O rewelacjach związanych z udostępnieniem kodu źródłowego do gry Quake III: Arena pisaliśmy po raz pierwszy w sierpniu ubiegłego roku. Upłynęło już dwanaście długich miesięcy, a po obiecywanym kodzie ani widu, ani słychu.
O rewelacjach związanych z udostępnieniem kodu źródłowego do gry Quake III: Arena pisaliśmy po raz pierwszy w sierpniu ubiegłego roku. Upłynęło już dwanaście długich miesięcy, a po obiecywanym kodzie ani widu, ani słychu.
Sytuacja ta ma się zmienić już w tym albo w następnym tygodniu. John Carmack z id Software zwierzył się podczas jednej z konferencji na tegorocznej edycji QuakeCon, że kod źródłowy ukaże się już niebawem i nie będzie zawierał żadnych zabezpieczeń – ludzie mający ochotę na wykorzystanie silnika obawiali się, że zostanie do niego zaimplementowany system PunkBuster.
Liczymy na to, że już wkrótce poznamy dokładną datę upublicznienia kodu.
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.