W weekend studio developerskie Starbreeze Studios ujawniło, iż pracuje już nad drugą częścią trójwymiarowej gry akcji/TPP z elementami przygodowymi i cRPG, pt. Enclave. Niedługo później ukazało się, iż to nie wszystkie projekty tego zespołu, ponieważ na oficjalnej witrynie internetowej Starbreeze Studios pojawiły się dwie małe strony informacyjne poświęcone kolejnym dwóm grom tego studia. Pierwsza z nich to gra z gatunku Action/Adventure zatytułowana Templar, druga zaś kryje się pod nazwą „Hollywood project” i objęta jest jeszcze ścisłą tajemnicą.
W weekend studio developerskie Starbreeze Studios ujawniło, iż pracuje już nad drugą częścią trójwymiarowej gry akcji/TPP z elementami przygodowymi i cRPG, pt. Enclave. Niedługo później ukazało się, iż to nie wszystkie projekty tego zespołu, ponieważ na oficjalnej witrynie internetowej Starbreeze Studios pojawiły się dwie małe strony informacyjne poświęcone kolejnym dwóm grom tego studia. Pierwsza z nich to gra z gatunku Action/Adventure zatytułowana Templar, druga zaś kryje się pod nazwą „Hollywood project” i objęta jest jeszcze ścisłą tajemnicą.
Co prawda nie ma tego jasno powiedzianego w opisie Templar znajdującym się na stronie Starbreeze Studios, jednakże niemalże oczywistym jest, iż akcja tego tytułu umiejscowiona została w średniowieczu, w czasach kolejnych wypraw krzyżowych i chwilach rozkwitu zakonu Templariuszy. Gracz staje się tytułowym rycerzem zakonu Templariuszy, który zginął podczas walki. Powraca on jednak na ziemię w nowym wcieleniu z zadaniem wykonania niezwykle ważnej misji powierzonej mu przez anioła – został wybrany przez siły dobra, by „odnalazł to, co zostało zgubione”. Tyle słowem dość enigmatycznie opisanej fabuły, zaś sama gra zaoferuje nam:
Termin premiery gry nie został określony, wiemy jedynie, iż docelowo pojawi się ona na komputerach klasy PC oraz konsolach Xbox, PS2, GameCube.
Więcej:Diablo 1 DevilutionX z nową wersją i lepszą polską lokalizacją
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.