Jak się miewa konsolowy wariant gry Painkiller i co planują jej twórcy?

Rodzima firma People Can Fly doskonale wypromowała się w Polsce i na świecie za sprawą bestsellerowej gry za gatunku FPS pt. Painkiller, która na razie dostępna jest wyłącznie dla posiadaczy PeCetów. Jednakże już niebawem światło dzienne ujrzy konwersja, dedykowana platformie Microsoft Xbox, a później powinniśmy poznać nowy projekt.

Radosław Grabowski

Rodzima firma People Can Fly doskonale wypromowała się w Polsce i na świecie za sprawą bestsellerowej gry za gatunku FPS pt. Painkiller, która na razie dostępna jest wyłącznie dla posiadaczy PeCetów. Jednakże już niebawem światło dzienne ujrzy konwersja, dedykowana platformie Microsoft Xbox, a później powinniśmy poznać nowy projekt.

Konsolowa edycja „Zabójcy Bólu” została zademonstrowana za tzw. zamkniętymi drzwiami w trakcie minionych targów E3 2005 w Los Angeles. Developerzy przyznają, iż wyzwaniem jest przeniesienie niniejszej pozycji do środowiska, w którym pamięć operacyjną ograniczono do 64 MB. Niemniej jednak gotowy produkt zobaczymy na sklepowych półkach w bieżącym roku.

Tymczasem PCF poszukuje dodatkowych pracowników, chcących uczestniczyć w tworzeniu pewnej tajemniczej gry, przeznaczonej dla konsol następnej generacji (PlayStation 3 i Xbox 360). Poniżej prezentujemy Szanownym Czytelnikom treść emaila, otrzymanego od Adriana Chmielarza.

 

Firma People Can Fly, twórcy gier Painkiller i Painkiller: Battle out of Hell, szuka utalentowanych ludzi chętnych do pracy nad nowym projektem, przeznaczonym na nadchodzącą generację konsol (PS3/Xbox360). W szczególności zainteresowani jesteśmy specjalistami w następujących kategoriach:

 

GRAFIKA:

- concept artist

- 3D object modeler

- 3D character modeler

- texture artist

- animator

- particle & special effects artist

- motion capture artist

- Maya script programmer

 

PROGRAMOWANIE:

- AI programmer

- gameplay programmer

- IK/motion synthesis programmer

- physics programmer

- special effects/particle system programmer

- tools programmer

 

INNE:

- internal project manager

- internal project manager assistant

 

UWAGA: Praca tylko i wyłącznie na miejscu w Warszawie. Stawiamy wysokie wymagania, ale jeszcze więcej oferujemy; CV (plus ewentualnie list motywacyjny) oraz próbki prac prosimy przysyłać na adres [email protected].

Painkiller (2004)

Painkiller (2004)

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 9 kwietnia 2004

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

8.2

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Podstawy udanego tuningu, czyli jak zaszpanować przed innymi cz.5

Następny
Podstawy udanego tuningu, czyli jak zaszpanować przed innymi cz.5

Avencast – kolejny RPG w produkcji

Poprzedni
Avencast – kolejny RPG w produkcji

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl