FunCom pracuje nad nową grą MMO

Redaktorzy serwisu FiringSquad poinformowali wczoraj, że firma FunCom pracuje już nad nowym produktem z gatunku MMORPG, którego akcja będzie rozgrywać się w czasach nam współczesnych. Gra jest przygotowywana z myślą o PeCetach i konsolach Xbox 360.

Krystian Smoszna

Redaktorzy serwisu FiringSquad poinformowali wczoraj, że firma FunCom pracuje już nad nowym produktem z gatunku MMORPG, którego akcja będzie rozgrywać się w czasach nam współczesnych. Gra jest przygotowywana z myślą o PeCetach i konsolach Xbox 360.

FunCom pracuje nad nową grą MMO - ilustracja #1

O nowym projekcie poinformował Jorgen Tharaldsen podczas prezentacji gry Age of Conan: Hyborian Adventures na imprezie Game Developers Conference, która aktualnie odbywa się w San Francisco. Przedstawiciel firmy FunCom nie wypowiedział się szerzej na temat tego programu, nie zdradził również jego tytułu. Na bardziej szczegółowe informacje będziemy musieli zatem cierpliwie poczekać...

Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-03-07
13:44

mikmac Legend

Deep -->
wiele racji. Specyfika rozgrywki MMO jest jednoczesnie jej najwiekszym minusem - grind, rozciaganie czasu rozgrywki na sile, powtarzalnosc, "ciezka praca" - wszystko sie zgadza. Jednoczesnie swiat klanow i gildii jest tak wciagajacy i interaktywny, ze o tym zazwyczaj zapominasz.
URU nie wroze sukcesu - ale sie okaze, tez na to czekam.
Jednak przyznasz tez, ze w swiecie MMO tez wiele sie zmienia na korzysc. Instancjowanie questow daje zupelnie nowe mozliwosci i pozwala zminimalizowac minusy w/w. To taki impass pomiedzy zwyklym multi a MMO.

Komentarz: mikmac
2007-03-07
13:50

Deepdelver Legend

Deepdelver
😊

mikmac -->
Jednak przyznasz tez, ze w swiecie MMO tez wiele sie zmienia na korzysc. Instancjowanie questow daje zupelnie nowe mozliwosci i pozwala zminimalizowac minusy w/w. To taki impass pomiedzy zwyklym multi a MMO.
Nie przyznam, bo tego nie wiem. :)
Moja przygoda z wszystkimi MMO kończyła się szybko i płytko, z powodów wymienionych wyżej. Jeśli jest tak jak mówisz, to pozostaje się tylko cieszyć. Ja jeszcze przez jakiś czas pozostanę przy singlu, a jeśli kiedyś wbiję się w MMO i będzie jak bym tego oczekiwał, to postawię Ci piwo.

Komentarz: Deepdelver
2007-03-07
14:31

zanonimizowany809 Legend

Ja bym tego nawet nie porównywał. Każda z gier ma swoje ogromne zalety. MMO daje możliwość rozgrywki z ogromna liczbą graczy, oromny świat, bardzo dopracowaną mechanikę.
Posłużyłbym się czymś takim:
Gra może dać przyjemność od 0 - 10, załóżmy.
0 - Kicha;
10 - Nie śpisz, nie jesz, zawalasz terminy w pracy - liczy się tylko gra :)

Bardzo dobra gra offline, ma szansę na 9-10, ale swoją wartość zachowuje powiedzmy w 30 godzinach spędzonych przy niej. A potem koniec.

Bardzo dobra gra mmo w przedziale: 7 - 8. Może nie ma tak pieknej fabuły jak BaldursGate, ani nie daje poczucia brania udziału w opowieści na miarę Władcy Pierscieni, ale zapewnia dobrą rozgrywkę na wysokim poziomie na rok - dwa.

Komentarz: zanonimizowany809
2007-03-07
14:33

mikmac Legend

Vader -->
nie zgadzam sie. Bardzo dobra gra singiel to 7-8, bardzo dobry MMO to 9-10.
Jakos nie pamietam aby ktos umarl z glodu przy singlu a przy MMO juz sie zdarzalo :) Rozwody i zabojstwa przez MMO tez juz mialy miejsce - MMO to nieporownywalnie wieksze emocje growe i okologrowe.

Komentarz: mikmac
2007-03-07
14:39

zanonimizowany809 Legend

Tak, tak. To zależy oczywiście od preferencji, dlatego zasugerowałem skalę przyjemności ;)

Ale znając moje gusta i oczekiwania, to gdybym znalazł się w sytuacji: Kończę pracę, czas na grę. I mam wybór: Odpalić sobie WoWa albo zagrać w jakaś niesamowitą grę RPG np BG2, to odpalam BG2 i gram w nią 80% swojego czasu wolnego. Oczywiście, BG2 przeszedłem pare razy i granie w nią już mi nie daje satysfakcji, wiem też, że poziom offlineowych rpg bardzo bardzo spada, a mmo rosnie - dlatego przerzuciłem się na te drugie. Bo pomimo, że nie spełniają wszystkich moich oczekiwań, to w pewnym rachunku opłacalności dystansują inne gry ;)

Komentarz: zanonimizowany809

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl