Gra Brothers in Arms: Earned in Blood oficjalnie zapowiedziana!

Nie musieliśmy długo czekać na wieści z obozu UbiSoft, dotyczące następcy Brothers in Arms: Road to Hill 30. Wczoraj wieczorem przedstawiciele koncernu wystosowali oficjalne oświadczenie prasowe, w którym zapowiedzieli sequel wspomnianej wyżej gry, zatytułowany Brothers in Arms: Earned in Blood.

Krystian Smoszna

Nie musieliśmy długo czekać na wieści z obozu UbiSoft, dotyczące następcy Brothers in Arms: Road to Hill 30. Wczoraj wieczorem przedstawiciele koncernu wystosowali oficjalne oświadczenie prasowe, w którym zapowiedzieli sequel wspomnianej wyżej gry, zatytułowany Brothers in Arms: Earned in Blood.

Gra Brothers in Arms: Earned in Blood oficjalnie zapowiedziana! - ilustracja #1

Z pierwszych udostępnionych informacji jasno wynika, że gra skierowana będzie głównie do sympatyków pierwowzoru. Przejmująca kampania w trybie dla jednego gracza jak zwykle rzuci nas do Normandii. Głównym bohaterem zmagań będzie sierżant Joe Harstock, który wraz z wiernymi towarzyszami wykona rozmaite zadania w okolicach Carentan.

Autorzy zapowiadają wprowadzenie kilku nowych broni, a także czołgu M10 „Wolverine”, którym będzie można dowodzić w identyczny sposób, jak miało to miejsce w przypadku pierwowzoru. Modyfikacji ulegnie sztuczna inteligencja przeciwników, dzięki czemu potyczki staną się bardziej dynamiczne. Pewne zmiany zaszły również w kwestii zabawy dla wielu graczy. W Brothers in Arms: Earned in Blood będzie można rozegrać specjalnie przygotowane scenariusze w trybie „cooperative”.

Produkcją programu zajmuje się studio Gearbox Software i trzeba uczciwie przyznać, że nie traci czasu. Gra ma trafić na rynek jeszcze w tym roku. Docelowe platformy to PlayStation 2, Xbox oraz PC.

Gra Brothers in Arms: Earned in Blood oficjalnie zapowiedziana! - ilustracja #2
Gra Brothers in Arms: Earned in Blood oficjalnie zapowiedziana! - ilustracja #3
Brothers in Arms: Road to Hill 30

Brothers in Arms: Road to Hill 30

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 marca 2005

Informacje o Grze
7.8

GRYOnline

8.3

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2005-05-27
12:49

zanonimizowany256835 Junior

Owszem BiA mało wady, ale klimat niesamowity! Na pewno kupię Earned in Blood!

Komentarz: zanonimizowany256835
2005-05-23
12:40

Leif_ Legionista

Dark Templar: - Sprzedaż miało niezłą...

Świetna reklama + zero dema ...
Ta sprzedaż nie ma nic wspólnego z jakością gry.

Komentarz: Leif_
2005-05-22
19:51

Pvt. Creak Senator

Pvt. Creak

mi tam się BIA bardzo podoba, a więc czekam na dodatek :)

Komentarz: Pvt. Creak
2005-05-22
19:27

zanonimizowany99221 Generał

h2hsnake, ladne wiejskie tereny? mowisz o tych chalupach pokrytych szara, nedzna tekstura imitujaca beton? o tych samych, do ktorych nie moze wejsc bez pozwolenia scenariusza? albo o tych cudownych krzaczkach ze zbrojonego betonu tudziez drewnianych plotach pod wysokim napieciem, skutecznie uniemozliwiajacym ich sforsowanie? trawa owszem niczego sobie, reszta sztampowa. zal sciska za rzyc.
modele, owszem sa ladne, ale tylko jezeli chodzi o naszych sprzymierzencow. zolnierze wroga, nie dosc ze mieli chyba te sama matke (ojca?), wygladaja przecietnie. inteligencja rowniez nie grzesza. chyba dlatego zdarzaja sie durne misje, kiedy respawnuja sie do momentu wykonania glownego celu misji.
poza tym fajnie, ze devsom chce sie tworzyc rozne smaczki, pokroju splywajacych kropel deszczu, rozbryzgujacej sie krwi, etc. tyle, ze taki mily dodatek nijak nie ratuje bia przed jej ogolna przecietnoscia i siermieznoscia. miala byc rewelacja idaca w parze ze zrewolucjonizowaniem gatunku wojennych fpsow. tymczasem jest to prosty shooter klasy b, ktory wyplynal na fali popularnosci kompanii braci z watpiwej jakosci mozliwoscia dowodzenia wlasna druzyna. tyle na ten temat.
ps. granat wrzuca sie co najwyzej przez wlaz. nie chce byc dyletantem, ale chyba wlazy w '44, nawet w stugach opartych o konstrukcje pzkpfw iii byly juz ryglowane? nota bene to nie sa czolgi w znaczeniu stricte...

Komentarz: zanonimizowany99221
2005-05-22
18:43

zanonimizowany245391 Legionista

"Another aspect that I noticed was that the levels were much more open, and allowed more on-the-fly strategic opportunities. As much as I liked Brothers in Arms, the levels were linear, and the flanking opportunities seemed a little too manufactured. Because of the reactive A.I., the levels can now be much more open, allowing for dynamic situations that change at a moment's notice."
:D aż ślinka cieknie no i jeszcze fakt że będą o wiele łądniejsze modele postaci i o WIELE ładniejsze textury,tzn tak mówił dziennikaż z którejś strony o grach który widział grę w akcji.

Komentarz: zanonimizowany245391

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl