Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release "Nicolas Games Press Release" 26 czerwca 2008, 17:43

Studio developerskie Nicolas Games Intoxicate zmienia nazwę

Studio developerskie należące do Nicolas Games SA, zajmujące się tworzeniem gry Afterfall, zmienia nazwę. Od 1 lipca nazwa Nicolas Games Intoxicate zostaje skrócona do Nicolas Intoxicate.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Studio developerskie należące do Nicolas Games SA, zajmujące się tworzeniem gry Afterfall, zmienia nazwę. Od 1 lipca nazwa Nicolas Games Intoxicate zostaje skrócona do Nicolas Intoxicate.

Afterfall jest grą z gatunku cRPG (computer Role Playing Game), wpisującą się w szeroko rozumiany nurt fantastyki, zwany postapokaliptycznym. Projekt łączy w sobie innowacyjność z doskonałą grafiką i fizyką, jak i sprawdzone oraz ergonomiczne rozwiązania. To z całą pewnością największy fanowski projekt w historii światowej branży, który przeistoczył się w komercyjną produkcję. Wokół Afterfalla powstała potężna społeczność, wciąż rosnąca w siłę, rozpoczęta przez Andrzeja Koloskę, który prowadzi projekt do dziś.

Studio developerskie Nicolas Games Intoxicate zmienia nazwę - ilustracja #1

Najważniejsze cechy gry Afterfall:

  • możliwość stworzenia i rozwijania bohatera, prowadząc go z wykorzystaniem niespotykanych dotąd możliwości;
  • wciągająca, nieliniowa i pełna zwrotów akcji warstwa fabularna, gdzie każdy wybór pociągnie za sobą konsekwencje;
  • setki zadań do wykonania i kilkanaście organizacji do których można się przyłączyć;
  • system “Dynamicznej Walki Turowej” (Dynamic Turn-based Combat) z udziałem pieszych i pojazdów;
  • opcjonalne elementy gry taktycznej i stealth action game;
  • system przypadkowych mutacji oraz cybernetycznych implantów i protez;
  • około dwustu modeli broni i ponad tysiąc przedmiotów, z możliwością własnoręcznego tworzenia i modyfikacji części z nich;
  • doskonałej jakości grafika i realistyczna fizyka, dostępne dzięki nowoczesnemu silnikowi.

Gra wydana zostanie na komputery osobiste, z uwzględnieniem platformy Linux. O dalszych szczegółach projektu oraz dynamicznym rozwoju studia Nicolas Intoxicate będziemy informować na bieżąco.