Studio Threewave zajmie się rozgrywką sieciową w Ghostbusters na Xboksa 360 i PS3
Dowiedzieliśmy się, że tryb sieciowy w nadchodzącej produkcji o słynnych łapaczach duchów w wersji na Xboksa 360 i PlayStation 3 zostanie przygotowany przez firmę Threewave Software. Gra Ghostbusters: The Video Game jest tworzona przez studio Terminal Reality, które jak widać postanowiło skorzystać z pomocy i usług niezależnego dewelopera, na pewno dość doświadczonego w kwestii trybu multiplayer.
Szymon Liebert
Dowiedzieliśmy się, że tryb sieciowy w nadchodzącej produkcji o słynnych łapaczach duchów w wersji na Xboksa 360 i PlayStation 3 zostanie przygotowany przez firmę Threewave Software. Gra Ghostbusters: The Video Game jest tworzona przez studio Terminal Reality, które jak widać postanowiło skorzystać z pomocy i usług niezależnego dewelopera, na pewno dość doświadczonego w kwestii trybu multiplayer.
O sprawie poinformował Stephane Morichere-Matte, jeden z ważniejszych pracowników Threewave. Niestety, jak na razie nie poznaliśmy żadnych szczegółów dotyczących tego jak miałaby wyglądać rozgrywka sieciowa w którejkolwiek wersji programu (zapowiadanego na kilka platform, w tym pecety). Wydaje się, że oprócz standardowej rywalizacji, w grę wchodziłaby między innymi możliwość przejścia kampanii w trybie kooperacji, co na pewno bardzo urozmaiciłoby zabawę. Podobno więcej informacji otrzymamy już niedługo ze strony wydawcy, czyli firmy Atari.

Threewave Software to kanadyjski deweloper założony już w 1994 roku. Najbardziej znanym dziełem tej załogi jest jeden z pionierskich modów do Quake’a, znany jako Threewave CTF. Ekipa w przeszłości podejmowała się różnych zleceń dla wielu wydawców i producentów (Activision, Electronic Arts, Valve, LucasArts), a na swoim koncie ma prace głównie przy sieciowych modułach i mapach do takich tytułów jak: Soldier of Fortune 2, Return to Castle Wolfenstein, Doom III: Resurrection of Evil, Turok oraz Army of Two. Wydaje się więc, że o poziom zabawy w sieci konsolowi miłośnicy Ghostbusters obawiać się nie muszą.
Sama gra ma pojawić się na świecie już 16 czerwca tego roku, czyli w 25 rocznicę powstania pierwszego kinowego obrazu o Pogromcach Duchów. W Europie tytuł będzie dostępny 3 dni później, bo 19 czerwca. Jak na razie nie wiemy, czy któryś z dystrybutorów zajmie się sprowadzeniem produktu do Polski, ale można mniemać, że popularność marki zadecyduje o takiej decyzji.
Wspomniany deweloper Terminal Reality zajmuje się edycją Ghostbusters: The Video Game na pecety, Xboksa 360 i PlayStation 3. Inne wersje (Wii, DS, PlayStation 2) tworzy natomiast Red Fly Studios. Historia powstawania gry jest niezwykle bogata – w zeszłym roku straciła ona bowiem wydawcę, jednak na szczęście sprawą zainteresowała się firma Atari.
Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą
GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Bak15 Generał
Masywne łapanie duchów!?!?... muszę powiedzieć że to dość oryginalne ale i bardzo ryzykowne zagranie.
yazz_aka_maish Legend
Ryzkowne jak cholera, masz racje. W ogole jakos ta gra mnie nie kreci ani troche, to cos jakby relikt przeszlosci. Wcale sie nie dziwie, ze stracili wydawce. nie zycze im zle, ale tematyka i pomysl za mocno zakurzone...
Stra Moldas Legend
A ja sprawdzę... Mam nadzieję, że nie będzie jak z Beyond Good & Evil... :P
Jerzu175 Generał
skoro ryzykowne to jest ryzykowne zagranie to miejmy nadzieje ze gra bedzie dobra :)
zanonimizowany409258 Centurion
Raz już to nie pierwszy przypadek gdzie 2 firmy robią grę, Patrz DArk Messiah (Single Player Arkane, Multi Kuju).
Dwa a to niby czemu multi niema na PC??? Skoro na PS3 i X360 będzie, PC to PS2?? że ma ograniczony net?? LOL...