Gears of War okiem artysty plastyka
Miała być osiągalna także dla właścicieli PeCetów (vide news z 22 maja 2005), ale ostatecznie został potwierdzony jej ekskluzywny status w kontekście Xbox 360. Zatem nowa gra FPS ze stajni ojców sagi Unreal dostępna będzie wyłącznie dla posiadaczy kolejnej konsoli spod znaku firmy Billa G. Ludzie z Epic Games przedstawili świeże materiały wizualne, związane z Gears of War (premiera w 2006 roku).
Radosław Grabowski
Miała być osiągalna także dla właścicieli PeCetów (vide news z 22 maja 2005), ale ostatecznie został potwierdzony jej ekskluzywny status w kontekście Xbox 360. Zatem nowa gra FPS ze stajni ojców sagi Unreal dostępna będzie wyłącznie dla posiadaczy kolejnej konsoli spod znaku firmy Billa G. Ludzie z Epic Games przedstawili świeże materiały wizualne, związane z Gears of War (premiera w 2006 roku).
Pięć poniższych grafik koncepcyjnych ukazuje futurystyczne miasto, którego architektura łączy motywy nowoczesne z nieco zniszczonymi już budowlami z zamierzchłej przeszłości. Wszystkie obrazy zaprojektował John Wallin, rezydujący w Szwecji i legitymujący się m.in. doświadczeniem z branży filmowej. Oficjalna sieciowa strona wspomnianego autora: https://www.johnwallin.net/.






GRYOnline
Gracze
- Microsoft
- XBOX
Komentarze czytelników
zanonimizowany211852 Generał
albz74 ---> no dobrze, zacytowałeś same zachwyty, których w samym tekście jest jak widzę jeszcze więcej, ale gdzie jest coś o tych 10-12 fps?
zanonimizowany251643 Legend
Napisane jest w recenzji framretate issues - Obejrzyj video i sam oceń - wg mnie w grze to jest około 10-12 FPS/
zanonimizowany211852 Generał
albz74 ---> framerate issues może odnosić się do 10-12 fps, ale równie dobrze do 20-25 fps, albo 30 fps ze sporadycznymi spowolnieniami. A te 5 sekund "filmiku z gry" raczej nie wygląda mi na gameplay.
Zresztą IGN dał Gears of War nagrodę Best Game (w kategorii Xbox360) i Best Graphics (w kategorii ogólnej). Czyli chyba nie jest tak źle.
zanonimizowany251643 Legend
micpl187 -> zobacz jeszcze raz film opatrzony datą 05/12/2005 - to jest gameplay. I to nie wygląda na 30 FPS, nie powiem że zwalnia bo to jest po prostu widać, że jest problem z ilością klatek na sekundę. Taka była ogólna refleksja z E3 - niektóre tytuły na X360 wyglądały na niedorobione - zwolnienia, zero antyaliasingu.
zanonimizowany211852 Generał
albz74 ---> rzeczywiście, jest tam ze 3 sekundy z gry
niektóre tytuły na X360 wyglądały na niedorobione - zwolnienia, zero antyaliasingu.
O ile wiem to Gears of War ma być wydana za około rok, więc co w tym dziwnego? Gdyby była "dorobione" to pewnie wydaliby ją pod koniec tego roku. A jeśli gadanie o tym, że alfa-kity dysponowały 1/3 mocy konsoli to jestem spokojny. Zresztą i tak jestem spokojny, bo zwalniające gry na konsole to rzadkość, a już na konsole wchodzące na rynek się nie zdarzają. Musi być co najmniej 30 klatek, bo inaczej będzie klapa.