Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lutego 2009, 10:27

autor: Hed

Studio Threewave zajmie się rozgrywką sieciową w Ghostbusters na Xboksa 360 i PS3

Dowiedzieliśmy się, że tryb sieciowy w nadchodzącej produkcji o słynnych łapaczach duchów w wersji na Xboksa 360 i PlayStation 3 zostanie przygotowany przez firmę Threewave Software. Gra Ghostbusters: The Video Game jest tworzona przez studio Terminal Reality, które jak widać postanowiło skorzystać z pomocy i usług niezależnego dewelopera, na pewno dość doświadczonego w kwestii trybu multiplayer.

Dowiedzieliśmy się, że tryb sieciowy w nadchodzącej produkcji o słynnych łapaczach duchów w wersji na Xboksa 360 i PlayStation 3 zostanie przygotowany przez firmę Threewave Software. Gra Ghostbusters: The Video Game jest tworzona przez studio Terminal Reality, które jak widać postanowiło skorzystać z pomocy i usług niezależnego dewelopera, na pewno dość doświadczonego w kwestii trybu multiplayer.

O sprawie poinformował Stephane Morichere-Matte, jeden z ważniejszych pracowników Threewave. Niestety, jak na razie nie poznaliśmy żadnych szczegółów dotyczących tego jak miałaby wyglądać rozgrywka sieciowa w którejkolwiek wersji programu (zapowiadanego na kilka platform, w tym pecety). Wydaje się, że oprócz standardowej rywalizacji, w grę wchodziłaby między innymi możliwość przejścia kampanii w trybie kooperacji, co na pewno bardzo urozmaiciłoby zabawę. Podobno więcej informacji otrzymamy już niedługo ze strony wydawcy, czyli firmy Atari.

Studio Threewave zajmie się rozgrywką sieciową w Ghostbusters na Xboksa 360 i PS3 - ilustracja #1

Threewave Software to kanadyjski deweloper założony już w 1994 roku. Najbardziej znanym dziełem tej załogi jest jeden z pionierskich modów do Quake’a, znany jako Threewave CTF. Ekipa w przeszłości podejmowała się różnych zleceń dla wielu wydawców i producentów (Activision, Electronic Arts, Valve, LucasArts), a na swoim koncie ma prace głównie przy sieciowych modułach i mapach do takich tytułów jak: Soldier of Fortune 2, Return to Castle Wolfenstein, Doom III: Resurrection of Evil, Turok oraz Army of Two. Wydaje się więc, że o poziom zabawy w sieci konsolowi miłośnicy Ghostbusters obawiać się nie muszą.

Sama gra ma pojawić się na świecie już 16 czerwca tego roku, czyli w 25 rocznicę powstania pierwszego kinowego obrazu o Pogromcach Duchów. W Europie tytuł będzie dostępny 3 dni później, bo 19 czerwca. Jak na razie nie wiemy, czy któryś z dystrybutorów zajmie się sprowadzeniem produktu do Polski, ale można mniemać, że popularność marki zadecyduje o takiej decyzji.

Wspomniany deweloper Terminal Reality zajmuje się edycją Ghostbusters: The Video Game na pecety, Xboksa 360 i PlayStation 3. Inne wersje (Wii, DS, PlayStation 2) tworzy natomiast Red Fly Studios. Historia powstawania gry jest niezwykle bogata – w zeszłym roku straciła ona bowiem wydawcę, jednak na szczęście sprawą zainteresowała się firma Atari.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Ghostbusters: The Video Game

Ghostbusters: The Video Game