Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 kwietnia 2008, 11:28

autor: Filip Grabski

Na Warhammera 40K MMO jeszcze poczekamy. Pierwsze szczegóły o grze

Ogłoszony w marcu 2007 roku MMO osadzony w świecie Warhammera 40000, mimo już rok trwającego developingu, ciągle jest bardzo daleko od ukończenia i wydania na rynku.

Ogłoszony w marcu 2007 roku MMO osadzony w świecie Warhammera 40000, mimo już rok trwającego developingu, ciągle jest bardzo daleko od ukończenia i wydania na rynku.

Informacja o grze wypłynęła ponownie przy okazji wywiadu dla serwisu ekonomicznego paidContent,w którym Brian Farrell, szef THQ, odniósł się do tematu wejścia firmy na rynek gier MMO i powiedział, że Warhammer 40K MMORPG powstaje, ale jego premiera jest „całe lata w przyszłości ”.

Mimo tak odległej premiery, brytyjski PC Gamer dotarł do ciekawych informacji związanych z grą. W40K MMO będzie z pewnością eRPeGiem, który ma bazować w dużej mierze na bezpośredniej wymianie ognia i czerpać z mechaniki taktycznych strzelanek: flankowanie, ogień zaporowy i osłanianie. Dodatkowo gra ma szczycić się większym rozmachem niż tworzony przez EA/Mythic Warhammer Online: Age of Reckoning.

Oczywiście wszystkie najważniejsze rasy uniwersum zostaną w grze umieszczone, a ich design i prezentacja ma być najlepsza ze wszystkich dotychczasowych gier MMO (postacie będą pełne detali, będą miały mnóstwo dodatkowych elementów, przyczepionych gadgetów, broni etc. - gdy tylko pojawią się pierwsze obrazki, sprawdzimy czy mówili prawdę). Na koniec pada kilka ciekawych słów o sceneriach, w jakich toczyć będą się boje: miasta, kosmiczne świątynie, ołtarze Chaosu, tajemnicze ruiny, opustoszałe pola bitwy czy wędrujące przez kosmos wraki wielkich statków. Brzmi smakowicie.

Przypominamy, że THQ posiada prawa licencyjne do świata 40K aż do 2013 roku, a grę MMO tworzy należące do THQ studio Vigil Games (zostało ona założone przez rysownika komiksowego Joego Mandureię i obecnie pracuje jeszcze nad grą Darksiders: Wrath od War).

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej