Summit Strike samodzielnym rozszerzeniem Tom Clancy's Ghost Recon 2

Pięćdziesiąt lat istnieje już kosmodrom Bajkonur, skąd w 1961 roku wystrzelono na orbitę okołoziemską pierwszego człowieka, czyli Jurija Gagarina. Centrum lotów znajduje się na terytorium Kazachstanu, a zatem kraju, który będzie miejscem akcji w samodzielnym rozszerzeniu gry Tom Clancy’s Ghost Recon 2, noszącym podtytuł Summit Strike.

Radosław Grabowski

Pięćdziesiąt lat istnieje już kosmodrom Bajkonur, skąd w 1961 roku wystrzelono na orbitę okołoziemską pierwszego człowieka, czyli Jurija Gagarina. Centrum lotów znajduje się na terytorium Kazachstanu, a zatem kraju, który będzie miejscem akcji w samodzielnym rozszerzeniu gry Tom Clancy’s Ghost Recon 2, noszącym podtytuł Summit Strike.

Summit Strike samodzielnym rozszerzeniem Tom Clancy's Ghost Recon 2 - ilustracja #1

Nowy produkt spod znaku Ubisoft Entertainment dostępny ma być jedynie dla posiadaczy konsoli Microsoft Xbox od sierpnia 2005. Natomiast sugerowana cena detaliczna w Stanach Zjednoczonych wyniesie 29,99 USD (około 99 PLN).

Summit Strike samodzielnym rozszerzeniem Tom Clancy's Ghost Recon 2 - ilustracja #2

Wraz z elitarną grupą żołnierzy wkroczymy do akcji, wymierzonej w pakistańskiego dowódcę wojskowego, który zamordował kazachskiego prezydenta i zamierza ze swoimi żołdakami przejąć kontrolę nad stolicą Astaną i resztą kraju. Będziemy więc musieli umiejętnie poprowadzić do boju niewielki oddział komandosów, współpracujący z siłami pokojowymi Organizacji Narodów Zjednoczonych.

Summit Strike samodzielnym rozszerzeniem Tom Clancy's Ghost Recon 2 - ilustracja #3

Zupełnie nowa kampania dla pojedynczego gracza zaoferuje jedenaście rozbudowanych misji, zlokalizowanych w różnych miejscach Kazachstanu. Każdy scenariusz składać się ma z szeregu rozmaitych zadań, ale kolejność i metodę ich wykonywania ustalimy samodzielnie. Wykorzystamy rzecz jasna piętnaście dodatkowych rodzajów uzbrojenia z karabinem szturmowym typu SCAR na czele. Ponadto dostrzeżemy zmieniające się warunki pogodowe (zamiecie śnieżne w górach, kurzawy na równinach etc.), co pozytywnie wpłynie na realizm zabawy.

Summit Strike samodzielnym rozszerzeniem Tom Clancy's Ghost Recon 2 - ilustracja #4

Dzięki usłudze Xbox Live poznamy z kolei wieloosobowe aspekty Tom Clancy’s Ghost Recon 2: Summit Strike. Tryb multiplayer postawi przed nami blisko ćwierć setki map i tyle samo opcji prowadzenia rozgrywki - m.in. walka tzw. wolnych strzelców, kooperacja przeciwko nadlatującym śmigłowcom i zespołowe niszczenie wrogich pojazdów opancerzonych. Warto zauważyć, iż developerzy zaimplementują sporo nigdzie nie pokazywanych wcześniej modeli postaci (np. żołnierze w charakterystycznym śnieżnym kamuflażu).

Summit Strike samodzielnym rozszerzeniem Tom Clancy's Ghost Recon 2 - ilustracja #5
Tom Clancy's Ghost Recon 2

