Age of Empires III należy zaliczyć do zdecydowanej czołówki pecetowych gier minionego roku. Komercyjny sukces owej strategii typu RTS zachęcił ludzi z firmy Ensemble Studios do rozpoczęcia prac nad pierwszym oficjalnym rozszerzeniem. Premiera dodatku powinna nastąpić jesienią 2006, a zatem prawie dokładnie dwanaście miesięcy po rynkowym debiucie podstawowej wersji „trójki”.
Radosław Grabowski
Age of Empires III należy zaliczyć do zdecydowanej czołówki pecetowych gier minionego roku. Komercyjny sukces owej strategii typu RTS zachęcił ludzi z firmy Ensemble Studios do rozpoczęcia prac nad pierwszym oficjalnym rozszerzeniem. Premiera dodatku powinna nastąpić jesienią 2006, a zatem prawie dokładnie dwanaście miesięcy po rynkowym debiucie podstawowej wersji „trójki”.
Add-on pozwoli użytkownikom na pokierowanie jedną z trzech autochtonicznych grup ludności z Ameryki Północnej – pojawią się m.in. Irokezi, czyli historyczna Liga Sześciu Narodów (plemię Mohawk, Oneida, Kajuga, Onondaga, Tuskarora i Seneka). Naturalnie autorzy wprowadzą szereg innowacji w wyglądzie wirtualnej zabawy oraz zaimplementują nigdzie nie prezentowane wcześniej mapy, jednostki etc. Nowe elementy zaistnieją nie tylko w kontekście wspomnianego tercetu dodatkowych nacji, ponieważ także stronnictwa europejskie z bazowej edycji gry zostaną wzbogacone.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:To ostatnie poprawki do Windows 11 w 2025 roku, wśród nich tryb ciemny dla eksploratora plików
GRYOnline
Gracze