Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 marca 2007, 07:47

Nowe informacje dotyczące gry Fable 2

Sporo wody upłynęło w Wiśle od momentu opublikowania ostatnich wieści dotyczących drugiej odsłony cyklu Fable. Po kilku miesiącach milczenia, Peter Molyneux zdecydował się wreszcie uchylić rąbka tajemnicy i zdradził redaktorom magazynu Kotaku garść pikantnych szczegółów na temat gry.

Sporo wody upłynęło w Wiśle od momentu opublikowania ostatnich wieści dotyczących drugiej odsłony cyklu Fable. Po kilku miesiącach milczenia, Peter Molyneux zdecydował się wreszcie uchylić rąbka tajemnicy i zdradził redaktorom magazynu Kotaku garść pikantnych szczegółów na temat gry. Przedstawiamy je Wam w telegraficznym skrócie:

  • Bohaterowie prowadzeni przez gracza będą dysponować umiejętnością odbywania stosunków płciowych, dzięki której możliwe stanie się uzyskanie potomstwa;
  • Jeśli prowadzona przez gracza bohaterka odbędzie stosunek płciowy, zajdzie w ciążę, co będzie miało wpływ na dalsze zmagania. Molyneux twierdzi, że to pierwszy taki przypadek w długoletniej historii gatunku RPG;
  • W Fable 2 nie uświadczymy mapy! Jakby tego było mało, ekran nie będzie zaśmiecony przez interfejs użytkownika. Zapomnijcie o jakimkolwiek wyświetlaczu, ikonach, itp.;
  • Nasz bohater posiada towarzysza w postaci wiernego psa, nad którym jednak nie będzie mieć jakiekolwiek kontroli. Za realistyczne zachowanie zwierzaka odpowiadać będzie sztuczna inteligencja;
  • W związku z brakiem jakiegokolwiek wyświetlacza, gracz będzie musiał polegać na tym, co sam zobaczy na ekranie. W orientacji pomoże nam przede wszystkim pies – zostaniemy zatem zmuszeni do wyciągania wniosków na temat tego, co nasz pupil zobaczy, usłyszy i wywęszy;
  • Pies będzie aktywnie reagować na nasze poczynania. Jeśli napotkamy bandziorów i wyciągniemy broń palną, będzie to sygnał do ataku. Zwierzak zaatakuje najbliżej stojącego przeciwnika.
Nowe informacje dotyczące gry Fable 2 - ilustracja #1

To na razie wszystko, co udało się dowiedzieć z relacji redaktorów magazynu Kotaku. Miejmy nadzieję, że już niebawem udostępnione zostaną kolejne, interesujące informacje na temat Fable 2.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej