Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 stycznia 2008, 14:53

autor: Maciej Myrcha

Nieco więcej szczegółów na temat Nieśmiertelnego

Highlander, czyli gra przygotowywana przez studio Widescreen Games z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach nowej generacji, z pewnością przyciąga uwagę wielu graczy oczekujących po niej godnej kontynuacji zarówno filmów jak i serialu telewizyjnego. Aby podtrzymać zainteresowanie swoją produkcją, przedstawiciele firmy Eidos postanowili „sypnąć” kolejnymi informacjami dotyczącymi elektronicznej wersji Nieśmiertelnego.

Highlander, czyli gra przygotowywana przez studio Widescreen Games z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach nowej generacji, z pewnością przyciąga uwagę wielu graczy oczekujących po niej godnej kontynuacji zarówno filmów jak i serialu telewizyjnego. Aby podtrzymać zainteresowanie swoją produkcją, przedstawiciele firmy Eidos postanowili „sypnąć” kolejnymi informacjami dotyczącymi elektronicznej wersji Nieśmiertelnego.

Nieco więcej szczegółów na temat Nieśmiertelnego - ilustracja #1

I tak przykładowo wiemy, iż za generację grafiki odpowiada Unreal Engine 3, co jest raczej dobrym gwarantem oprawy wizualnej stojącej na wysokim poziomie. Po drugie, wiadomo, iż Niesmiertelny, w którego postać przyjdzie nam się wcielić, to Owen MacLeod, urodzony ponad 2000 lat temu członek klanu, z którego wywodził się również bohater filmu, Connor. Owen dowiaduje się, iż jego tropem podąża tajemniczy i niezwykle potężny Nieśmiertelny, a jedyną nadzieją na pokonanie wroga jest odnalezienie trzech fragmentów kamiennego artefaktu, obdarzającego swojego właściciela ogromną mocą. To właśnie dlatego możemy odwiedzić Pompeje czy feudalną Japonię – Owen poszukuje wskazówek odnośnie artefaktu w zakamarkach swoich wspomnień.

Wśród specjalnych umiejętności czy mocy naszego bohatera znajdzie się również możliwość korzystania ze zdolności, które zwykłego śmiertelnika pozbawiłyby życia – przykładowo Owen odporny jest na ogień czy elektryczność. Może również po prostu nadziać się na broń przeciwnika aby go rozbroić. Niezaprzeczalnym atutem jest również szybsze gojenie się ran.

Fabuła gry powstała „w głowie” Davida Abramowitza, autora scenariusza serialu telewizyjnego Highlander, dzięki czemu możemy być spokojni o zgodność świata gry z tym, co zapamiętaliśmy z ekranów czy to kinowych czy telewizyjnych.