Tom Clancy's Ghost Recon 2

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 16 listopada 2004

Informacje o Grze
6.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2005-05-26
13:54

zanonimizowany57585 Generał

Iron-menda, Micpl187 --> Pad to pad, mysz to mysz. Kto co lubi. Zresztą już były o tym dyskusje i wyszło na to - pad wygodniejszy, ale możliwości większe ma mysz (oczywiście FPP). Kropka. Co do samej gry. Proszę. Nie porównujcie GR z konsoli do GR z PC. To tak jakbym porównywał Halo z konsoli do Halo z PC. GR (zwłaszcza najnowsza odsłona III) to już nie ta sama gra. Naprawdę. Nawet jakby wyszła na PC to raczej bym jej nie tkną (no chyba z nudów). Na konsoli straciła cały klimat. Może to i dobry shooter, ale to już napewno nie jest pierwszy GR. poprostu GR zawsze mi się kojarzył z ślamazarnym czołganiem się pomiędzy budynkami/krzakami i oddawaniem strzłu raz na minute i to z dystansu gdzie faceti miał wielkość 2 pikseli (heh.. 1/4 plamki TV <joke>). Zero dynamiki, ale to właśnie wyróżniało tą gre spośród wszystkich innych FPP.

Ps. Co do wygody. Spróbuj sobie zapalić w czasie gry lub napić się piwa. Z padem to trochę trudno, zwłaszcza na fotelu. Przy kompie jest sporo miejsca na takie rzeczy. Fotel też można podstawić lub wygodne (wygodniejsze od fotela) krzesło, takie co się wigina do tyłu ;). Każy siedzi tak jak lubi. Obecnie zrezygnowałem z wygodnych fotelików (typowo komputerowych) na rzecz twardzego (bez przesady) stołowego krzesła. Przynajmniej teraz już nie mam problemów z kręgosłupem. Zdrowsze rozwiązanie.

Komentarz: zanonimizowany57585
2005-05-26
14:06

zanonimizowany211852 Generał

GR (zwłaszcza najnowsza odsłona III) to już nie ta sama gra.

Rozumiem, że chodzi o część drugą.
Dlaczego nie ta sama gra? Grałem w pierwszą na PC i na Xboxie, grałem w drugą na Xboxie. Większych różnic nie zauważyłem.
Co się w drugiej części aż tak zmieniło, że "raczej byś jej nie tknął"?

Komentarz: zanonimizowany211852
2005-05-26
14:44

zanonimizowany57585 Generał

Tak. Chodziło mi o II, która się nie ukaże tak czy inaczej na PC. Oczywiście nie grałem w II (z konsolami miałem tylko styczność u znajomych) ale zapowiedzi o zmianach w GRII zupełnie mnie zniechęciły i wcale nie żałuje że nie wyszła na PC. Takie rodzynki jak widok TPP, czy oskryptowanie gry (heh - a gdzie taktyka?) wcale nie wychodzą na plus temu tytułowi. Nie mówie że to zła gra, bo nie mogę oceniać czegoś w co nie grałem, ale z tego co wiem stał się z tego zwykły shooter, a takich gier na PC jest sporo. Możesz mnie poprawić jeśli się myle. Wkońcu moją wiedze czerpie z zapowiedzi GOL'a i innych tekstów z netu. Po pierwszych artykułach straciłem zainteresowanie do tej gry. Tyle. Gra straciła swój urok w chwili wyjście II części. Jak dla mnie mogła by się nazywać jak chce, bo GRII to myląca nazwa. Nie tkął bym oczywiście II części, chyba, żebym miał akurat ochotę odprężyć się przy jakimś shooterze, ale watedy miłbym juz dużo większy wybór. Niestety na PC (i tym bardziej na konsoli) nie ma zbyt dużo tytułów pokroju GR.

Komentarz: zanonimizowany57585
2005-05-26
14:49

zanonimizowany211852 Generał

Takie rodzynki jak widok TPP

Też czytałem te zapowiedzi, w których zapomniano dodać, że widok TPP to opcja i nikt nie zmusza do gry w tym trybie.

stał się z tego zwykły shooter

Brednie. Nadal 1-2 strzały wystarczą, żeby zginąć.

Komentarz: zanonimizowany211852
2005-05-26
15:00

zanonimizowany57585 Generał

Micpl187 --> Nie jestem w stanie polemizować z Tobą bo nie grałem. Faktem jest że recenzje konsoloewgo GRII nie zachęcają mnie do niej. Zreszą sam wydawca początkowo zapowiadał, że GRII na PC miał być zupełnie inną grą, choć jak się zastanowie to nie jestem tego tak pewien. Tu też może mnie ktoś poprawić jeśli moja pamięc co pomieszała.

Komentarz: zanonimizowany57585

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl