Miała być osiągalna także dla właścicieli PeCetów (vide news z 22 maja 2005), ale ostatecznie został potwierdzony jej ekskluzywny status w kontekście Xbox 360. Zatem nowa gra FPS ze stajni ojców sagi Unreal dostępna będzie wyłącznie dla posiadaczy kolejnej konsoli spod znaku firmy Billa G. Ludzie z Epic Games przedstawili świeże materiały wizualne, związane z Gears of War (premiera w 2006 roku).
Radosław Grabowski
Miała być osiągalna także dla właścicieli PeCetów (vide news z 22 maja 2005), ale ostatecznie został potwierdzony jej ekskluzywny status w kontekście Xbox 360. Zatem nowa gra FPS ze stajni ojców sagi Unreal dostępna będzie wyłącznie dla posiadaczy kolejnej konsoli spod znaku firmy Billa G. Ludzie z Epic Games przedstawili świeże materiały wizualne, związane z Gears of War (premiera w 2006 roku).
Pięć poniższych grafik koncepcyjnych ukazuje futurystyczne miasto, którego architektura łączy motywy nowoczesne z nieco zniszczonymi już budowlami z zamierzchłej przeszłości. Wszystkie obrazy zaprojektował John Wallin, rezydujący w Szwecji i legitymujący się m.in. doświadczeniem z branży filmowej. Oficjalna sieciowa strona wspomnianego autora: https://www.johnwallin.net/.





Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:To ostatnie poprawki do Windows 11 w 2025 roku, wśród nich tryb ciemny dla eksploratora plików
GRYOnline
Gracze