Niejednokrotnie będziemy mogli skorzystać z ich pomocy.

Świeże informacje na temat nowej gry Techlandu - Dead Island - ilustracja #4

W oficjalnej zapowiedzi nie zabrakło również wielu pięknie brzmiących sloganów, za którymi w rzeczywistości stoi niewiele informacji. Można jednak wywnioskować, że nasze otoczenie ma zmieniać się wraz z postępem tajemniczej, zombifikującej zarazy, a w trakcie walki będziemy mogli wykorzystać na naszą korzyść zachowania jednostek i grup (rozwiązanie a la Assassin’s Creed). Jak to będzie wyglądać w rzeczywistości, przekonamy się z czasem. Nie wiadomo jeszcze ile przyjdzie nam czekać, ponieważ data premiery nie została ujawniona.

Świeże informacje na temat nowej gry Techlandu - Dead Island - ilustracja #5
Dead Island

Dead Island

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 6 września 2011

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.8

Gracze

8.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-08-09
16:10

bekas86 Senator

bekas86

Ciekawie zapowiada sie ta gra ;)

popiol -> rynek Polski i Szwecji jest raczej za maly zeby zachecic EA do wydania gry zuzlowej

Komentarz: bekas86
2007-08-09
17:54

BuncoleX Konsul

BuncoleX

Ale zuzel tez jest popularny w W. Brytanii, a tamtejszy rynek do malych nie nalezy. Jest jeszcze Australia. :D A co do gry, to fajnie ze Techland cos robi. Zawsze to kolejne doswiadczenie.

Komentarz: BuncoleX
2007-08-09
18:02

Trane Generał

Trane
👍

Wiedzieliscie to? zaawansowany model obrażeń pozwalający na wizualizację uszkodzeń skóry, mięśni i kości

Na to czekałem!

Komentarz: Trane
2007-08-09
23:33

zanonimizowany470499 Legionista

Zapowiada się na ciekawszą niż DEAD RISING, a że lubię żywe trupki, czekam z niecierpliwością. Myślę, że ma większe szanse na sukce niż WARHOUND. CALL OF JUAREZ w Stanach sprzedał się w 100tys. sztuk. 300tys. dla DEAD ISLAND to całkiem realna liczba. Poczekamy,pogramy:)

Komentarz: zanonimizowany470499
2007-08-10
17:00

Pl@ski Legend

Pl@ski
👍

Czyli wygląda na to, że w Dead Island będziemy mogli wykańczać zombiaków na wiele bardzo wyrafinowanych i efektownych sposobów, to mi się podoba! :)

Komentarz: Pl@ski

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl